|

پیام‌ شبانه خبرساز «سعید جلیلی» و یارانش؛ تصمیم نهایی «سعید جلیلی» برای انصراف از انتخابات و ائتلاف با قالیباف اعلام شد/ ویدئو و تصاویر

سعید جلیلی پیام جدیدی منتشر کرد؛ رئیس ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نیز، از جلسه امشب با «سعید جلیلی» درباره انصراف او از انتخابات ریاست جمهوری و اجماع با «محمدباقر قالیباف» و ائتلاف کاندیداهای اصول‌گرا خبر داد.

پیام‌ شبانه خبرساز «سعید جلیلی» و یارانش؛ تصمیم نهایی «سعید جلیلی» برای انصراف از انتخابات و ائتلاف با قالیباف اعلام شد/ ویدئو و تصاویر

به گزارش شبکه شرق، برخی اخبار منتشرشده حاکی از کناره‌گیری و انصراف «سعید جلیلی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، به نفع «محمدباقر قالیباف»، ائتلاف و اجماع این دو کاندیدای اصول‌گرا با یکدیگر هستند.

چند ساعت مانده به آغاز انتخابات ریاست جمهوری، اخبار و گزارش‌ها مبنی بر انصراف «سعید جلیلی» به نفع «محمدباقر قالیباف» از انتخابات ریاست جمهوری، همچنان در رسانه‌ها و فضای مجازی در حال منتشر هستند؛ خبرها از گوشه و کنار، حکایت از تلاش‌ها برای انصراف «محمدباقر قالیباف» یا «سعید جلیلی» و اجماع این دو کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جبهه انقلاب دارند.

پس از انتشار اخبار و گزارش‌هایی مبنی بر انصراف «سعید جلیلی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به نفع محمدباقر قالیباف»، و ائتلاف و اجماع این دو کاندیدای اصول‌گرا با یکدیگر، «سعید جلیلی» پیامی منتشر کرد؛ همچنین سخنگوی ستاد انتخاباتی جلیلی نیز در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.

«سعید جلیلی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در خصوص انصراف خود از انتخابات ریاست جمهوری و ائتلاف با «محمدباقر قالیباف»، پیام جدیدی منتشر کرد؛ رئیس ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نیز، از جلسه شبانه با «سعید جلیلی» درباره انصراف او از انتخابات ریاست جمهوری و اجماع با «محمدباقر قالیباف» و ائتلاف کاندیداهای اصول‌گرا خبر داد. همچنین «حمید رسایی» نماینده حامی «سعید جلیلی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نیز، با انتشار یک پیام ویدئویی اعلام کرد که «الان در پاستور هستیم و دفتر آقای جلیلی».

«محسن منصوری» رئیس ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نیز، با انتشار یک پیام، از جلسه ساعت «۲۱:۳۰» امشب «جمعه، ۷ تیر ۱۴۰۳»، با «سعید جلیلی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، درباره انصراف جلیلی از انتخابات ریاست جمهوری و ائتلاف او با «محمدباقر قالیباف» و اجماع کاندیداهای اصول‌گرا خبر داد.

سعید جلیلی

پیام جدید سعید جلیلی

«سعید جلیلی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در خصوص اخبار منتشرشده مبنی بر انصراف خود از انتخابات ریاست جمهوری و ائتلاف با «محمدباقر قالیباف»، پیام جدیدی منتشر و اعلام کرد که مصمم‌تر از هر زمان دیگری است.

اکانت منتسب به «سعید جلیلی» در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «اکنون که اقبال پرشور شما را دیده‌ام، از هر زمان دیگر مصمم‌ترم تا شانه زیر بار مسئولیت دهم الان وقت درنگ نیست؛ وقت تردید نیست. من روی همه‌ی مردم_ایران حساب باز کرده‌ام.»

انصراف سعید جلیلی از انتخابات ریاست جمهوری

پیام رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی درباره انصراف و ائتلاف جلیلی و قالیباف

«محسن منصوری» رئیس ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در واکنش به اخبار منتشرشده در خصوص انصراف جلیلی به نفع «محمدباقر قالیباف» و اجماع این دو کاندیدا‌ی اصول‌گرا، تصویری از جلسه خود با سعید جلیلی در ساعت «۲۱:۳۰» امشب منتشر کرد. 

«محسن منصوری» رئیس ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی»، با انتشار یک پیام جدید در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق)، از جلسه در ساعت پایانی امشب با سعید جلیلی خبر داد و گمانه منتفی شدن اجماع و اتئلاف «سعید جلیلی» و «محمدباقر قالیباف» با یکدیگر و کناره‌گیری این دو کاندیدای اصول‌گرا به نفع دیگری را تقویت کرد.

«محسن منصوری» رئیس ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، تصویری از جلسه خود با «سعید جلیلی» در ساعت «۲۱:۳۰» امشب «جمعه، ۷ تیر ۱۴۰۳» منتشر کرد و گفت: «گزارش آخرین وضعیت نمایندگان ستاد در حوزه‌های اخذ رای در سراسر کشور را خدمت دکتر جلیلی ارائه کردم.»

انصراف سعید جلیلی از انتخابات ریاست جمهوری

هشدار ستاد انتخاباتی سعید جلیلی به رسانه‌ها

کمیته حقوقی ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد که از هر رسانه‌ای که خبر انصراف او را منتشر کند، شکایت خواهد کرد.

چند ساعت مانده به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات مجلس، خبرها از گوشه و کنار، حکایت از تلاش‌ها برای انصراف «محمدباقر قالیباف» یا «سعید جلیلی» و اجماع این دو کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جبهه انقلاب است.

تا این لحظه، خبرها درباره انصراف هر دو کاندیدا تکذیب شده است.

در همین راستا، کمیته حقوقی ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده است که از تمام رسانه‌هایی که خبر انصراف او از انتخابات را منتشر کرده‌اند، شکایت خواهد کرد.

سایت «رجانیوز» وابسته به «جبهه پایداری» و حامی «سعید جلیلی» در انتخابات نیز نوشته است؛ «در ساعات پایانی مانده به انتخابات ریاست جمهوری، برخی رسانه‌ها و کانال‌های خبری به صورت هماهنگ‌شده و با هدف ایجاد تردید و تزتزل در بدنه حامیان سعید جلیلی، انتشار اخبار کذب متنوعی، ازجمله کناره‌گیری او از صحنه رقابت‌ها را در دستورکار قرار داده‌اند.

این رسانه حامی «سعید جلیلی» همچنین مدعی شده است که این عملیات سنگین رسانه‌ای که از روزهای گذشته، با پول‌پاشی و یارگیری از چهره‌ها و رسانه‌های بدنام فضای مجازی آغاز شده، در نوبت‌های متعددی، اقدام به نشر اخبار کذب کرده است.

در پایان نیز رجانیوز تاکید کرده است که با توجه به اهداف این کمپین تبلیغاتی و جهت خنثی شدن مکر بدخواهان، حامیان «سعید جلیلی» اخبار مربوط به او را از رسانه‌های رسمی و ستاد جلیلی پیگیری کنند و از گرفتار شدن در دام تردیدافکنان و بدخواهان خودداری کنند.

خبر حمید رسایی درباره انصراف سعید جلیلی از انتخابات ریاست جمهوری

«حمید رسایی» نماینده حامی «سعید جلیلی» کاندیدای انتخابات ریاست نیز در خصوص اخبار منتشرشده در خصوص انصراف جلیلی به نفع «محمدباقر قالیباف» و اجماع این دو کاندیدا‌ی اصول‌گرا، اعلام کرد: «هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده، جز اینکه جلیلی مصمم‌تر از گذشته، پای مردم ایستاده و تا آخرین لحظه هم می‌ماند. دعا کنید که همانطور که رهبری فرمودند، آن چیزی که منفعت نظام اسلامی است، رخ دهد.»

«حمید رسایی» نماینده حامی «سعید جلیلی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در ویدئویی که منتشر کرده است، اعلام کرده است: «هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده، جز اینکه جلیلی مصمم‌تر از گذشته، پای مردم ایستاده و تا آخرین لحظه هم می‌ماند. دعا کنید که همان‌طور که رهبری فرمودند، آن چیزی که منفعت نظام اسلامی است، رخ دهد. الان در پاستور هستیم و دفتر آقای جلیلی؛ کار محکم دارد انجام می شود و دوستان خودشان برای رزمایش فردا آماده می شوند.»

حمید رسایی در این پیام ویدئویی تاکید کرده است که «سعید جلیلی به هیچ وجه من‌الوجوه، کناره‌گیری نمی‌کند و چنینی بنایی هم وجود ندارد و مردم را به رای دادن به «سعید جلیلی» دعوت کرده است.»

«حمید رسایی» با انتشار این پیام تصویری، از دفتر «سعید جلیلی» گفت: «سعید جلیلی به هیچ وجه من‌الوجوه، کناره‌گیری نمی‌کند و به شایعات توجهی نکنید.»

پیام ستاد انتخاباتی سعید جلیلی به محمدباقر قالیباف

کانال ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نوشت: «آقای قالیباف! از عارف بیاموزید! انتخابات سال ۹۲ را یادتان هست؟ گزینه اصلاح‌طلبان اصیل، عارف بود و‌ گزینه مرحوم ‌هاشمی و ‌اعتدالی‌ها حسن روحانی. این طرف هم قالیباف بود و‌ جلیلی. هر چهار نفر هواداران گفتمانی خود را داشتند و آمده بودند تا بمانند.»

کانال ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» نوشت:

«آقای قالیباف! از عارف بیاموزید!

انتخابات سال ۹۲ را یادتان هست؟ گزینه اصلاح‌طلبان اصیل، عارف بود و‌ گزینه مرحوم ‌هاشمی و ‌اعتدالی‌ها حسن روحانی. این طرف هم قالیباف بود و‌ جلیلی. هر چهار نفر هواداران گفتمانی خود را داشتند و آمده بودند تا بمانند. 

تب نظرسنجی‌ها داغ بود و مدام بحث ماندن و‌ رفتن هر کدام مطرح بود. این آخری‌ها نظرسنجی‌ها برای اصلاحات حاکی از این بود که رای روحانی نزدیک پنجاه درصد است و عارف کمتر، پس اگر عارف کنار برود می‌توان جریان مقابل را شکست داد. این که برایشان قطعی شد خودشان کلی به عارف فشار آوردند تا کنار برود و‌ به قول معروف، حرفه‌ای عمل کند. این اتفاق افتاد و‌حسن روحانی با اندکی بیش از پنجاه درصد پیروز شد.

اوضاع این روزها، مرا یاد آن سال انداخت. غالب نظرسنجی‌ها حاکی از بالاتر بودن رای جلیلی نسبت به قالیباف است. از قضا تک گزینه بودن طرف مقابل در برابر دونامزد بودن این جبهه، احتمال پیروزی اش را بیشتر می کند. آرای متمرکز پزشکیان میتواند آرای دوتکه جریان انقلاب را شکست بدهد.

آقای قالیباف! کاش مثل عارف، مصالح جبهه خود را در نظر بگیرید و با افتخار اعلام کنید به نفع وحدت نیروهای انقلاب کنار می‌روید و‌ از هواداران‌تان بخواهید برای جلوگیری از دولت سوم روحانی، جمعه در برگه رأی بنویسند: سعید جلیلی.»

منبع: انتخاب
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها