|

اتحادیه نمایشگاه داران خودرو اعلام کرد:

کاهش قیمت خودرو‌‌ی داخلی و چینی‌ در بازار

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران اعلام کرد: بازار خودرو در رکود به سر می‌برد ضمن اینکه روند قیمت خودرو در بازار کاهشی شده است.

کاهش قیمت خودرو‌‌ی داخلی و چینی‌ در بازار

به گزارش شبکه شرق، به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران، قیمت خودرو‌های داخلی و خارجی در بازار کاهش یافته است.

اسد کرمی درباره آخرین وضعیت خودرو در بازار تهران، اظهار داشت: بازار خودرو در رکود به سر می‌برد ضمن اینکه روند قیمت خودرو در بازار کاهشی شده است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران بیان داشت: خودرو‌های خارجی حدود ۵ درصد و خودرو‌های داخلی نیز حدود ۷ درصد در بازار کاهش قیمت داشته است. 

وی مدعی شد: واردات خودرو و ثبت‌نام خودرو جانبازان از عوامل تاثیرگذار بر کاهش قیمت خودرو در بازار بوده است، البته واردات خودرو هنوز به نقطه مطلوب نرسیده است.

کرمی بیان داشت: خودرو‌های چینی نیز در بازار مشتری چندان ندارد و قیمت این خودرو‌ها در بازار نسبت به خودرو‌های دیگر کاهش قیمت بیشتری دارد. 

وی اظهار داشت: قطعات خودرو‌های چینی در بازار تقریبا کمیاب است و لذا اگر قطعه‌ای از یک خودروی چینی خراب شود دارنده خودرو به سختی می‌تواند آن قطعه را پیدا و جایگزین کند به همین دلیل خودرو‌های چینی چندان در بازار مشتری ندارند.

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها