|

فراجا مانند سد محکمی در برابر ناامنی‌ها است

وزیر کشور گفت: در شرق و غرب ایران کشورها در ناامنی به سر می‌برند، اما فراجا در ایران وضعیت امنی را فراهم کرده و مانند سد محکمی در برابر ناامنی‌ها است.

فراجا مانند سد محکمی در برابر ناامنی‌ها است

به گزارش شبکه شرق، احمد وحیدی صبح امروز در آیین نکوداشت شهدای فراجا در سال ۱۴۰۲ که با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور و جمعی از فرماندهان فراجا و دیگر مقامات لشکری و کشوری در سالن کوثر ستاد فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، گفت: در همه کشورها پلیس وجود دارد و در همه جای دنیا نیروهای پلیس در درگیری جان خود را از دست می‌دهند، اما شهدای پلیس ما با یاد خدا و با عشق خدا حرکت می‌کنند و با سایر پلیس‌های دنیا متفاوت هستند.

وی افزود: صلابت و اقتدار خانواده‌های شهداست که فرماندهی انتظامی ما را متفاوت کرده و فراجا تبدیل به یک مدرسه تربیتی شده است. فرماندهی انتظامی کشور به خود می‌بالد که چنین فرزندانی دارد، زیرا شهادت هرکدام از شهیدان، پرده‌ای از شرافت و عزت و سربلندی و خداخواهی و خدا جویی آن شهید است.

وزیر کشور ادامه داد: مرزبانی که لباس حفاظت از مرزها را به تن می‌کند، یعنی از لحظه اول جانش را فدای ایران کرده و برای او اجر جهاد نوشته شده است. در شرق و غرب ایران کشورها در ناامنی به سر می‌برند، اما فراجا در ایران وضعیت امنی را فراهم کرده و مانند سد محکمی در برابر ناامنی‌ها است.

عضو کابینه دولت سیزدهم تاکید کرد: دشمنان و کسانی که طراحی‌هایی علیه نظام می‌کنند، باید بدانند که امنیت اجتماعی ما امروز در مقایسه با سایر کشورها کم‌نظیر است. امروز هدف دشمن ایجاد بی‌ثباتی و ناامن نشان دادن ایران است، این دسیسه‌ها در حالی است که ایران در امنیت به سر می‌برد و این امنیت را فرزندان رهبر عزیز انقلاب از جمله ماموران فراجا تامین می‌کنند.

وحیدی همچنین به حوادث سال گذشته کشور اشاره کرد و گفت: فراجا مقتدرانه و صبورانه در جنگ ترکیبی دشمن نقش ایفا کرد و دشمن را شکست داد‌. دشمن بداند که مسئولان انتظامی کشور ما در میدان هستند و امنیت ایران را حفظ می‌کنند.

وزیر کشور ضمن تجلیل از مقام شهدای برجک مرزی «مزه‌سر» در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: قبل از شهادت شهدای برجک مرزی «مزه‌سر»، کسی آن جا را نمی‌شناخت، اما امروز آن مکان و محل شهادت جان بر کفان در بین مردم نامی آشناست. شهدا با خون خود هر نقطه‌ای از این خاک عزیز را به یک نقطه مقدس تبدیل کرده‌اند.

مقام عالی وزارت کشور در ادامه خاطرنشان کرد: ما در همه‌جای این مرز و بوم پلیس داریم و ممکن است این نیروها در درگیری با عوامل قاچاقچی و ... شهید شوند، ولی شهدای برجک مزه‌سر با یاد و نام و عشق خدا حرکت کردند.

وی در پایان تصریح کرد: انسان‌های برجسته و از خود رهاشده در میدان مغناطیس عشق الهی قرار می‌گیرند و مشتاقانه به دیدار یار می‌روند. ما در این جلسه یا هر نشست دیگری با شهدا بیعت می‌کنیم که راهشان را ادامه دهیم.

 

منبع: ایلنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها