|
نویسنده: فاطمه شفیعی

معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اصفهان خبر داد:

بیش از 225 میلیارد ریال پاداش خوش مصرفی به مشترکان خانگی اصفهان

معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اصفهان :بیش از 225 میلیارد ریال پاداش خوش مصرفی به مشترکان خانگی شهر اصفهان تعلق گرفت.

بیش از 225 میلیارد ریال پاداش خوش مصرفی به مشترکان خانگی اصفهان

مهندس علی اکبری ،معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اصفهان با اعلام لزوم تداوم همکاری شهروندان عزیز اصفهانی در خصوص مدیریت مصرف انرژی، عنوان کرد: در طول ایام گرم سال جاری از ابتدای خردادماه تاکنون، تعداد1,460,000 قبض برق برای مشترکین خانگی صادر شده است که از این تعداد،518,000 قبض مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی شده‌اند.

معاون خدمات مشترکین شرکت در راستای قدردانی از مشارکت مشترکین گفت: در این طرح ملی، مبلغ *225 میلیارد ریال* پاداش به مشترکین مشمول طرح پرداخت شده است. همچنین، تعداد 171,130 قبض برق به دلیل رعایت الگوی مصرف و صرفه‌جویی قابل توجه، از پرداخت هزینه برق به طور کامل معاف شده‌اند (بخشودگی 100%).

علی اکبری اجرای طرح تشویق به صرفه‌جویی مصرف برق در بخش خانگی را گامی موثر در جهت مدیریت مصرف انرژی و کاهش هزینه‌های مشترکین در شهرستان اصفهان عنوان کرد.

وی ضمن تقدیر از همکاری مشترکین، از عموم شهروندان درخواست کرد تا با رعایت الگوی مصرف و استفاده بهینه از انرژی برق، در حفظ منابع ملی و پایداری شبکه برق سهیم باشند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها