|

«احمد علم‌الهدی» امام جمعه مشهد برکنار شد؟

در روزهای اخیر، اخبار و گزارش‌هایی مبنی بر برکناری «احمد علم‌الهدی» از امامت جمعه مشهد منتشر شده‌اند.

«احمد علم‌الهدی» امام جمعه مشهد برکنار شد؟

به گزارش شبکه شرق، اخبار و گزارش‌ها حاکی از برکناری «احمد علم‌الهدی» از امامت جمعه مشهد و انتصاب آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» به عنوان امام جمعه مشهد هستند.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به اخبار و گزارش‌های منتشرشده مبنی بر برکناری «احمد علم الهدی» از امامت جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه استان خراسان رضوی و واکنش نشان داد.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور شایعات درباره برکناری «احمد علم‌الهدی» از امامت جمعه مشهد و انتصاب آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» به عنوان امام جمعه مشهد را تکذیب کرد.

«علی نوری» سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به انتشار برخی شایعات درباره انتصاب «غلامعلی صفایی بوشهری» به عنوان نماینده ولی فقیه استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: «چنین خبری به هیچ وجه صحت ندارد و قویاً تکذیب می‌شود.»

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تاکید کرد: «اخبار مربوط به انتصاب ائمه جمعه از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و رسانه‌های معتبر منتشر می‌شود و نباید به اخبار نادرستی که در فضای مجازی و توسط برخی افراد منتشر می‌شود؛ اعتماد کرد.»

پیش از این، خبری مبنی بر احتمال انتصاب «غلامعلی صفایی بوشهری» به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد در فضای مجازی منتشر شده بود.

در خبر منتشرشده آمده بود: «احمد علم‌الهدی» که نمایندگی ولی فقیه در مشهد را برعهده دارد، به عنوان خطیب جمعه، راهی تهران می‌شود.

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها