|
نویسنده: رضافتوح

شانزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار وتلاش اصفهان برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف وامور خیریه استان اصفهان گفت: شانزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش استان اصفهان با حضور 168 شرکت کننده برگزار شد.

شانزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار وتلاش اصفهان برگزار شد

حمید بخشی با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش استان اصفهان گفت: این دوره از مسابقات با استقبال خوب جامعه کارگری و خانواده‌هایشان روبه رو شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات با همت اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و با همکاری اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود، افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان مسئول بخش فنی، انتخاب داوران و نظارت بر اجرای مسابقات است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف وامور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه 168 نفر در این مسابقات حضور یافتند، ابراز داشت: از این تعداد 115 نفر خواهر و 53 نفر برادر هستند.

بخشی بیان کرد: تعداد ثبت نام کنندگان در این مسابقات 320 نفر بوده که 168 نفر حضور یافتند.

وی با بیان اینکه برای این دوره از مسابقات 5 دارو خانم و 5 داور آقا همکاری داشتند، افزود: این مسابقات در پنج رشته قرائت، تفسیر، حفظ کل، حفظ 20 جزء و حفظ 10 جزء برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف وامور خیریه استان اصفهان گفت: از هر رشته نفر برتر برای مسابقات کشوری که بهمن ماهسال جاری در خراسان رضوی برگزار می‌شود، انتخاب شدند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها