|
نویسنده: رضا فتوح

با مشارکت خیرین و شهرداری اصفهان:

چهارمین مرکز اهدای خون شهر اصفهان کلنگ زنی شد

مدیرکل انتقال خون استان گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، چهارمین مرکز اهدای خون شهر اصفهان کلنگ زنی شد.

 چهارمین مرکز اهدای خون شهر اصفهان کلنگ زنی شد

به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال اصفهان، کیان دهراب پور، مدیرکل انتقال خون استان گفت :  همزمان با آغازهفته دفاع مقدس، چهارمین مرکز اهدای خون شهر اصفهان کلنگ زنی شد.

دکتر عباس رضایی، رئیس هیئت مدیره انجمن خیریه ترویج فرهنگ اهدای خون سالم اصفهان در این رابطه بیان کرد: این مرکز به همت این انجمن و با همکاری و مشارکت شورای شهر و شهرداری اصفهان و اداره کل انتقال خون استان اصفهان، در منطقه ۱۳ شهر اصفهان در شهرک ولی عصر(عج) توسط خیر محترم جناب آقای دکتر مجتبی ملا احمدی احداث خواهد شد.

محمد جعفر صرامی ،مدیرعامل انجمن خیریه ترویج فرهنگ اهدای خون سالم اصفهان نیزگفت: مشخصات ملک این مرکز عبارت است از مساحت زمین به میزان ۲۲۷ متر مربع و زیر بنای کل ساخت ۶۵۷ متر مربع در سه طبقه و اهدا کننده زمین، شهرداری منطقه ۱۳ اصفهان طبق مصوبه شورای شهر اصفهان می باشد.

مدیرکل انتقال خون اصفهان ضمن تشکر از آقای دکتر قاسم زاده شهردار اصفهان، مهندس نور صالحی رئیس شورای شهر اصفهان و دیگر اعضا شورا و آقای مهندس کشانی شهردار منطقه ۱۳ اصفهان، اعضا هیئت مدیره و هیئت امنا انجمن ترویج فرهنگ اهدای خون سالم اصفهان و همه ارگانها و اشخاصی که در این اقدام خدا پسندانه همکاری کردند بخصوص خیر عزیز این پروژه آفای دکتر مجتبی ملا احمدی بیان کرد :یکی از مشکلات زیر ساختی اداره کل انتقال خون اصفهان، فضای فیزیکی می باشد که با این اقدامات خدا پسندانه، این مشکل طی دو سال آینده به حداقل خواهد رسید.

رئیس شورای شهر اصفهان نیز در این مراسم اظهارکرد:  به غیر از این دو مرکز، شورای شهر و شهرداری اصفهان آمادگی خود را برای ساخت دو مرکز اهدای خون دیگر در شمال شرق و جنوب شرق اصفهان اعلام می دارد.

لازم به ذکر است در حال حاضر در دو مرکز خواجو و شهید حججی در شهر اصفهان اقدام به خونگیری از اهدا کنندگان خون می شود و سومین مرکز در روز ۳۱ شهریور سال اخیر در منطقه ۱۱ شهر اصفهان، کلنگ زنی شد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها