|

چاپ استیکر در چه مواردی کاربرد دارد؟

یکی از روش‌های تبلیغاتی و تزئینی در صنعت چاپ دیجیتال، استفاده از استیکرها است که از نظر جنس به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. اگرچه کاربردهای چاپ استیکر در تبلیغات فضای داخلی و خارجی بسیار متنوع‌تر و گسترده‌تر از یک برچسب ساده است!

چاپ استیکر در چه مواردی کاربرد دارد؟

استیکرهای چاپ‌ شده تبلیغاتی با طرح و نوشته دلخواه را می‌توان به‌ منظور اطلاع رسانی یا تبلیغات بر روی سطوح صاف و مسطح از جمله ساختمان، روی چوب، شیشه، آینه، پلاستیک، فلز، پلکسی و... چسباند. استفاده از چاپ استیکر در تبلیغات محیطی باعث شده مخاطبین بیشتری این تبلیغات را ببینند و نسبت به کسب و کار و برند شما کنجکاو شوند. بنابراین اگر می‌خواهید با این محصول کاربردی و هیجان‌انگیز بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید. زیرا ما در این مطلب قصد داریم به مهم‌ترین کاربردهای چاپ استیکر بپردازیم.

 

چاپ استیکر چیست؟

یکی از پرطرفدارترین روش‌های چاپی که برای اطلاع رسانی، تبلیغات، معرفی محصولات و خدمات، تزئینات و دکورسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد، چاپ استیکر است. چاپ استیکر بر روی انواع مختلفی از ورق‌های نازک استیکر یا PVC انجام‌ می‌شود که یک طرف آن طرح دلخواه و طرف دیگر استیکر حالت چسبندگی دارد که می‌توانید آن را بر روی سطوح مختلف بچسبانید. از کاغذ وینیل پشت چسب‌دار می‌توان برای تبلیغات فضای داخلی یا indoor و تبلیغات فضای خارجی یا outdoor استفاده ‌کرد. این نوع روش چاپی در مقایسه با سایر ابزارهای تبلیغاتی مانند چاپ بنر و فلکس از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است.

تبلیغات محیطی تنها کاربرد استیکرها نیست و می‌توان از آنها برای اطلاع رسانی، دکوراسیون و زیباسازی محیط‌های مسکونی و اداری و تبلیغات بر روی بدنه وسایل ‌نقلیه عمومی مانند ماشین‌ها، اتوبوس‌ها، قطارها، متروها، خودروهای سواری، دیوارهای غرفه نمایشگاهی، کف زمین، شیشه‌های مغازه، کرکره‌های فروشگاه‌ها، بسته بندی صنایع‌غذایی، آرایشی و بهداشتی و... هم استفاده‌ کرد.

انواع استیکر از نظر جنس

چاپ استیکر مات

چاپ استیکر براق

چاپ استیکر شیشه‌ای

چاپ استیکر مش

چاپ استیکر په په یا مخملی

چاپ استیکر

ویژگی‌ها و مزایای چاپ استیکر

تبلیغاتی جذاب برای جلب توجه رهگذران 

مقاومت و ماندگاری بالا در برابر شستشو، رطوبت، خراشیدگی، پارگی و تاخوردگی 

چاپ باکیفیت و رزولوشن بالا

کاملاً ضد آب و قابل شستشو

قابلیت عبور دهی نور

هزینه چاپ ارزان و مقرون به صرفه 

قابل نصب بر روی سطوح صاف در مکان‌های مختلف

صرفه جویی در هزینه‌های تبلیغاتی

کاربردهای مختلف چاپ استیکر

استیکرهای چاپ‌ شده راهی مطمئن برای تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها به مشتریان است. به همین دلیل باید آنها را در مکان‌های شلوغ و پر از جمعیت نصب کنید. هرچقدر کیفیت چاپ استیکر بیشتر باشد، جذابیت بیشتری هم خواهد داشت. در بین انواع روش های چاپ، چای یووی می تواند بهترین کیفیت روی استیکر را فراهم کند. نمونه چاپ استیکر یووی را می توانید در سایت چاپ سبحان ملاحظه کنید. با این روش مشتریان بالقوه شما از دیدن تبلیغ شگفت زده می شوند. از جمله مهم‌ترین کاربردهای چاپ استیکر در تبلیغات محیطی و صنایع مختلف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

چاپ استیکر و پوستر دیواری

کاربرد تجاری، تبلیغاتی و فانتزی از استیکرهای چاپ‌ شده

استیکرهای چاپ‌ شده تزئینی در طرح‌های متنوع و جذاب تنها به‌ منظور زیبایی و تزئین یک مکان استفاده می‌شود. استیکرهای تزئینی علاوه بر قاب گوشی موبایل و لپتاپ‌ها، قابلیت چسبیده شدن بر روی کیبورد، استراحتگاه لپ‌تاپ، موس، اسکین و کاور لپ‌تاپ، کنسول‌های بازی، میز کار و هر سطح صافی که بخواهید را دارند.

استفاده از استیکر تبلیغاتی روی درب‌های شیشه‌ای مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، پاساژها و بوتیک‌ها

این نوع استیکرهای تبلیغاتی و تزئینی عمدتاً با جنبه معرفی محصولات و خدمات و هم چنین تزئینات ساخته می‌شوند، مانند چاپ استیکر روی در‌های شیشه‌ای که بیشترین کاربرد را در فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، پاساژها، بوتیک‌ها، ادارات دولتی و اماکن عمومی دارد.

نصب استیکرهای چاپ شده بر روی بدنه وسایل‌ نقلیه عمومی

یکی از بهترین مکان‌ها برای تبلیغات محیطی، بدنه وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی‌های مسافربری، خودروهای شخصی، متروها، اتوبوس‌ها، باکس موتور و قطارهای درون‌شهری است زیرا باعث می‌شود تبلیغات شما بهتر در معرض دید مخاطبین قرار گیرد.

جهت بسته بندی محصولات در صنایع‌ غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی

استیکرها در زمینه بسته بندی محصولات هم کاربردهای فراوانی دارند. از صنایع ‌غذایی گرفته تا صنایع تولیدی و صنعتی همگی برای بسته بندی محصولات خود به برچسب پشت چسب‌دار نیاز پیدا می‌کنند.

استفاده از استیکر تبلیغاتی بر روی بدنه پله‌های برقی، درها یا دیوارهای آسانسور، کف پله‌ها و معابر عمومی

شرکت‌های خدماتی یا کارخانه‌های تولیدی به ‌منظور تبلیغات، اطلاع رسانی و معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان از استیکرهای تبلیغاتی استفاده می‌کنند. استیکرهای تبلیغاتی عمدتاً بر روی سطوح مسطح مانند کف پله‌ها، راهروها، راه‌پله‌ها، سنگ‌فرش ها، پیاده‌روها و معابر عمومی، ورودی فروشگاه‌ها، بدنه پله‌های برقی، درها یا دیوارهای آسانسور، سقف ایستگاه‌های مترو، قطار و فرودگاه‌ها قابل استفاده ‌است.

استفاده از استیکر برای تبلیغ و چاپ لوگو تبلیغاتی

بدنه ماشین‌های پخش محصولات یا ارائه خدمات نیاز به تبلیغات و اطلاع‌رسانی دارند. بنابراین نصب استیکر بر روی بدنه ماشین‌های پخش کالاها که نام شرکت و لوگو سازمان بر روی آن چاپ شده یکی از کاربردهای چاپ استیکر یووی است. برای نصب تبلیغات بر روی بدنه خاورها، نیسان‌ها، کامیون‌ها، وانت‌های حمل و نقل شهری، ماشین‌های سنگین و ترنسفری روش‌های زیادی وجود دارد مانند تبلیغات مخصوص کامیون‌های جاده‌رو که در دو طرف خودرو نصب می‌گردند.

قابلیت استفاده از استیکر به‌ عنوان تبلیغات در فضاهای باز و نمایشگاهی

استیکرهای تبلیغاتی که بر روی در و دیوارهای سالن نمایشگاه نصب می‌شوند، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند. به همین دلیل، تبلیغات نمایشگاهی تأثیرگذاری بیشتری بر روی مخاطبین دارد و باعث افزایش فروش و سوددهی کسب و کار شما می‌شود. 

چاپ استیکر را از کجا سفارش دهیم؟

در این مطلب به طور کامل به بررسی چاپ استیکر و کاربردهای آن پرداختیم. اگر به‌ دنبال بهترین مرکز چاپ استیکر در تهران هستید، پیشنهاد ما به شما مرکز تخصصی چاپ سبحان است. این مجموعه یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکز در زمینه چاپ استیکر تبلیغاتی در تهران است که تمامی محصولات چاپی خود را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان عرضه می‌کند. برای شروع فقط کافی است به سایت https://sobhanprint.com/ مراجعه کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها