|

نایب رئیس جبهه اصلاحات عنوان کرد:

گرایشات سیاسی و جناحی در بعد حاکمیتی باید بی‌طرف باشد

نائب رئیس جبهه اصلاحات طی نشست خبری در ستاد مرکزی دکتر مسعود پزشکیان در مرکز آذربایجان‌غربی گفت: گرچه می توان گفت که حداقل حساسیت بخش‌هایی از جامعه به این انتخابات شکل گرفته اما هنوز یخ جامعه آب نشده است. چراکه ما با جامعه‌ای مواجه هستیم که دیگر اعتقادی به انتخابات ندارد.

گرایشات سیاسی و جناحی در بعد حاکمیتی باید بی‌طرف باشد

 نائب رئیس جبهه اصلاحات طی نشست خبری در ستاد مرکزی دکتر مسعود پزشکیان در مرکز آذربایجان‌غربی گفت:  گرچه می توان گفت که حداقل حساسیت بخش‌هایی از جامعه به این انتخابات شکل گرفته اما هنوز یخ جامعه آب نشده است. چراکه ما با جامعه‌ای مواجه هستیم که دیگر اعتقادی به انتخابات ندارد.

محسن آرمین بیان کرد: اگر در مناظره‌ها آقای پزشکیان به صورت قوی‌تری ظاهر شود می‌تواند آرای مثبتی را جذب کند‌. رقیب آقای پزشکیان جامعه‌ای است که برای شرکت در انتخابات تردید دارد و آقای پزشکیان باید آنان را قانع کند.

وی به گفتمان خاص تنها کانذیذای اصلاح طلبان در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و تصریح کرد: آقای پزشکیان گفتمان متفاوتی از دیگران مطرح کرده است و این ظرفیت را فی‌النفسه ایشان دارد که بتواند رای‌های خاکستری را جذب کند. امیدوارم موجی که کم کم ایجاد شده است در روزهای آتی بیشتر شود.

آرمین افزود: استراتژی آقای پزشکیان در انتخابات استراتژی درستی است و وارد حاشیه نشده است. ایشان باید حرف خودش را بزند و تمام دغدغه‌اش جلب نظر بخش مردد جامعه باشد.

وی با اشاره به اینکه گفتمان جدید عدالت محور دکتر پزشکیان متفاوت‌تر از دیگران است اظهار کرد:  تنها کاندیدای اصلاحات باید تلاش کند این گفتمان را به خوبی به مقصود برساند و سویه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی آن را برای مردم تبیین کند و اگر این کار را بتواند انجام دهد پاسخگوی بسیاری از مطالبات جامعه خواهد بود.

محسن آرمین در ادامه گفت: با توجه به اینکه امروز با جامعه‌ای خشمگین و مستاصل مواجه هستیم به نظر می‌رسد شاهد انتخابات پرشوری مثل ۸۸ یا ۷۶ باشیم. شرایط متفاوتی امروز در جامعه برقرار است است. اما پیش بینی‌ می‌کنم با انتخاباتی با بیش از ۵۰ درصد مشارکت مواجه خواهیم بود و هر چقدر این مشارکت بالا باشد توفیق آقای پزشکیان برای پیروزی بیشتر خواهد بود.

نایب رییس جبهه اصلاحات تاکید کرد: نظرسنجی‌ها حاکی از آنست که مردم به تدریج در حال انتخاب هستند و این بخش مردد اگر به نتیجه برسند رای‌شان به احتمال بسیار زیاد متعلق به دکتر پزشکیان خواهد بود.

وی عنوان کرد: قطعا این ترکیب فعلی تا پایان انتخابات باقی نخواهند ماند و حضور آقای پزشکیان در انتخابات برای جبهه روبرو سنگین بوده و لذا چند نفر از آنها کناره‌گیری می کنند تا یک نفر باقی بماند. فکر می‌کنم در این انتخابات، دو یا سه نفر تا پایان باقی خواهند ماند.

آرمین در خاتمه سخنان خود از لغو سخنرانی‌ خود در شهر خوی از سوی شورای تامین آن شهرستان باید ابراز تاسف کرد و گفت:  فضای انتخابات باید آزاد باشد و عدالت لازم در همه بخش‌های انتخابات برقرار باشد. متاسفانه بدلیل تنگ‌نظری‌ها و علیرغم آن‌که گرایشات سیاسی و جناحی در بعد حاکمیتی باید بی‌طرف باشد، اما شاهد بی‌عدالتی هستیم.

انتهای پیام/

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها