|
نویسنده: رضافتوح

مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان:

امکان ثبت درخواست فرآیند پروانه توسعه بنا برای شهروندان اصفهانی

مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان: امکان ثبت درخواست فرآیند پروانه توسعه بنا برای شهروندان اصفهانی فراهم شد.

امکان ثبت درخواست فرآیند پروانه توسعه بنا برای شهروندان اصفهانی

امید علی اصغری،  مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان گفت: فرآیند پروانه توسعه بنا در ابتدا بصورت پایلوت برای شهروندان منطقه 10 شهرداری اصفهان فراهم شده بود و پس از ثبت چندین درخواست در آن منطقه، موضوعات و گردش کار توسط کاربران آن منطقه مورد بررسی قرار گرفت .

 مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان افزود: موارد اعلام شده توسط کاربران منطقه جهت اصلاح و ارتقاء فرایند توسط شرکت پیمانکار برطرف گردید و از تاریخ 10 دیماه سال جاری در سامانه اصنو «سرا 10»امکان ثبت درخواست فرآیند پروانه توسعه بنا برای شهروندان اصفهانی فراهم شد.

وی تصریح کرد: پروژه سامانه صدور پروانه الکترونیکی در «سرا ۱۰»، ارتقا یافته‌ سامانه «سرا ۸» است و به‌عنوان یکی از پروژه‌های اصلی شهرسازی الکترونیک، در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان اجرایی شده و قابل بهره‌برداری است،با توجه به اینکه بهره‌برداری از سامانه سرا ۱۰ اقدام مهمی در حوزه شهرسازی الکترونیک بوده است، امیدواریم بتوانیم به صورت بهینه از آن استفاده کنیم.

وی اظهارکرد: این فرآیند در راستای توسعه خدمات غیر حضوری و الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان بوده و امیدواریم که بتوانیم تعداد این درخواست را افزایش دهیم.

علی اصغری خاطر نشان کرد: فرآیندهای گواهی عدم خلاف و سفتکاری،گزارش تخلف مهندسین ناظر در حال بررسی و انجام می باشد.

 مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان گفت: با استقبال هرچه بیشتر شهروندان از خدمات غیرحضوری، شاهد کاهش مراجعه‌های حضوری شهروندان به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان هستیم و امیدواریم بتوانیم گام‌های موثرتری در راستای افزایش سطح کیفی این خدمات برداریم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها