|

بهترین دبیر فیزیک کلاسینو

کلاسینو در درس فیزیک از بهترین دبیران و اساتید فیزیک کنکور بهره مند است. ما در این مطلب به معرفی بهترین دبیر فیزیک کلاسینو در رشته تجربی و ریاضی خواهیم پرداخت. از رزومه و شیوه تدریس برای شما خواهیم گفت تا طرح درس و موادری که برای هر دانش آموز و داوطلب کنکوری دانستن آن ها واجب است.

 

بهترین دبیر فیزیک کلاسینو

 

لیست بهترین دبیران فیزیک کلاسینو

  • محمد نوکنده
  • مهدی براتی
  • آرمین کمالی
  • عباس زمانیان
  • علیرضا عربشاهی

استاد محمد نوکنده

وقتی صحبت از بهترین دبیر فیزیک کلاسینو می شود قطعا یکی از بهترین اسامی که به ذهن شما می خورد استاد محمد نوکنده است

شیوه تدریس استاد محمد نوکنده در کلاسینو بر اساس یادگیری عمیق و مفهومی درس فیزیک می باشد و در تدریس ایشان از تکنیک های سرعتی تست زنی که حفظی و غیر علمی می باشد خبری نیست.

سطح کلاس های ایشان بیشتر مناسب افراد با سطح علمی متوسط و متوسط رو به بالا می باشد.

استاد نوکنده برای هر سه پایه دهم، یازدهم، دوازدهم رشته های تجربی و ریاضی تدریس دارند.

حل دقیق مسائل و تمرین ها و افزایش سرعت تست زنی در تدریس ایشان با تمرین و تکرار و یادگیری اصولی بدست می آید

استاد مهدی براتی

طرح درس استاد براتی در کلاسینو یک طرح درس حرفه ای و مخصوص دوازدهمی هاست. در اولین فصول تدریس، حرکت شناسی و اندازه گیری همزمان تدریس شده در ادامه به ترتیب فصل دینامیک، فشار و چگالی، کار و انرژی، دما و گرما و سپس فیزیک یازدهم و در نهایت نوسان و موج و فیزیک اتمی و هسته ای.

با این طرح درس برای کنکور خود مباحث پیش نیاز و گسسته فیزیک را به خوبی فرا خواهید گرفت و دغدغه ای از بابت امتحانات و ... نخواهید داشت.

مهدی براتی یک مدرس بسیار  پرطرفدار در بین دانش آموزان می باشد. یکی از پرمتقاضی ترین کلاس های آنلاین موسسه کلاسینو کلاس استاد براتی می باشد. با ثبت نام در دوره های فیزیک ایشان هیج مطلب یا نکته ای از کتاب را از دست نخواهید داد + در امتحانات نهایی نتایج بسیار عالی را کسب خواهید کرد و در نتیجه در کنکور رتبه درخشانی خواهید داشت.

نحوه ثبت نام در فیزیک کلاسینو

دوره های فیزیک دهم، یازدهم، دوازدهم کلاسینو در بازه های مختلف ثبت نام می شوند. دوره جامع مرداد برای شروع پرقدرت برای کنکور سال آینده بهترین زمان را برای یادگیری درس فیزیک به شما می دهد. اگر از ثبت نام این دوره جامانده اید نگران نباشید. دوره نوبان برای شروع مجدد دانش آموزان در آبان ماه برگزار خواهد شد.

عباس زمانیان

یکی از متواضع ترین اساتید فیزیک کلاسینو که هر دانش آموزی که سر کلاس درس ایشان بشیند تا آخر سال حتما با او ادامه خواهد داد عباس زمانیان است.

با لحنی باآرامش و حرفه ای و به دور از هیجانات کاذب فیزیک را جوری یاد گرفت که در سر جلسه امتحان و کنکور همان تصاویر تدریس در ذهن شما تداعی شده و مطالب را روی پاسخنامه پیاده سازی خواهید کرد.

با کمترین اتلاف وقت و بالاترین راندمان تدریس، استاد عباس زمانیان یک دبیر فیزیک عالی برای پیش خوانی و آموزش تشریحی فیزیک می باشد. ایشان تمرکز ویژه ای بر روی امتحانات نهایی دارد و با نمونه سوالات فراوان حل شده در تدریس های آنلاین ایشان در کلاسینو و آزمون های برگزار شده می توانید یادگیری خود را به چالش کشیده و رفع اشکال کنید.

راه حل های میبانبر در تست زنی فیزیک کاربردی است؟

اگر بخواهیم صادقانه جواب این سوال را دهیم، خیر. این تکنیک های بی پایه و اساس که در دهه نود توسط برخی افراد در تلویزیون رایج شد در کنکور کاربری نداشت و ابداع کنندگان آن تکنیک ها که گویی مانند نیوتن کاشف چیزی شده اند خود را بهترین دبیر فیزیک کشور نامیدند. در حالی که از حل سوالات کنکور عاجز مانده و بعد از آمدن پاسخنامه و ربط دادن گزینه ها به سوال به یک ترکیب می رسیدند و خود را مبدع و مخترع تکنیک های  چشمی و ذهنی می نامیدند.

برای یادگیری فیزیک بهتر است اول کتاب را پیش خوانی کنید، با یک مدرس خوب و حرفه ای نکات آموزشی و تست زنی را فرا بگیرید و در آخر با حل تمرین ها و تست ها سطح خود را بالاتر ببرید نه زمانی برای حفظ کردن تکنیک هایی که ...

آرمین کمالی

مدرس فیزیک کلاسینودر مقطع متوسطه اول کسی نیست جز آرمین کمالی. با تدریس های ایشان می توانید علوم نهم، هشتم ... را به خوبی یاد بگیرید و برای آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نیز آماده شوید. البته استاد کمالی برای مقطع متوسطه دوم نیز تدریس دارند اما بیشتر تمرکز ایشان در تدریس فیزیک پایه می باشد.

استاد علیرضا عربشاهی

وقتی صحبت از تدریس فیزیک می شود باید با احترام بیشتری از باتجربه ترین و قدیمی ترین استاد فیزیک کنکور سخن گفت. استاد عربشاهی با همان لحن و سبک همیشگی مبتنی بر کنکور محتوایی نظام جدید مطالب را همانقدر ساده آموزش می دهند که می توانید از درصدهای بالای درس فیزیک در کنکور مطمئن باشید.

آشنایی با سبک های مختلف سوال، سال ها سابقه تدریس حضوری در برترین آموزشگاه ها و مدارس کشور و گردآوری وراهبری بهترین دبیران فیزیک کشور در کلاسینو گوشه چشمی از عملکرد مدیریتی و تدریسی ایشان می باشد.

در کدام کلاس کدام استاد ثبت نام کنیم؟

همه توضیحات فوق ویژگی های بارزتری بود که با بهترین دبیران فیزیک کلاسینو آشنا شوید اما هیج فاکتوری مانند ارتباط گرفتن شما با نحوه تدریس مهم نیست. کلاسینو دوره های جلسات رایگان فرست کلس را برای آشنایی شما با اساتید همه دروس ترتیب داده است. این امکان برای شما فراهم است تا در چند جلسه تدریس بهترین اساتید فیزیک به صورت کاملا رایگان شرکت کنید.

قیمت های فیزیک کلاسینو

دوره های جامع، پکیج های کنکوری، اشتراک و ثبت نام تک درس فیزیک در موسسه کلاسینو با قیمت های مختلف ارائه می شود. می توانید به صفحه لیست قیمت کلاسینو مراجعه کنید و از آخرین قیمت ها مطلع شوید.

همچنین تخفیف ثبت نام و پرداخت اقساطی نیز برای همه قابلیت اعمال دارد پس فرصت را از دست ندهید و با کمترین هزینه در کلاس های بهترین اساتید فیزیک کلاسینو شرکت کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها