|

بهترین آزمون شبیه ساز تیزهوشان!

بهترین آزمون شبیه ساز تیزهوشان!

شرکت در ازمون شبیه ساز تیزهوشان یکی از راه‌های نسبتا خوبی است که دانش آموزان می‌توانند خود را برای حضور در آزمون اصلی تیزهوشان آماده نمایند. در این نوشته قصد داریم نکات جالبی را در رابطه با آزمون تیزهوشان با شما در میان بگذاریم و راهکارهای قبولی در این آزمون را به شما آموزش داده و در پایان بهترین آزمون شبه ساز تیزهوشان را به شما معرفی خواهیم نمود.

چه دانش آموزانی می‌توانند به مدارس برتر وارد شوند؟

برخی از والدین این اعتقاد را دارند که مدارس تیزهوشان بسیار سختگیر هستند و فرزندشان کشش و توانایی تحصیل در این مدارس را ندارد؛ در رابطه با این موضوع باید بگوییم که مدارس تیزهوشان، با توجه به آزمون ورودی و شرط معدلی که دارد، دارای سطح بالایی هستند اما تقریبا از دانش آموزان متوسط به بالا توانایی حضور در این مدارس را دارند و با برنامه ریزی که مشاورین برایشان انجام می‌دهند، به سطح دیگر دانش آموزان می‌رسند.

از چه مقطعی می‌توان به مدارس تیزهوشان رفت؟

مدارس تیزهوشان در دو مقطع ورودی هفتم و همچنین ورودی دهم به صورت سراسری آزمون را تحت عنوان آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان برگزار می‌کنند که برای پذیرفته شدگان در این آزمون امکان تحصیل در مدارس تیزهوشان فراهم می‌شود. با توجه به ظرفیت کمتر و تعداد داوطلبانی که مدارس تیزهوشان در پایه نهم به دهم دارند، پیشنهاد می‌شود که شانس خود را از مقطع ششم به هفتم امتحان کنید زیرا شانس بیشتری خواهید داشت.

مقایسه بین مدارس تیزهوشان و مدارس عادی!

مقایسه بین مدارس تیزهوشان و مدارس عادی! - بهترین آزمون شبیه ساز تیزهوشان

امکانات و کیفیت آموزشی در مدارس تیزهوشان به گونه‌ای است که هر ساله تعداد زیادی از دانش آموزان در المپیادها، آزمون‌های علمی و همچنین کنکور، موفقیت‌های فراوانی را کسب می‌کنند. علاوه بر این دانش آموزان مدارس تیزهوشان بهترین دبیران، مشاورین و کادر اجرایی را دارند و این به دانش آموزان کمک می‌کند تا بتوانند در مسیر پیشرفت قرار گرفته و نتیجه مطلوبی کسب نمایند. جالب است بدانید که در کنکور 1402 تنها 8 درصد از نفرات برتر در مدارس عادی تحصیل کرده بودند و مابقی همگی در مدارس برتر از جمله تیزهوشان تحصیل داشته اند!

بهترین راهکارهای قبولی در آزمون ورودی تیزهوشان چیست؟

هیچ راهکار عجیب و غریب و معجزه آسایی برای قبولی در آزمون ورودی مدارس برتر وجود ندارد، به جز تلاش، کوشش و پشتکار که دانش آموزان باید از خود نشان دهند. در این راه اما نکاتی وجود دارد که با در نظر گرفتن آن‌ها می‌توانید مسیر رسیدن به موفقیت را هموارتر نمایید که در ادامه به بررسی این موارد پرداخته ایم:

1) برنامه ریزی اصولی

یکی از مهم‌ترین موارد برای قبولی در آزمون ورودی، برنامه ریزی است؛ متاسفانه بسیاری از دانش آموزان با وجود کسب نمرات خوب در امتحانات مدرسه اما به دلیل عدم برنامه ریزی نمی‌توانند نتیجه مطلوب را در آزمون ورودی کسب نمایند. داشتن یک برنامه ریزی جامع و اصولی که شما را در مسیر رسیدن به موفقیت یاری کند، می‌تواند کمک زیادی به شما نماید.

2) شرکت در آزمون شبیه ساز تیزهوشان

شرکت در آزمون شبیه ساز تیزهوشان به شرطی که دارای سطح استانداردی باشد و نحوه برگزاری آن مشابه آزمون اصلی باشد، دانش آموزان را با شرایط آزمون آشنا کرد و نقش موثری در کاهش استرس و اضطراب آن‌ها دارد. همچنین تحلیل و بررسی آزمون پس از دریافت کارنامه، باعث می‌شود تا شما نقاط قوت و ضعف خود را کشف کرده و بتوانید در جهت تقویت نقاط ضعف خود اقدام نمایید.

3) ثبت نام در کلاس‌های آمادگی آزمون ورودی

برخی از موسسات، آموزشگاه‌ها و مراکز علمی در سطح کشور اقدام به برگزاری کلاس آمادگی آزمون برای آموزش تیزهوشان می‌کنند. این کلاس‌ها در صورتی که از سطح و کیفیت خوبی برخوردار باشند، شما را به بهترین نحو در جهت آمادگی آزمون ورودی مدارس برتر آماده می‌کنند.

بهترین آزمون شبیه ساز تیزهوشان کجا برگزار می‌شود؟

بهترین آزمون شبیه ساز تیزهوشان کجا برگزار می‌شود؟

هماطور که گفتیم موسسات و آموزشگاه‌های مختلفی کلاس و آزمون برگزار می‌کنند و در این بین ممکن است نام برخی از این موسسات برای شما آشنا باشد و برخی دیگر نا آشنا. بهترین آزمون شبیه ساز تیزهوشان باید دارای سطح استانداری باشد؛ شاید این عبارت را بارها شنیده باشید اما استاندارد بودن سطح آزمون یعنی چه؟! منظور از استاندارد بودن آزمون، سطح سوالات، نحوه برگزاری، زمانبندی و ... است که همگی در مجموع باعث استاندارد شدن سطح آزمون می‌شوند.

بهترین آزمون شبیه ساز تیزهوشان در موسسه موفقیت!

موسسه موفقیت یکی از آموزشگاه‌های تیزهوشان در ایران است که به طور تخصصی در زمینه قبولی در آزمون ورودی مدارس برتر و تیزهوشان فعالیت دارد. طبق تحقیقات انجام شده موسسه موفقیت بهترین کلاس آمادگی تیزهوشان در ایران است. علاوه بر کلاس، خدمات آموزشی که این موسسه ارائه می‌کند، یکی از بهترین امکانات این مجموعه، آزمون‌های شبیه ساز تیزهوشان است. این آزمون‌ها در مقایسه با آزمون‌های موسسات دیگر بسیار استانداردتر است و شباهت سوالات آن با سوالات آزمون ورودی تیزهوشان بسیار زیاد است.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در کلاس‌ها و آزمون‌های آمادگی تیزهوشان با شماره تلفن موسسه موفقیت (22891840-021) تماس بگیرید و یا به وب سایت آموزش سنتر (www.amoozeshcenter.com) مراجعه نمایید.

نتیجه گیری

امیدواریم که این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و اطلاعات مفیدی را آموخته باشید. در این مطلب به شرح مختصری از مدارس برتر و نحوه ورود به آن‌ها پرداختیم و در آخر بهترین آزمون شبیه ساز تیزهوشان را به شما معرفی نمودیم. لطفا اگر شما هم در زمینه تیزهوشان و آزمون ورودی مدارس برتر اطلاعاتی دارید، حتما با ما و سایر کاربران در بخش نظرات در میان بگذارید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها