|

افشای جزییات پرونده سنگین فساد فوتبالی در باشگاه مس رفسنجان/ ویدئو

یک مدیر باشگاه مس در خصوص پرونده «فساد در فدراسیون فوتبال» و فساد در باشگاه مس رفسنجان کرمان توضیحاتی ارائه کرد.

افشای جزییات پرونده سنگین فساد فوتبالی در باشگاه مس رفسنجان/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، جزئیات پرونده  «فساد در فدراسیون فوتبال» و تخلفات فساد فوتبالی در باشگاه مس رفسنجان کرمان اعلام شد.

سایت «فوتبالی» در این باره نوشت: «افشای فساد حیرت‌انگیز مالی در باشگاه لیگ برتری مس رفسنجان، در روزهای اخیر، سروصدای زیادی به پا کرده است. 

در این ماجرا به جز مقامات این باشگاه که مدتی در بازداشت بودند و به قید وثیقه آزاد هستند، رد پای فعالان فوتبال در همه حوزه‌ها دیده می‌شود. 

رسانه‌‌‌هایی مثل «تسنیم» و «فارس» و روزنامه‌های «گل» و «خبر ورزشی» خبر دادند که در این پروند،ه نام‌ مسئولان سازمان لیگ و مدیران فوتبال و فعالان رسانه‌ای وجود دارد. بر اساس اخباری که نادر فریادشیران در برنامه «مجله فوتبال» شبکه خبر مطرح کرد، دیروز رسیدگی به اتهامات سه تن از این افراد در کرمان در نهادهای نظارتی انجام شد و این سه نفر از تهران به کرمان رفته‌اند تا پاسخگوی اتهاماتشان باشند.

«فوتبالی» همان‌طور که به عنوان اولین رسانه به پرونده باشگاه مس رفسنجان در فصل 1400-1401 ورود کرد، از نام و سمت این افراد اطلاع کامل دارد اما به دلیل برخی محدودیت‌های قانونی، از انتشار نام این افراد خودداری می‌کند. آخرین خبرها حاکی از ان است که احضارها همچنان ادامه دارد و این پرونده همچنان تحت رسیدگی و تحقیق است تا با اطلاعات کامل به دادگاه برود و عدالت درباره متهمان این پرونده اجرا شود.

همچنین محمدجواد پاینده، مدیر رسانه‌ای باشگاه مس رفسنجان گفت: پرونده «فساد در فدراسیون فوتبال» مربوط به سال‌های گذشته است و ارتباطی به فصل جاری مس رفسنجان و عوامل کنونی این باشگاه ندارد.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها