|

اطلاعیه جدید سپاه استان اصفهان/ تعداد شهدای حادثه در یکی از مراکز سپاه افزایش یافت

سپاه صاحب الزمان استان اصفهان در خصوص حادثه در یکی از مراکز سپاه استان اصفهان اطلاعیه جدیدی صادر کرد.

اطلاعیه جدید سپاه استان اصفهان/ تعداد شهدای حادثه در یکی از مراکز سپاه افزایش یافت

به گزارش شبکه شرق، بر اساس اعلام سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، تعداد شهدای حادثه در یکی از کارگاه‌های سپاه پاسداران افزایش یافت.

روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ظهر امروز «پنج‌شنبه، ۸ شهریور ۱۴۰۳»، با صدور یک اطلاعیه اعلام کرد: «تعداد شهدای حادثه نشت گاز در یکی از کارگاه‌های سپاه به ۲ نفر رسید.»

روابط عمومی سپاه استان اصفهان از شهادت یک نفر دیگر از نیروهای سپاه، در پی حادثه نشت گاز چهارشنبه شب گذشته «۷ شهریور ۱۴۰۳»، در یکی از کارگاه‌های مراکز سپاه در استان خبر داد.

روابط عمومی سپاه اصفهان با صدور یک اطلاعیه، از شهادت یک نفر دیگر از نیروهای سپاه در پی حادثه نشت گاز چهار شنبه شب گذشته در یکی از کارگاه‌های مراکز سپاه در استان خبر داد و اعلام کرد که «تعداد شهدای حادثه نشت گاز در یکی از کارگاه‌های سپاه به ۲ نفر رسیده است.»

شهید سروان پاسدار «مجتبی نظری» از شهر «قهدریجان» و سرهنگ دوم پاسدار «مختار مرشدی» از شهرستان «فریدونشهر»، در این حادثه، به شهادت رسیدند.

مراسم تشییع پیکراین شهدا، سروان پاسدار شهید «مجتبی نظری» فردا «جمعه، ۹ شهریورماه»، در شهر «قهدریجان» و سرهنگ دوم پاسدار شهید مختار مرشدی شنبه «۱۰ شهریورماه» در شهرستان «فریدونشهر» برگزار می‌شود.

در این حادثه، متاسفانه ۱۰ نفر مصدوم شده‌اند که تاکنون ۲ نفر از آنها به خیل شهدا پیوسته‌اند.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها