|

فیلم کامل مناظره دوم و نهایی «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی»/ ویدئو و تصاویر

مناظره دومین «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، برگزار شد.

فیلم کامل مناظره دوم و نهایی «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی»/ ویدئو و تصاویر

به گزارش شبکه شرق، دومین و آخرین مناظره انتخاباتی دونفره «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» کاندیداهای مرحله دوم  انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، برگزار شد.

شامگاه سه‌شنبه «۱۲ تیر ماه ۱۴۰۳»، مناظره انتخاباتی دوم «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی»، کاندیداهای راه‌یافته به مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، برگزار شد.

دومین مناظره مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، با حضور «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» شامگاه سه‌شنبه «۱۲ تیر ماه ۱۴۰۳»، برگزار شد. محور گفت‌وگو و اظهارات کاندیداها در این مناظره که به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش شد، موضوعات اقتصادی بود.

مناظره مسعود پزشکیان و سعید جلیلی

«مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» کاندیداهای مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، در دومین مناظره تلویزیونی شرکت کردند. شامگاه سه‌شنبه «۱۲ تیر ماه ۱۴۰۳»، دومین و آخرین مناظره مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری میان «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی»، دو کاندیدای راه‌یافته به این مرحله برگزار شد.

پس از اولین مناظره‌ دونفره‌ «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی»، کاندیداهای مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری که با موضوع فرهنگی و سیاسی، از صداوسیما پخش شد، شب گذشته، «سه‌شنبه، ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۳»، دومین مناظره با موضوع اقتصادی، از ساعت «۲۱:۳۰»، با حضور مسعود پزشکیان و سعید جلیلی روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

مجری مناظره‌ها در مرحله دوم تغییری نکرده است و همچنان «مهدی خسروی» اجرای مناظره‌های انتخاباتی را بر عهده دارد. «مهدی خسروی» که اجرای این مناظره‌ را بر عهده داشت، از هر کاندیدا، سوالاتی اختصاصی پرسید. 

مناظره مسعود پزشکیان و سعید جلیلی

«مسعود پزشکیان» در این مناظره دونفره با «سعید جلیلی»، یک دقیقه و ۳۰ ثانیه بیشتر از سعید جلیلی فرصت داشت.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، روز جمعه «۸ تیر ماه ۱۴۰۳»، برگزار شد و هیچ‌یک از کاندیداها نتوانستند آرای مطلق برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری را کسب کنند؛ به همین علت، انتخابات، به مرحله دوم کشیده شد.

مناظره مسعود پزشکیان و سعید جلیلی

مناظره مسعود پزشکیان و سعید جلیلی

«مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» جمعه «۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳»، در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، با هم رقابت خواهند کرد. 

فیلم کامل آخرین مناظره مسعود پزشکیان و سعید جلیلی

دومین مناظره «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

در آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری، هر دو کاندیدا، به ارائه دیدگاه‌های خود در مباحث اقتصادی پرداختند.

 

پزشکیان در مناظره دوم انتخاباتی «سعید جلیلی» و «مسعود پزشکیان» چه گفت؟

شامگاه سه‌شنبه «۱۲ تیر ماه ۱۴۰۳»، دومین مناظره «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی»، دو کاندیدای راه‌یافته به مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

«مسعود پزشکیان» در ابتدای آخرین مناظره دومین و آخرین مناظره دونفره با «سعید جلیلی» گفت: «از صحبت‌های دیشب من، اینگونه برداشت شده است که من به سردار سلیمانی بی‌احترامی کرده‌ام.»

«مسعود پزشکیان» در دومین و آخرین مناظره دونفره با «سعید جلیلی» در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: «هم‌میهنان عزیز! لحظه انتخاب است. فرصتی برای ایران در راه است برای دوری از وضع موجود. من نیامدم که خطری برای ملت ایران شوم؛ بلکه آمدم تا صدا‌هایی را که شنیده نشده‌اند، به حکومت برسانم.»

جلیلی در مناظره دوم انتخاباتی «سعید جلیلی» و «مسعود پزشکیان» چه گفت؟

«سعید جلیلی» در دومین و آخرین مناظره دونفره انتخاباتی «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری مقابل گفت: «من معتقد نیستم که در ما بن‌بست هستیم؛ نمودارها نشان می‌دهند که با وجود تحریم‌ها، چقدر در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی، فروش نفت و عرصه‌های مختلف، پیشرفت داشته‌ایم؛ آقای پزشکیان، آمارهای شما، غلط است.»

صحبت‌های پایانی کاندیداها در مناظره دوم «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» درباره چه بود؟

پس از اولین مناظره‌ دونفره‌ «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی»، کاندیداهای مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری که با موضوع فرهنگی و سیاسی از صداوسیما پخش شد، آخرین و دومین مناظره نیز با موضوع اقتصادی برگزار شد.

مسعود پزشکیان و سعید جلیلی، کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پس از پایان مناظره، مقابل خبرنگاران، به ارزیابی دیدگاه‌های خود پرداختند.

توضیحات پیمان جبلی درباره مناظره دوم «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی»

«رئیس صداوسیما درباره مناظره دوم «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی»، دو کاندیدای راه‌یافته به مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری پاسخ داد.

«پیمان جبلی» رئیس سازمان صداوسیما، در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: «سوالات مناظره صریح و روشن و مستند به اظهارات کاندیداها و اطرافیانشان بود. حتماً قضاوت مردم با ارزیابی‌هایی که بعضی از جناح‌های سیاسی می‌کنند، متفاوت خواهد بود.»

بازتاب‌های مناظره دوم «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» کاندیداهای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشت تیرماه برگزار شد و هیچ‌یک از کاندیداها نتوانستند آرای مطلق را به دست بیاورند؛ به همین علت انتخابات به دور دوم کشیده شد و مسعود پزشکیان و سعید جلیلی جمعه «۱۵ تیر ماه»، در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با هم رقابت خواهند کرد.

با پایان دو مناظره «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی»، کاندیداهای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شهروندان درباره این مناظره‌ها و میزان تاثیر آن بر انتخاب کاندیدای مورد نظرشان صحبت کردند.

مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری برای انتخابات نهمین رئیس جمهوری روز جمعه «۱۵ تیر ۱۴۰۳» برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها