|

خالق شاهکارهای سینما به روند فیلم‌سازی خود ادامه می‌دهد؛

آخرین خبر از فیلم جدید کریستوفر نولان

به نظر می‌رسد که کریستوفر نولان در فیلم جدید خود که در تابستان ۲۰۲۶ اکران خواهد شد، باری دیگر با مت دیمون همکاری می‌کند.

آخرین خبر از فیلم جدید کریستوفر نولان

کریستوفر نولان، کارگردان مشهور هالیوود، پس از موفقیت چشمگیر Oppenheimer در گیشه و مراسم اسکار، بار دیگر با شرکت یونیورسال پیکچرز همکاری خواهد کرد. این خبر هیجان‌انگیز برای طرفداران سینما، حاکی از آن است که نولان قصد دارد به روند منظم ساخت فیلم در هر سه سال یک‌بار ادامه دهد.

طبق اخبار منتشر شده، تاریخ اکران این فیلم جدید ۱۷ ژوئیه ۲۰۲۶ (۲۶ تیر ۱۴۰۵) تعیین شده و قرار است فیلمبرداری آن از اوایل سال ۲۰۲۵ آغاز شود. جالب اینجا است که مت دیمون، بازیگر سرشناس هالیوود، در حال مذاکره برای ایفای نقش اصلی این پروژه است. این فیلم را خود نولان به همراه اما توماس، همسرش، تهیه خواهد کرد.

نولان که فیلمنامه این پروژه را شخصا نوشته، هنوز جزئیاتی درباره داستان و سایر بازیگران فاش نکرده است. بااین‌حال، با توجه به اظهارات قبلی او، می‌توان حدس زد که این فیلم جدید به اندازه Oppenheimer تاریک و سنگین نخواهد بود. برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که شاید بالاخره شاهد بازسازی The Prisoner، سریال مشهور بریتانیایی دهه ۶۰ میلادی، توسط نولان باشیم.

نکته جالب توجه دیگر این است که این سومین همکاری مت دیمون با کریستوفر نولان پس از Interstellar  و Oppenheimer  خواهد بود. همچنین، نولان بار دیگر علاقه خود به اکران فیلم‌هایش در سومین هفته ژوئیه را نشان داده است، روندی که در سال‌های اخیر به یک سنت برای او تبدیل شده است.

حال باید منتظر ماند و دید که نولان این بار چه اثر دیگری برای طرفداران سینما خلق خواهد کرد. نظر شما درباره پروژه جدید کریستوفر نولان چیست؟ آیا فکر می‌کنید این فیلم می‌تواند موفقیت Oppenheimer  را تکرار کند؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها