|

منتجب نیا در گردهمایی روحانیون حامی پزشکیان؛

یکی از ابعاد حفظ نظام، انتقاد است/ پشت کردن به مردم یعنی سقوط نظام

«چرا امروز صف‌بندی و مرزبندی‌ها وجود دارد؟ بزرگان کشور بدانند اگر می‌خواهند پیروز شوند باید به مردم برگردند. پشت کردن به مردم یعنی سقوط نظام

یکی از ابعاد حفظ نظام، انتقاد است/ پشت کردن به مردم یعنی سقوط نظام

به گزارش شیکه شرق، یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با انتقاد از برخی اقدامات در جهت تضییع نقش مردم، تاکید کرد که پشت کردم به مردم با سقوط نظام جمهوری اسلامی همراه خواهد بود.

رسول منتجب‌نیا، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با حضور در گردهمایی روحانیون حامی مسعود پزشکیان در حسینیه جماران، با اشاره به لزوم توجه به رای و نظر مردم، اظهار کرد: «این ایام پیام‌های مختلفی دارد، عید غدیر یادآور بیعت مردم با حضرت علی است. بیعت آن روز یعنی رای امروز.  این فضای ملکوتی یادآور فرمایش امام است که همه با هم باشید و میزان، رای ملت است.»

این فعال سیاسی با بیان اینکه «امروز در آستانه یک تحول هستیم و بعد از سال‌ها ناامیدی و یاس، یک روزنه امید به روی مردم باز شده‌است»، گفت: «امروز همه دم از امام و از سفره انقلاب استفاده می‌کنند اما بسیاری از مدعیان طرفداری از امام قلبا و عملا با امام نیستند. تفکر مترقی امام مظلوم واقع شده‌است. امام از آنچه برای انقلاب و نظام احساس خطر می‌کرد در حال رخ دادن است. آن کسی که هر روز یک دسته را از قطار انقلاب می‌زند نمی‌تواند دم از امام بزند.»

این فعال سیاسی تصریح کرد: «چرا امروز صف‌بندی و مرزبندی‌ها وجود دارد؟ بزرگان کشور بدانند اگر می‌خواهند پیروز شوند باید به مردم برگردند. پشت کردن به مردم یعنی سقوط نظام. روحانیت اسلام، طرفدار آزادی و استقلال است. در خط نورانی امام است. برادر روحانی ما باید روشنگری کنیم. نباید کاری کنیم که توجیه‌گر خلاف برخی مسئولان قلمداد شود. این که می‌گویند حفظ نظام لازم است یکی از ابعادش انتقاد است.»

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها