|

ماجرای رشوه ۳۲ هزار دلاری اعضای شورای شهر سردشت چیست؟

برای ۶ عضو شورای اسلامی شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه کیفرخواست صادر شد.

ماجرای رشوه ۳۲ هزار دلاری اعضای شورای شهر سردشت چیست؟

به گزارش شبکه شرق، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور کیفرخواست برای ۶ عضو شورای اسلامی شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه خبرداد.

«ناصر عتباتی» رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این باره اظهار کرد: اردیبهشت ماه سال جاری، با گزارش مرجع امنیتی مبنی بر اخذ رشوه ۶ عضو شورای شهر سردشت موضوع در دستورکار دادستانی این شهرستان قرار گرفت؛ با دستور قضایی و تحقیقات انجام شده، تعداد ۹ نفر که ۶ نفر از آن‌ها از اعضای شورای شهر سردشت بودند، به جرم رشا و ارتشا تحت تعقیب قرار گرفته و دستگیر شدند.

عتباتی ادامه داد: در تحقیقات مقدماتی در بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب سردشت مشخص شد که ۶ نفر از اعضای شورای شهر سردشت جمعاً مبلغ ۳۲ هزار دلار از ۳ متهم دیگر رشوه دریافت کرده‌اند و با توجه به گزارش مرجع امنیتی، تحقیقات مقدماتی صورت گرفته، بزه ارتکابی توسط این افراد محرز و پرونده با صدور کیفرخواست به منظور صدور رای به محاکم کیفری دو ارسال شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد: وفق قانون با توجه به صدور کیفرخواست تعلیق متهمان اعلام شده است و مشارالیهم از تاریخ صدور کیفرخواست از عضویت در شورا معلق خواهند بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها