|
نویسنده: فاطمه شفیعی

معاون فرهنگی رسانه ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

تعیین اولویت های حوزه ی رسانه از ضروریات است

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی درنخستین جلسه ی هیات اندیشه ورزی مدیران رسانه ی استان اصفهان گفت:نقش وجایگاه رسانه ها در جامعه ی امروز نقشی بسیارحایزاهمیت ومهم است.

تعیین اولویت های حوزه ی رسانه از ضروریات است

 

معاون فرهنگی رسانه ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ،تشکیل این هیات اندیشه ورز را با موضوع تعیین اولویت های حوزه ی رسانه ی استان و مسایل پیش روی اصحاب رسانه تبین کرد و گفت:  با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) در خصوص ارایه ی الگو های اندیشه ورزی و تشکیل هیاتی با این نام در لایه های مختلف مدیریتی در کشور، این جلسات به صورت مستمر و با حضور در اداره کل برگزار خواهد شد.

وی  افزود : یکی از حساسیت‌ها ی  کار خبرنگاران این است که از یک طرف باید به اطلاع رسانی مسائل کشور در باب رشد و توسعه و مسائلی از این قبیل بپردازند و از طرفی دیگر باید مطالبه‌گر مردم از دستگاه‌های دولتی باشند.

 حجت الاسلام و المسلمین  یعقوبی با اشاره به فعالیت مطلوب خبرنگاران استان به عنوان افراد آزاداندیش و مطالبه‌گر گفت: در ایامی که به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است علاوه بر تجلیل از این خبرنگاران توانمند و پیشکسوت ،تلاش می کنیم با هفکری اصحاب مطبوعات مراسمی مناسب و شایسته ی این عزیران برگزار نماییم .

دراین جلسه اهالی مطبوعات ورسانه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مراسم روز خبرنگار ونحوه ی ارزیابی رسانه های استان مطرح کردند.

لازم به ذکر است نشست هیات اندیشه ورز ی مدیران رسانه 24اردیبهشت ماه با حضور جمعی از  مدیران رسانه ی استان اصفهان در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان برگزارشد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها