|

ایران‌ خودرو اعلام کرد:

رفع انسداد حساب متقاضیان ثبت‌نام امروز 5 شهریور 1403

طبق اعلام ایران‌ خودرو مبلغ مسدودی حساب متقاضیان خرید محصولات این خودروساز از امروز رفع می‌شود و ثبت‌نام‌کنندگان خرید خودرو می‌توانند وجوه مسدودی خود نزد بانک‌ها را از حساب‌هایشان برداشت کنند.

رفع انسداد حساب متقاضیان ثبت‌نام امروز 5 شهریور 1403

به گزارش شبکه شرق، با پایان یافتن مهلت ثبت درخواست خرید خودرو وجوه مسدودی حساب وکالتی متقاضیان خرید خودرو از شرکت ایران خودرو، طبق اعلام این شرکت از امروز دوشنبه پنجم شهریور ۱۴۰۳ رفع مسدودی می‌شود و بانک‌های عامل مکلفند ضمن اطلاع‌رسانی پیامکی به دارنده حساب، نسبت به رفع مسدودی حساب بدون مراجعه متقاضی و یا ثبت درخواست اقدام کنند.

براساس اطلاعیه شماره چهار شرکت ایران خودرو افرادی که برای ثبت درخواست خرید خودرو اقدام کرده‌اند شامل متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، جایگزینی خودرو‌های فرسوده و خودرو‌های برقی برای انتخاب روش فروش به سایت ikcosales.ir مراجعه کنند.

ثبت‌نام ۱۲ محصول شرکت ایران خودرو از ۲۴ مرداد آغاز شده و متقاضیان تا دوم شهریور نسبت به ثبت‌نام در سامانه‌ای که این خودروساز معرفی کرده بود فرصت ثبت‌نام داشتند. 

در این دوره از عرضه ۱۲۰ هزار خودرو توسط این شرکت خودروساز عرضه می‌شود و براساس اعلام معاون وزیر صمت این خودرو‌ها باید تا پایان امسال به متقاضیانی که در قرعه‌کشی برنده می‌شوند تحویل شود.

 
منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها