|

راهنمای خرید مناسب ترین یخچال فروشگاهی در تابستان

در فصل تابستان به علت گرمای هوا، دمای محیط افزایش پیدا میکند. به دنبال افزایش دمای هوا و نیاز مبرم به خنک شدن محصولات فروشگاهی، انتخاب فریزر و یخچال مناسب باید به شکلی باشد تا علاوه بر اینکه مواد غذایی داخل آن را خنک کند همچنین خود یخچال از توان خوبی برای قدرت سرمایش بالاتر برخوردار باشد.

راهنمای خرید مناسب ترین یخچال فروشگاهی در تابستان

با توجه به اهمیتی که انتخاب یخچال های صنعتی در ابعاد بزرگ و نحوه تنظیم دمای انواع یخچال فروشگاهی مخصوصا در تابستان دارد در این مطلب به راهنمای خرید مناسب ترین یخچال فروشگاهی در تابستان پرداختیم.

 

معرفی بهترین یخچال  وفریزرهای فروشگاهی برای فصل تابستان ALT:

معرفی بهترین یخچال  وفریزرهای فروشگاهی برای فصل تابستان

 

در این بخش از مطلب قصد داریم برخی از بهترین یخچال های فروشگاهی برای فصل تابستان را به شما عزیزان معرفی کنیم:

1-فریزر صندوقی ویترینی

فریزر صندوقی ویترینی یکی از بهترین یخچال های فروشگاهی برای فصل تابستان است. از این دستگاه در جهت نگهداری مواد غذایی مختلف مانند بستنی، گوشت و مرغ میتوان استفاده کرد. قطعا در بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها این نوع یخچال را مشاهده کرده اید. در سوپرمارکت ها نیز امکان استفاده از فریزر صندوقی ویترینی وجود دارد.

سبدهایی که درون این فریزرهای فروشگاهی تعبیه شده اند امکان جا به جایی دارند. این فریزرها در مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند که از میان آنها میتوان به مدل های تک درب، 2 درب و 4 درب اشاره کرد.

2-فریزر خوابیده فروشگاهی

یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای تابستان فریزر خوابیده فروشگاهی است. فریزرهای خوابیده از لحاظ ظاهری مشابه یک صندوق بزرگ حاوی مواد غذایی به نظر می رسند. از این فریزرها علاوه بر نگهداری مواد غذایی میتوان در جهت نگهداری از بستنی نیز استفاده کرد. فریزر فروشگاهی خوابیده ویترینی از عرض زیادی برخوردار هستند به همین علت در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. فریزرهای خوابیده ویترینی یک درب شیشه ای در بخش بالایی خود دارند به همین دلیل محصولات را به بهترین شکل در معرض دید مشتریان قرار می دهند.

 

3-یخچال فریزر بستنی

بستنی جزء محصولات بسیار پرفروش در فصل تابستان است که تقریبا در تمام فروشگاه ها عرضه می شود. اگر در زمینه فروش بستنی فعالیت دارید این یخچال یکی از بهترین انتخاب ها برای شما به شمار میرود. یخچال هایی که برای نگهداری بستنی در سوپرمارکت ها، بستنی فروشی ها و کافه ها  استفاده می شوند

 

22222

انواع یخچال فریزر فروشگاهی تجهیزفرایند ALT:

یخچال ایستاده روباز (پرده هوا)

یخچال های پرده هوا یکی از جدیدترین و کاربردی ترین یخچال های فروشگاهی به شمار میروند. این یخچال ها در فروشگاه ها و هایپرمارکت ها قابل استفاده هستند. یخچال های پرده هوا انتخاب ایده آلی برای نمایش گوشت، مرغ و انواع سوسیس و کالباس محسوب می شوند.

لازم به ذکر است که برای قرار دادن میوه ها و سبزیجات نیز میتوان از این یخچال های فروشگاهی استفاده کرد. لامپ های ال ای دی نیز در این یخچال ها قرار دارند که باعث جلوه بیشتر محصولات می شوند.

 

نکات طلایی خرید مناسب ترین یخچال فروشگاهی در تابستان

نکاتی وجود دارند درسایت تجهیزفرایند که می توانند به شما در خرید مناسب ترین یخچال فروشگاهی در تابستان کمک کنند. مهم ترین این نکات شامل موارد زیر می شوند:

انجماد مناسب در تابستان

این روزها مواد غذایی منجمد در تنوع زیادی به بازار عرضه می شوند. شرایط نگهداری این مواد غذایی بسیار مهم است. این موضوع در فصل تابستان اهمیت بیشتری پیدا میکند. مناسب ترین یخچال فروشگاهی برای فصل تابستان یخچالی است که انجماد بهتری را ارائه می دهد.

توجه به برچسب انرژی

در زمان خرید یخچال فروشگاهی حتما به برچسب انرژی دستگاه توجه کنید. این برچسب نشان دهنده میزان مصرف انرژی یک یخچال است. حتما مدلی را انتخاب کنید که مصرف انرژی آن پایین باشد تا در هزینه های شما صرفه جویی شود.

برند سازنده یخچال های فروشگاهی

برای خرید بهترین یخچال فروشگاهی در تابستان حتما برند سازنده را در نظر بگیرید. برندهای بسیاری در زمینه تولید یخچال های فروشگاهی فعالیت می کنند. در حال حاضر تجهیز فرایند سیستم از برندهای نوین با طراحی و اجرای حرفه ای از مطرح ترین برندها در زمینه یخچال صنعتی می باشد.پیش از اقدام به خرید باید اطلاعات جامعی در مورد برند سازنده دستگاه به دست آورید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

33333

در نظر گرفتن ابعاد و تعدا در یخچال فروشگاهی

برای خرید بهترین یخچال فروشگاهی در تابستان حتما به ابعاد توجه کنید. ابعاد یک یخچال فروشگاهی باید متناسب با نیازهای شما باشد تا بتوانید به بهترین نحو از مواد غذایی نگهداری کنید. از آن گذشته ابعاد یخچال باید با متراژ فروشگاه شما نیز در تناسب باشد تا برای نگهداری آن دچار مشکل نشوید.

 

چرا تنظیم درجه یخچال فروشگاهی در تابستان اهمیت زیادی دارد؟

  • حفظ کیفیت مواد غذایی

اگر درجه حرارت یخچال فروشگاهی در تابستان به درستی تنظیم نشود باعث فساد سریع تر مواد غذایی خواهد شد. در فصل تابستان یخچال های فروشگاهی باید درجه حرارت مناسبی داشته باشند تا مواد غذایی در بهترین شرایط نگهداری شوند.

  • کاهش ضایعات و تاثیر بر سلامت مصرف کننده مواد غذایی

اگر یخچال فروشگاهی درجه نامناسبی داشته باشد میزان ضایعات مواد غذایی افزایش پیدا میکند. این موضوع باعث می شود که محصولات زیادی از بین بروند و ضررهای بسیاری را متحمل شوید.

  • مدیریت مصرف انرژی

اگر درجه یخچال فروشگاهی را در تابستان به درستی تنظیم کنید مصرف انرژی تا حد زیادی کم می شود. این مسئله موجب می شود که هزینه های انرژی نیز به همان نسبت کاهش پیدا کنند.

 

مراحل تنظیم درجه یخچال فروشگاهی در تابستان

 

برای اینکه درجه یخچال فروشگاهی را در فصل تابستان به بهترین شکل تنظیم کنید می توانید از راهکارهایی که در ادامه بیان میکنیم کمک بگیرید.

  • اندازه گیری دمای محیط

در قدم اول باید دمای محیط را با استفاده از یک ترمومتر به طور دقیق اندازه گیری نمایید. انجام این کار به شما کمک میکند که در مورد میزان دمای فروشگاهتان اطلاعات دقیقی کسب کنید و در زمینه تنظیم دمای یخچال به نحو بهتری عمل نمایید.

  • تعیین نیاز محصولات

برای اینکه تنظیم درجه یخچال فروشگاهی در تابستان را به بهترین شکل انجام دهید باید نیاز محصولات خود را مشخص کنید. هر محصول به دمای خاصی برای نگهداری نیاز دارد و نباید از این موضوع غافل شوید.

  • تنظیم ترموستات یخچال و فریزر فروشگاهی

بر اساس اطلاعات به دست آورده از مراحل قبل ترموستات یخچال را با دمای مناسب تنظیم کنید. عموما در فصل تابستان باید دمای یخچال را کمتر از دمای محیط تنظیم کنید تا مواد غذایی به بهترین شکل نگهداری شوند. اگر دما بیش از اندازه پایین باشد ممکن است مواد غذایی یخ بزنند.

  • آزمایش دما

پس از آنکه ترموستات را تنظیم کردید برای مدت زمان کوتاهی یخچال را روشن کنید. دمای داخلی یخچال را چک کنید. برای کنترل کردن دما می توانید از ترمومتر داخل یخچال کمک بگیرید. اگر دما به اندازه مناسب نرسیده بود باید مجددا ترموستات را تنظیم کنید.

4444444

خرید یخچال فریزر فروشگاهی از تجهیزفرایند سیستمALT:

بهترین مجموعه برای خرید یخچال فروشگاهی مناسب فصل تابستان

 

اگر به دنبال بهترین مجموعه برای خرید یخچال فروشگاهی مناسب فصل تابستان هستید پیشنهاد ما به شما عزیزان شرکت تجهیز فرایند است. این مجموعه طیف وسیعی از یخچال های فروشگاهی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها و تیم مشاور و طراح مجرب با سابقه در تولید و طراحی یخچا های فروشگاه بزرگ مثل رفاه، وال مارکت، دیلی مارکت و... در تهران را در اختیار میگذارد. این شرکت با بهره گیری از دانش و تجربه مدیران خود و با اتکا به تخصص تیم های طراحی، فنی و مهندسی توانسته در این زمینه بسیار موفق عمل کند.

تمامی یخچال های فروشگاهی عرضه شده توسط شرکت تجهیز فرایند از طراحی استاندارد برخوردار هستند و بهترین کارایی را ارائه می دهند. اگر پیش از خرید نیاز به مشاوره داشته باشید کارشناسان حرفه ای این مجموعه به طور کامل شما عزیزان را راهنمایی خواهند کرد.

در نهایت چگونه در تابستان یخچال مناسب پیدا کنیم؟

خوشبختانه یخچال های فروشگاهی تنوع زیادی دارند و شما می توانید به راحتی بر اساس نیازتان و بودجه ای که در اختیار دارید نوع مناسب آنها را خریداری کنید. در بخشی از مطلب برخی از کاربردی ترین یخچال های فروشگاهی برای فصل تابستان را معرفی کردیم. نگهداری مواد غذایی و جلوگیری از فساد آنها در فصل تابستان به دلیل گرمای زیاد نسبت به فصل زمستان اهمیت بیشتری دارد به همین دلیل در زمان انتخاب باید دقت زیادی به خرج دهید.

سوالات رایج کاربران درباره یخچال های تابستانی فروشگاه ها

مهم ترین ویژگی های یخچال ایستاده روباز (پرده هوا) کدامند؟

این یخچال ها دارای ویژگی های مختلفی هستند که از میان آنها میتوان به سیستم ضد برفک، سیستم کنترل خودکار دما، امکان تغییر رنگ نورهای ال‌ای‌دی و درب های شیشه‌ای دوجداره جهت عایق کردن حرارت اشاره کرد.

یخچال کانتر سرد چه کاربردی دارد؟

یخچال کانتر سرد دمای خاصی ندارد به همین دلیل دمای محفظه داخلی را تغییر نمی دهد. از این نوع یخچال ها عموما به منظور نگهداری شیرینی در شیرینی فروشی ها، انواع سوسیس و کالباس و نمایش و فروش دسرهای مختلف استفاده می کنند.

متا: با توجه به اهمیتی که انتخاب یخچال های صنعتی در ابعاد بزرگ و نحوه تنظیم دمای انواع یخچال فروشگاهی مخصوصا در تابستان دارد در این مطلب به راهنمایی خرید مناسب ترین یخچال فروشگاهی در تابستان پرداختیم.

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها