|

چگونه اعلام بار لحظه ای انجام دهیم و راننده مناسب پیدا کنیم ؟؟

اگر بدنبال بهترین راه برای اعلام بار لحظه ای هستین در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین روش حمل بار و اعلام بار لحظه ای آشنا شوید

چگونه اعلام بار لحظه ای انجام دهیم و راننده مناسب پیدا کنیم ؟؟

یکی از مهمترین چالش های صاحبان بار، ارسال آن است! در واقع ارسال یک بار از نقطه ای به نقطه ای دیگر به فاکتورهای بسیاری بستگی دارد و می تواند سختی های خاص خودش را به همراه داشته باشد. به طور مثال زمانی که شما بخواهید باری را از یک نقطه به نقطه ای دیگر ارسال کنید باید شرکت باربری مطمئنی پیدا کنید، سپس با راننده ای مطمئن وارد مذاکره و قرارداد شوید و به نوعی با یک دیگر به توافق برسید.

بعد از آن است که شما باید نسبت به صدور بارنامه الکترونیکی از طریق شرکت باربری اقدام کنید. این کار می تواند کمی زمان بر باشد. در انتها این راننده است که تعیین می کند چه زمانی بار شما را تحویل بگیرد و چه زمانی آن را به مقصد تحویل دهد. این موارد همه در شرایطی است که شما به راننده و مدارک او اعتماد داشته باشید. اگر در این بین شما بخواهید نسبت به استعلام کارت هوشمند و یا کارت سلامت او اقدام کنید با مشکلات جدی تری روبرو خواهید شد. این ها همه مشکلاتی است که آسان بار به عنوان یک سامانه اعلام بار لحظه ای و جامع توانسته آن ها را برطرف کند.

چرا یک سیستم جامع می تواند مفید باشد؟

احتمالا شما تجربه خرید از یک مرکز بزرگ را داشته اید. زمانی که به دنبال یک وسیله خاص هستید و یا می خواهید خدمتی خاص را دریافت کنید، همواره رفتن به مرکز آن محصول یا خدمت می تواند بهترین نتیجه ها را به دنبال داشته باشد. به طور مثال فرض کنید که شما به دنبال لوازم خانه هستید. رفتن به مرکز خرید و فروش لوازم خانگی این فرصت را به شما می دهد که بتوانید با انواع برندها و فروشندگان مختلف آشنا شوید. همچنین قیمت های مختلف را ببینید. این ها همه به شما توانایی مقایسه و انتخاب درست را می دهد.

زمانی که شما قصد دارید باری را از نقطه ای به نقطه ای دیگر ارسال کنید، وجود چنین محلی می تواند به شما این امکان را بدهد که بتوانید بهترین راننده با بهترین قیمت را انتخاب کنید. بنابراین مهم ترین مزیت وجود یک سیستم جامع و کشوری این است که شما را با پیشنهادات متعددی رو به رو می کند و قدرت انتخاب شما را افزایش می دهد.

بارنامه

از طرف دیگر راننده نیز این قدرت را پیدا می کند که بر اساس نیاز خود بهترین بار را قبول کند. بنابراین عملا یک سیستم جامع می تواند وضعیت برد – برد را میان طرفین ایجاد کند. حال سوال اینجاست که آیا چنین سیستم جامعی در ایران وجود دارد؟ بله. سامانه آسان بار به عنوان بزرگ ترین و جامع ترین سیستم اعلام بار در ایران مشغول به فعالیت است. شما با داشتن پکیج های یک تا سه ماهه می توانید از تمام خدمات این سامانه از جمله اعلام بار بهره مند شوید.

سامانه آسان بار چه خدماتی به شما ارائه می دهد؟

سامانه آسان بار به عنوان جامع ترین و بزرگ ترین سامانه باربری در ایران شناخته می شود. اما مسئله ای که وجود دارد این است که اساسا آسان بار یک شرکت باربری نیست. بلکه این سامانه به عنوان یک بازار بزرگ و جامع برای صنعت باربری شناخته می شود. در این بازار شرکت ها و رانندگان مختلف حضور دارند. بنابراین شما برای بار خود می توانید با شرکت ها و رانندگان مختلف در ارتباط باشید. این مسئله می تواند هم از نظر مالی و هم از نظر کیفیت تاثیر بسزایی داشته باشد.

نکته مهم دیگر این است که شما با اعلام بار لحظه ای در این بازار بزرگ می توانید به سرعت بهترین انتخاب را داشته باشید. بنابراین زمانی را صرف پیدا کردن راننده و شرکت معتبر مورد نیاز از دست نخواهید داد. همه این ها مزیت هایی است که می توانیم برای سیستم آسان بار در نظر داشته باشیم. اما در کنار همه این موارد آسان بار به عنوان یک سامانه جامع باربری امکانات مهم دیگری را در اختیار طرفین قرار می دهد.

استعلام کارت هوشمند

از جمله مهمترین این خدمات صدور بارنامه الکترونیکی است. در واقع زمانی که طرفین بر سر انتقال بار به توافق می رسند. سامانه آسان بار اقدام به صدور بارنامه معتبر الکترونیکی در کمترین زمان ممکن می کند. این بارنامه کاملا معتبر در اختیار طرفین قرار می گیرد.

از طرف دیگر صاحب بار به واسطه این سامانه می تواند نسبت به استعلام کارت هوشمند راننده را یا کارت سلامت راننده اقدام کند. همه این ها امکاناتی است که به صاحب بار این قدرت را می دهد که بتواند بهترین و معتبر ترین راننده را برای بار خود انتخاب کند. در چنین شرایطی استفاده آسان بار به عنوان جامع ترین سامانه آنلاین بار می تواند کارکرد بسیار خوبی برای راننده و صاحب بار داشته باشد.

پشتیبانی 24 ساعته را نباید فراموش کرد

یکی از مهمترین ویژگی های آسان بار این است که راننده و صاحب بار را رها نمی کند. در واقع تا لحظه ای که قرارداد طرفین به اتمام نرسد آسان بار خود را مسئول این قرارداد می داند. از این رو در صورت بروز هر نوع مشکل شما می توانید با پشتیبانی آسان بار در هر زمان از شبانه روز تماس بگیرید. آسان بار موظف است تا جایی که امکان دارد بهترین شرایط را برای طرفین ایجاد کند.

به طور مثال ممکن است در طول حمل بار مشکلی برای راننده پیش بیاید و یا راننده قادر به ادامه سفر نباشد در این شرایط این پشتیبانی آسان بار است که سعی می کند مشکل را بررسی و بهترین راهکار را ارائه دهد. بنابراین شما به واسطه سیستم اعلام بار آسان بار علاوه بر قدرت انتخاب فوق العاده ای که دارید می توانید از خدمات متنوع این بازار و پشتیبانی تمام وقت آن بهره مند شوید.

این ها خدماتی نیست به سادگی بتوان آن را نادیده گرفت. نکته قابل توجه دیگر در خصوص آسان بار این است که این سامانه با بیش از 7 صد هزار راننده در ارتباط است که حدود 150 هزار راننده همواره فعال در اختیار دارد. این مسئله باعث می شود که شما قدرت انتخاب بالایی داشته باشید. چرا یک بار آسان بار را امتحان نمی کنید؟

 


 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها