|

برنامه سفر لوکس 3 روزه به مشهد

اگر برای مراجعه به مشهد قصد دارید برنامه سفر لوکس به مشهد را برای خود تدارک ببینید؛ باید برای سفرتان برنامه منظم داشته باشید. مشهد دومین شهر بزرگ در ایران است که خدمات متنوع در زمینه زیارتی، تفریحی و گردشگری را در اختیار مسافران قرار می‌ دهد، پس شما در این سه روز می توانید حداکثر استفاده را از زمان مسافرت خود ببرید. اما چگونه می توان یک برنامه برای سفر سه روزه لوکس به مشهد مقدس داشت؟ در ادامه همراه ما باشید تا شما را برای این برنامه ریزی راهنمایی کنیم.

برنامه سفر لوکس 3 روزه به مشهد

برنامه روز اول سفر به مشهد

قطعا برای اغلب مسافران مشهد، یکی از دلایل اصلی مسافرت به این شهر، زیارت از حرم مطهر رضوی است؛ به همین دلیل افرادی که قصد مسافرت سه روزه را دارند، اولین پیشنهاد به آن ها زیارت از حرم مطهر امام رضا است. توصیه می‌ کنیم که تا ساعت ۹ در حرم حضور داشته باشید؛ زیرا حرم پس از این ساعت بسیار شلوغ می‌ شود و به راحتی نمی ‌توانید زیارت کنید.

پس از برگشت از حرم، می ‌توانید در بازارهای اطراف حرم مانند بازار رضا، سرشور و غیره خرید کنید. بهتر است در این بازار فقط خرید سوغاتی های خود را انجام دهید. همچنین در صورتی که قصد زیارت دارید، می ‌توانید به مسجدهای نزدیک حرم مانند گوهرشاد و گنبد سبز نیز بروید.

پس از زیارت می‌ توانید از جاذبه‌ های گردشگری دیگری در اطراف حرم وجود دارد، لذت ببرید. یکی از این جاذبه‌ ها آرامگاه نادرشاه است که ۵ دقیقه با حرم فاصله دارد. علاوه بر این بازدید از خانه تاریخی داروغه نیز گزینه مناسبی برای برنامه روز اول سفر در مشهد است. خانه داروغه یک مکان تاریخی با معماری روسی محسوب می شود و می توانید افتخارات فراوانی را از دوران قاجاریه در آن مشاهده کنید.

شما بخشی از قسمت روز اول سفرتان را می ‌توانید به خرید اختصاص دهید. بازار ۱۷ شهریور بهترین بازار برای خرید است که می‌ توانید انواع پاساژهای لباس زنانه، مردانه و غیره را در آن مشاهده کنید و معمولاً محصولات خود را با نرخ ارزان تری عرضه می کنند.

در برنامه سفر لوکس به مشهد بعد از خرید و بازگشت به هتل و استراحت، می ‌توانید شب اول اقامتتان را به بازارگردی اختصاص دهید. پیشنهاد می کنیم به سمت بلوار جانباز مشهد بروید. در بلوار جانباز مشهد می توانید به بازارهای پروما، کیان سنتر، نیکا، پاژ و غیره مراجعه کنید. پس از خرید و بازارگردی می‌ توانید از تفرجگاه نزدیک آن یعنی پارک ملت مشهد بازدید کنید و ساعتی را به تفریح بپردازید. برای سفر لوکس به مشهد برای اقامت خود باید به سراغ هتل های لوکس و 5 ستاره مانند هتل گلدن پالاس مشهد بروید.

 

سفر سه روزه لوکس به مشهد

برنامه روز دوم سفر به مشهد

روز دوم برنامه سفر لوکس به مشهد را به تفریح و گردش اختصاص دهید و برای گشت و گذار می‌ توانید به بیرون شهر نیز مراجعه کنید. در روز دوم شما می ‌توانید به صورت تمام وقت در پارک‌ های آبی مشهد حضور داشته باشید. پس موج‌ های آبی را فراموش نکنید که می ‌تواند هیجان و تفریح گروهی بسیار مناسبی برای شما باشد. در صورتی که در کنار تفریحات آبی قصد دارید به خرید نیز بپردازید، می‌ توانید به پارک ساحلی آفتاب مراجعه کنید و علاوه بر تفریحات آبی در این منطقه به باغ پرندگان نیز بروید. مجتمع الماس شرق بازار، سپاد بازار، وصال و غیره نیز در این منطقه وجود دارند.

یکی از جذاب ‌ترین تفریحات در مشهد پیست اسکی منطقه ویلاشهر است که در فصل زمستان یک گزینه عالی برای تفریح محسوب می شود. همچنین مکان‌ های مناسب دیگری مانند سوارکاری در طرقبه وجود دارد. یکی از هیجان انگیزترین تفریحات برای افرادی که به سرعت و ماشین سواری علاقه دارند، پیست اتومبیل رانی طرقبه است که شما می ‌توانید انواع اتومبیل ‌های عجیب و غریب، خودروهای سه چرخ، خودرو تقویت شده و غیره را برای مسابقات و تفریح امتحان کنید.

پس از تفریح در پارک ‌های آبی و گردش در منطقه طرقبه، بهتر است که به هتل بازگردید و استراحت کنید. اما در صورتی که زمان کافی دارید و می ‌خواهید که از زمان خود نهایت استفاده را ببرید، می‌ توانید به منطقه تاریخی گنگ نیز سری بزنید و خاطره ‌های جذابی را در این منطقه برای خود و همراهانتان به ارمغان بیاورید. در صورتی که قصد خرید در این منطقه را دارید، بهتر است که به بازار ویلاژ توریست مراجعه کنید. در این بازار انواع صنایع دستی و سوغاتی ‌ها به فراوانی یافت می ‌شوند. پس از بازگشت از این منطقه فراموش نکنید که حتماً بستنی سنتی آن را امتحان کنید.

پارک‌ های آبی مشهد

برنامه روز سوم سفر به مشهد

در روز پایانی برنامه سفر لوکس به مشهد زمان چندان زیادی برای گشت و گذار و تفریح ندارید؛ زیرا هتل‌ ها ساعت ۱۲ تخلیه می‌ شوند. اما پیشنهاد می کنیم که ابتدا دوباره به حرم مطهر امام رضا بروید و زیارت کنید. پس از آن اگر زمان اضافی داشتید، می‌ توانید از بازارهای اطراف حرم و اماکن دیدنی بازدید کنید و به خرید و گشت و گذار بپردازید.

فلای تودی | مرجع رزرو هتل و خرید بلیط مشهد

در صورتی که قصد رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما تهران مشهد را دارید، بهتر است که صفر تا صد سفر خود را با فلای تودی انجام دهید تا در نهایت برنامه ‌ریزی کاملی داشته باشید. فلای تودی با ارائه ۱.۵ میلیون هتل در سراسر جهان و ۹۰۰ خط هوایی، این امکان را برای شما فراهم می ‌کند که برای خرید بلیط و رزرو هتل در سراسر دنیا اقدام کنید. شما از طریق این مجموعه می‌ توانید با قیمت‌ های مناسب و تخفیفات ویژه امکانات متنوعی را در اختیار داشته باشید. همچنین از طریق این مجموعه امکان مقایسه قیمت و امکانات تمامی هتل‌ های مشهد برای شما فراهم است.

علاوه بر این فلای تودی در زمینه خرید بلیط قطار، دریافت ویزا و رزرو تورهای داخلی و خارجی خدماتی را ارائه می دهد. شما برای استفاده از تمامی این خدمات می ‌توانید با سایت و اپلیکیشن مربوط به فلای تودی ارتباط برقرار کنید و در کمترین زمان ممکن برنامه سفر لوکس به مشهد را داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها