|

تطعیلی ادارات و بانک‌های در این استان در روز ۴ مردادماه

تطعیلی ادارات و بانک‌های در این استان در روز ۴ مردادماه

به گزارش شبکه شرق، ادارات، بانک ها و بیمه های استان مرکزی در روز پنجشنبه چهارم مرداد ماه تعطیل خواهند بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مرکزی گفت: با توجه به افزایش بی سابقه دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق، کلیه ادارات، بانک ها و بیمه های استان در روز پنجشنبه چهارم مرداد ماه تعطیل خواهند بود.

سیدمجتبی آل یاسین در اطلاعیه‌ای که در این خصوص منتشر شد، آورده است: براساس تصمیم جلسه مشترک کارگروه مدیریت مصرف انرژی و کارگروه شرایط اضطرار استان و موافقت استاندار، به منظور حمایت از بخش کشاورزی، صنعت و عدم قطع برق خانگی، کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان به استثنای واحدهای ذیربط در دستگاه های خدمات رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک باشند و مراکز درمانی به تشخیص مدیر واحد ذیربط، با استفاده از ظرفیت بخشنامه دورکاری در روز پنجشنبه چهارم مرداد ماه تعطیل خواهند بود.

وی افزود: شعب منتخب یا مرکزی بانک ها و بیمه های استان مطابق اعلام شورای هماهنگی ذیربط تا ساعت ۱۱ صبح دایر خواهند بود و کلاس های ترم تابستانی دانشگاهی استان مطابق برنامه قبلی برقرار است ولی کلاس های کلیه موسسات و آموزشگاه های زبان اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاه اوقات فراغت تابستانی تعطیل خواهد بود.

به گفته وی، فعالیت تمامی معادن و کارگاه های عمرانی منشاء گردوخاک تعطیل اعلام می شود و اداره کل محیط زیست و اداره کل صمت ملزم به نظارت بر این قبیل واحدها هستند.

 

وی اظهار کرد: لازم است مبادی مرتبط با حوزه تولید و کسب و کار مانند گمرک، امور مالیاتی، تامین اجتماعی، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و ... به صورت کشیک ارائه خدمت کنند.

آل یاسین با بیان اینکه انتظار می‌رود اصناف و مدیران بخش خصوصی در این زمینه همکاری لازم را با کارکنان خود داشته باشند، افزود: به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات کار اداری و اطمینان از خاموشی سامانه روشنایی و رایانه ها و ... در پایان وقت و سامانه های برودتی یک ساعت قبل از پایان وقت اداری مورد تاکید است.

 

 

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها