|

عصبانیت شدید حسین شریعتمداری از دستور مسعود پزشکیان

«حسین شریعتمداری» با انتقاد از دستور «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور برای بازگشت اساتید و دانشجویان اخراجی «بازگرداندن کسانی که اخراج آن‌ها مطابق قانون بوده است یک اقدام غیرقانونی است و رئیس‌جمهور که این‌همه درباره ضرورت اجرای قانون سخن می‌گفت و آن‌همه شعار قانونگرایی می‌داد!»

عصبانیت شدید حسین شریعتمداری از دستور مسعود پزشکیان

به گزارش شبکه شرق، مدیرمسئول روزنامه کیهان از دستور «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور برای بازگرداندن اساتید و دانشجویان اخراجی عصبانی شد.

«حسین شریعتمداری»، مدیرمسئول روزنامه کیهان با انتقاد از دستور «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور برای بازگشت اساتید و دانشجویان اخراجی دانشگاه‌ها در کیهان نوشت:

«آقای رئیس‌جمهور به وزیر علوم دستور داده‌اند همه اساتید و دانشجویان اخراجی به دانشگاه بازگردند!

اولاً؛ مگر چه تعداد اخراج شده‌اند؟ ثانیاً؛ باید دید به چه علت اخراج شده‌اند؟ ثالثاً؛ بازگرداندن کسانی که اخراج آن‌ها مطابق قانون بوده است یک اقدام غیرقانونی است و رئیس‌جمهور که این‌همه درباره ضرورت اجرای قانون سخن می‌گفت و آن‌همه شعار قانون‌گرایی می‌داد!

این اقدامات غیرقانونی باید کار کسانی باشد که در پوشش کارشناس، اطراف رئیس‌جمهور جا خوش کرده‌اند. درست است که آقای رئیس‌جمهور گفته است کار‌ها را به کارشناسان می‌سپارد، ولی خود ایشان در این‌گونه امور صاحبنظر است و نباید به مشاوران نااهل اجازه بدهد «وفاق ملی» مورد نظر ایشان را به «وفاق میلی»! تبدیل کنند. نباید به هرچه آن‌ها خواستند تن بدهد.»

منبع: روزنامه کیهان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها