|

افتتاح کارشو مدیران خودرو 777 در اطلس مال نیاوران و رونمایی از خودرو اکستریم VX

افتتاح کارشو مدیران خودرو 777 در اطلس مال نیاوران و رونمایی از خودرو اکستریم VX

عصر پنج شنبه 17 اسفند ماه، دومین کارشو از سوی مدیران خودرو 777 در حضور جمع کثیری از خانواده‌ها در اطلس مال نیاوران واقع در منطقه 1 تهران افتتاح شد.

در این مراسم هیجان‌انگیز و جذاب که در طبقه نخست اطلس مال برگزار شد، برای نخستین بار از اکستریم VX به عنوان لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین خودرو شاسی بلند مونتاژی در کشور، رونمایی شد و این خودرو جذاب و مجلل مورد توجه مردم قرار گرفت.

مراسم با حضور عوامل «مدیران خودرو 777» به عنوان بزرگ‌ترین و مجهزترین نمایندگی شرکت مدیران خودرو در ایران آغاز شد و با حضور عبدالله روا به عنوان مجری برنامه به اوج رسید.

عرضه اکستریم VX به زودی در مدیران خودرو 777

در حالی که صدها نفر از طبقات مختلف اطلس مال شاهد اجرای این مراسم بودند، عبدالله روا مجری خوش قریحه برنامه در ابتدا توضیحاتی در مورد مدیران خودرو 777 توضیحاتی ارائه کرد. در حالی که دو خودرو اکستریم VX زیر کاور مشکی رنگ قرار داشتند، مجری برنامه از فعالیت‌های گسترده مدیران خودرو 777 صحبت کرد و گفت که این مجموعه بزرگ‌ترین و موفق‌ترین مجموعه در حوزه فروش محصولات مدیران خودرو است و از ثبت نام خودرو، عقد قرارداد، حمل، تحویل، پذیرش سرویس دوره‌ای و حتی امکان ارائه سرویس به مشتریان VIP خبر داد.

2

 

 

مشخصات فنی خودرو اکستریم VX

بعد از ارائه توضیحات مشروح درباره امکانات و توانایی‌های محصولات مدیران خودرو و دلایل راه‌اندازی و توسعه کارشوها از سوی مدیران خودرو 777، نوبت به مراسم رونمایی رسید. پیش از آن، مجری برنامه امکانات فنی و رفاهی این خودرو فوق‌العاده را از جمله موتور 2 لیتری با 261 اسب بخار، گشتاور 400 نیوتن متر، 26 رادار ایمنی به همراه اتوپارک هوشمند و صندلی های چرمی با ماساژور بوده را برای حاضران تشریح کرد.

همراه با پخش موسیقی و رقص نور، دو خودرو اکستریم VX سیاه‌رنگ با جلوه‌گری قطعات کرومی و بازی نورها، از زیر کاور مشکی رنگ بیرون آمدند و با شلیک نوارهای رنگی، غوغایی در اطلس مال بر پا شد.

همزمان با رونمایی لوکس‌ترین شاسی بلند مونتاژی ایران، تصاویر و تیزرهای متعددی نیز از طریق مانیتورهای کارشو برای آشنایی بیشتر مردم با اکستریم VX پخش شد.

Capture951753

در بخش دیگری از برنامه نیز به مناسبت و احترام روز جهانی زن، مسابقه‌ای برگزار شد و به 7 نفر زنان و دختران حاضر در این مراسم هدایایی اعطا شد.

پس از آن به حاضران اجازه داده شد که داخل خودرو بنشینند و اگر نیاز به اطلاعاتی درباره این خودرو جدید و زیبا دارند، از کارشناسان فنی و فروش بپرسند.

در روز افتتاح کارشو «مدیران خودرو 777» در اطلس مال نیاوران واقع در منطقه 1 تهران، میزبان خودرو اکستریم VX بود. این کارشو میزبان انواع محصولات مدیران خودرو است و مشتریان 7 روز هفته و حتی ساعات غیراداری می‌توانند با مراجعه به آن، نیازهای خود را برآورده کنند و امکان رزرو ثبت نام برای متقاضیان نیز وجود دارد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها