|
نویسنده: فاطمه شفیعی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان:

مشارکت مردم اصفهان با مراکز نیکوکاری به بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان رسید

از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان کمک های مردمی در استان اصفهان با همکاری مراکز نیکوکاری جمع آوری و بین مددجویان و نیازمندان محلات توزیع شده است.

مشارکت مردم اصفهان با مراکز نیکوکاری به بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان رسید

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع ،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با تاکید به لزوم توجه به خانواده های تحت حمایت و نیازمندان محلات، گفت: ۵۳۲ مرکز نیکوکاری در سطح استان با مشارکت مردم در رسیدگی به نیازهای اساسی محرومان و نیازمندان و خدمت رسانی به صورت محله محور، نقش موثری ایفا می کنند.

 زارع با اشاره به استفاده از توان مردمی در ترویج روحیه جهادی برای تسهیل و تسریع خدمت رسانی به افراد ضعیف و کم درآمد، ادامه داد: افزایش میزان کمک های مردمی در قالب نقد، کالا و خدمات به ارزشی بیش از ۴۰۲ میلیارد و ۳۶ میلیون تومان، نشان از حسن اعتماد مردم و نیکوکاران به این مراکز و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده توسط این نهاد به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به حضور میدانی مراکز نیکوکاری و تمرکز در ارائه خدمت به نیازمندان و جامعه هدف اشاره کرد و افزود: برای کیفی سازی در نحوه خدمت رسانی، علاوه بر آموزش به مسوولان مراکز، بر عملکرد تخصصی آنها نیز توجه شده و درحال حاضر ۱۵۷ مرکز بصورت تخصصی در حوزه های مختلف درمان، مسکن، اشتغال، دانش آموزی، جهیزیه و ... برای توانمندسازی مددجویان فعالیت دارند.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها