|
نویسنده: رضا فتوح

جانشین سپاه ناحیه امام رضا (ع):

منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران به‌ عنوان یک الگو در حوزه انتقال گاز و رفاه مردم موفق بوده

سرهنگ در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: خوشبختانه عزیزان و فرزندان ما در عرصه‌های مختلف موجب رشد و بالندگی کشور هستند که در این راستا منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران به‌ عنوان یک الگو در حوزه انتقال گاز و رفاه مردم موفق بوده است.

منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران به‌ عنوان یک الگو در حوزه انتقال گاز و رفاه مردم موفق بوده

سرهنگ روح الله قاسمی، جانشین سپاه ناحیه امام رضا (ع) روز چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ طی سخنانی در نمازخانه ستاد مرکزی منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران کهریزسنگ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، به تشریح چگونگی آغاز جنگ تحمیلی و دفاع هشت ساله در برابر دشمن بعثی پرداخت.

وی افزود: شهدا درس ایستادگی و مقاومت به ما دادند و لذا اگر امروز شاهد شکسته شدن ابهت دشمن و آب شدن اقتدار آن هستیم به خاطر همین ایثارگری‌ها بوده است.

جانشین سپاه ناحیه امام رضا (ع) با بیان این که مردم ایران مدیون شهدا و جانبازان و خانواده آنها هستند، اظهارکرد: آنها سینه‌ی خود را برابر تیر دشمنان سپر کردند تا به اسلام و امت اسلامی آسیبی وارد نشود.

سرهنگ قاسمی ضمن تشکر از برگزاری این مراسم گفت: خوشبختانه عزیزان و فرزندان ما در عرصه‌های مختلف موجب رشد و بالندگی کشور هستند که در این راستا منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران به‌ عنوان یک الگو در حوزه انتقال گاز و رفاه مردم موفق بوده که زحمات شما عزیزان قابل تقدیر و تشکر است.

گفتنی است در پایان این مراسم به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی اهدا گردید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها