|

جزئیات تازه از هویت ضارب دونالد ترامپ؛ عکسی عجیب از لحظه ترور و عبور گلوله از پشت سر ترامپ/ تصاویر

ساعات اولیه بامداد بود که رسانه‌های آمریکایی از اقدام به ترور دونالد ترامپ و سوءقصد به جان او در جریان سخنرانی در تجمع انتخاباتی خود در ایالت پنسیلوانیای آمریکا خبر دادند.

جزئیات تازه از هویت ضارب دونالد ترامپ؛ عکسی عجیب از لحظه ترور و عبور گلوله از پشت سر ترامپ/ تصاویر

به گزارش شبکه شرق، لحظاتی بعد از انتشار خبر اقدام به ترور «دونالد ترامپ» و سوءقصد به جان او، تصاویر ویدئویی و عکس‌های منتشرشده از محل حادثه، حاکی از آن بود که صورت ترامپ غرق در خون شده است. اما مدتی نگذشت که مشخص شد ترامپ، جراحت سطحی از ناحیه گوش پیدا کرده است. 

عکاس «نیویورک‌تایمز» عکسی منتشر کرده که لحظه نزدیک‌شدن گلوله به سرِ رئیس‌جمهور سابق آمریکا و کاندیدای اصلی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را نشان می‌دهد.

«داگ میلز» عکاس روزنامه نیویورک‌تایمز در جریان سوء‌قصد به «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد اصلی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور عکسی عجیب ثبت کرده که یک گلوله را نشان می‌دهد که در حال عبور از پشت سر ترامپ است.

ساعات اولیه بامداد امروز بود که رسانه‌های آمریکایی از سوءقصد به جان دونالد ترامپ در جریان سخنرانی در تجمع انتخاباتی خود در ایالت پنسیلوانیای آمریکا خبر دادند.

به گزارش رسانه‌های آمریکا، در پی تیراندازی در حین سخنرانی دونالد ترامپ به طور ناگهانی سخنرانی خود را قطع کرد و دست به سمت گوش خود برد و در همین حال مردم در اطراف او از صدای شلیک وحشت‌زده شدند.

لحظاتی بعد از این خبر، تصاویر ویدئویی و عکس‌های منتشرشده از محل حادثه حاکی از آن بود که صورت ترامپ غرق در خون شده است. اما مدتی نگذشت که مشخص شد ترامپ جراحت سطحی از ناحیه گوش پیدا کرده است. 

ترور دونالد ترامپ

 جزئیات تازه از هویت ضارب و عامل ترور دونالد ترامپ

ظاهر و حروف پیراهن ضارب و عامل ترور دونالد ترامپ، با ظاهر پیراهنی مطابقت دارد که هنوز در وب‌سایت یک کانال یوتیوب اسلحه گرم به فروش می‌رسد.

شبکه «ان‌بی‌سی» نیوز در گزارشی اعلام کرد عکس‌های جسد تیرانداز احتمالی روی پشت بامی در نزدیکی گردهمایی ترامپ، فردی را نشان می‌دهد که لباس تجاری به تن دارد که یکی از محبوب‌ترین کانال‌های یوتیوب را که به سلاح گرم اختصاص دارد، تبلیغ می‌کند.

این شبکه خبری با تایید اصالت این عکس‌ها نوشته است ظاهر و حروف پیراهن با ظاهر پیراهنی مطابقت دارد که هنوز در وب‌سایت یک کانال یوتیوب اسلحه گرم به فروش می‌رسد.

بنابر اعلام ان‌بی‌سی نیوز، این کانال یوتیوب بیش از ۱۱ میلیون مشترک دارد و اغلب ویدیوهایی در مورد انواع مختلف سلاح گرم منتشر می‌کند.

توماس متیو کروکس ترور دونالد ترامپ

ضارب ترور نافرجام ترامپ: از جمهوری‌خواهان و ترامپ متنفرم!

در فضای مجازی، ویدئویی منتسب به عامل ترور نافرجام «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا که به نظر پیش از این حادثه ضبط شده است، دست به دست می‌شود.

پس از ترور نافرجام دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق و نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، ویدئویی از عامل این حمله پیش از ترور در فضای مجازی منتشر شده است که خود را «توماس متیو کروکس» معرفی می‌کند و هرچند نام او با هویت ضارب تطابق دارد، ویدئو اندکی گمراه‌کننده به نظر می‌رسد!

اداره تحقیقات فدرال این کشور (اف‌بی‌آی) ساعتی پیش هویت ضارب را که به ضرب گلوله نیروهای سرویس مخفی از پا درآمد، توماس متیو کروکس اعلام کرد. فردی ۲۰ ساله که اهل پنسیلوانیا بود. اف‌بی‌آی همچنین این حادثه را «سوءقصد» اعلام کرد.

پس از این اخبار، ویدئویی در فضای مجازی دست به دست و به نظر پیش از حمله ضبط شده است که در آن فردی با ظاهر مشابه ضارب ترامپ نشسته در یک خودرو، خود را «توماس متیو کروکس» معرفی می‌کند.

در ویدئوی منتشرشده از مظنون به سوءقصد به جان ترامپ پیش از حادثه، او می‌گوید: «اسم من تامس متیو کروکس است؛ من از جمهوری‌خواهان متنفرم، از ترامپ متنفرم و حدس بزنید قضیه چیه! شما آدمِ عوضی رو گرفتین!»

منبع: انتخاب
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها