|

خبر جدید از حقوق بازنشستگان / افزایش ۵ درصدی حقوق‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری

براساس فصلنامه آماری زمستان صندوق بازنشستگی کشوری، تعداد کل حقوق‌بگیران صندوق تا پایان سال ۱۴۰۲ نسبت به زمان مشابه سال ۱۴۰۱ با افزایش ۵ درصدی همراه بوده است.

خبر جدید از حقوق بازنشستگان / افزایش ۵ درصدی حقوق‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری

به گزارش شبکه شرق، براساس فصلنامه آماری زمستان صندوق بازنشستگی کشوری، تعداد کل حقوق‌بگیران صندوق تا پایان سال ۱۴۰۲ نسبت به زمان مشابه سال ۱۴۰۱ با افزایش ۵ درصدی همراه بوده که در این میان میانگین کل برقراری‌های حقوق حقوق‌بگیران در پایان سال گذشته معادل ۱۱ میلیون و ۵۸۲ هزار تومان بوده است.

براساس آمار منتشر شده از سوی صندوق بازنشستگی کشوری، تعداد حقوق‌بگیران صندوق در پایان سال ۱۴۰۲ معادل یک میلیون و ۷۱۵ هزار و ۶۵۶ نفر بوده که مقایسه تعداد حقوق‌بگیران صندوق تا پایان اسفندماه سال ۱۴۰۲ به تفکیک بازه زمانی نشان می‌دهد که یک میلیون و ۳۹۷ هزار و ۹۸۹ نفر بازنشسته، ۱۳ هزار و ۲۴۷ نفر از کارافتاده، ۶۱ هزار و ۸۰۷ نفر شاغل متوفی و ۲۴۲ هزار و ۶۱۳ نفر بازنشسته متوفی هستند.

تعداد کل حقوق‌بگیران صندوق تا پایان فصل زمستان سال ۱۴۰۲ نسبت به زمان مشابه سال قبل به میزان ۵ درصد افزایش داشته است. بازنشسته قبل متوفی در فصل زمستان، منظور بازنشستگان و از کار افتادگانی است که قبلا بازنشسته و در فصل زمستان فوت شده‌اند؛ در فصل زمستان ۴۵۲۱ نفر از حقوق‌بگیران فوت شده‌اند که همه آنها قبل از این فصل بازنشسته شده‌اند.

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها