|

کدام صرافی ارز دیجیتال تحریم نیست؟

فعالیت ناشناس در دنیای کریپتوکارنسی، با وجود مزیت‌های فراوانی که داشت، احتمال وقوع کلاهبرداری و پولشویی را افزایش می‌داد. به همین خاطر در سال‌های اخیر، اغلب صرافی‌های بزرگ و بین‌المللی، با تغییر روند کاری خود، کاربران را ملزم به احراز هویت کردند. در این میان، کاربران برخی کشورها مثل ایران، به دلیل تحریم‌های اقتصادی، شانس فعالیت در این صرافی‌ها را از دست دادند. هرچند همیشه راه‌های جدیدی برای فعالیت وجود دارد و استفاده از انواع صرافی ارز دیجیتال غیر متمرکز، یکی از این روش‌ها است.

کدام صرافی ارز دیجیتال تحریم نیست؟

صرافی کوینکس: پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متعدد

اولین و یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی که کاربران ایرانی بدون نگرانی از تحریم و مسدود شدن حساب می‌توانند از آن استفاده کنند، صرافی CoinEx است. این صرافی در سال 2017 کار خود را در هنگ‌کنگ آغاز کرد و با ارائه امکانات متعدد، به‌سرعت به یکی از بهترین فضاهای ترید کردن تبدیل شد. این صرافی، رابط کاربری ساده و قابل درکی دارد و به همین خاطر، کاربران مبتدی هم به‌راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. اما باید به 

صرافی Coinmama: کاربردی با کارمزد بالا

یکی دیگر از صرافی‌های بین‌المللی ارزهای دیجیتال که کاربران ایرانی هم می‌توانند از آن استفاده کنند، صرافی Coinmama است. این صرافی، محیط بسیار ساده و راحتی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال دارد. نکته مهمی که باید درباره صرافی کوین‌ماما بدانید این است که این صرافی آنلاین، اغلب خدمات ارائه شده در دیگر صرافی‌های بین‌المللی و مشهور را ارائه نمی‌دهد. از یک سو، این مشخصه باعث شده که خرید و فروش رمزارز در این صرافی، بسیار راحت باشد. هر چند عدم ارائه خدمات کامل، تریدرهای حرفه‌ای را ناامید خواهد کرد.

مهم‌ترین مزیت این صرافی، امنیت بسیار خوب آن است. کوین‌ماما با استفاده از لایه‌های امنیتی مختلف مثل احراز هویت دو مرحله‌ای، احتمال سرقت اطلاعات و کلاهبرداری را به کمترین میزان ممکن رسانده است. با وجود این مشخصه‌های خوب، کارمزد بسیار بالای این صرافی به یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف آن تبدیل شده است. همراه با این مسئله، عدم ارائه کیف پول و البته امکانات محدود، باعث شده‌اند که اغلب تریدرهای حرفه‌ای به دنبال دیگر گزینه‌هایی باشند که خدمات بهتری ارائه می‌دهند.

صرافی بیسکیو

انواع صرافی‌های غیر متمرکز به دلیل عدم نیاز به احراز هویت و فعالیت بدون نیاز به واسط، به بهترین صرافی‌ها برای کاربران ساکن کشورهای تحت تحریم تبدیل شده‌اند. در میان این صرافی‌ها، صرافی Bisq یک انتخاب عالی برای ترید کردن است. این صرافی دارای یک رابط کاربری ساده و قابل درک بوده و با پشتیبانی کامل، امکان فعالیت سریع و راحت برای همه تریدرها را فراهم می‌کند.

از آن‌جا که فعالیت در این صرافی آنلاین به یک مرکز ناظر نیاز ندارد، همه کاربران ایرانی با خیال راحت و بدون نگرانی از مسدود شدن حساب خود، می‌توانند در این صرافی فعالیت داشته باشند. پشتیبانی از برترین و محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال دنیا مثل بیت‌کوین، کاردانو، دوج‌کوین و...، از دیگر مزیت‌های این صرافی ارز دیجیتال است. با وجود همه این مزیت‌های عالی، تریدرهای ایرانی باید در نظر داشته باشند که برخی از بزرگ‌ترین صرافی‌های بین‌المللی نیز تا مدت‌ها به کاربران داخل ایران خدمات کامل ارائه می‌دادند. این موضوع با فشارهای خارجی و با تغییر سیاست‌های کلی برخی از این صرافی‌ها، دست‌خوش تغییر شد و هیچ تضمینی وجود ندارد که صرافی‌های خارجی فعلی که به ایرانیان خدمات می‌دهند، همان روند را در پیش نگیرند. به همین خاطر، استفاده از یک صرافی ایرانی معتبر و امن مثل والکس، بهترین گزینه برای فعالیت در دنیای کریپتوکارنسی خواهد بود.

صرافی والکس: خرید ارز دیجیتال بدون کارمزد

تریدرهایی که نگران مسدود شدن حساب خود در پی تغییر سیاست‌های کلی صرافی‌های ارز دیجیتال هستند، بهتر است از همان ابتدا در یک صرافی ارز دیجیتال امن، معتبر و کارآمد ایرانی فعالیت خود را شروع کنند. انواع صرافی آنلاین در کشور وجود دارند که یکی از آن‌ها، والکس است. والکس با الهام‌گرفتن از بزرگ‌ترین صرافی‌های بین‌المللی، با عرضه امکانات و خدمات کامل برای تریدرها، یک محیط امن، سریع و راحت برای سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه ارز دیجیتال ارائه کرده است.

صرافی والکس

در این صرافی شما می‌توانید خیلی سریع و راحت یک حساب کاربری بسازید. پس از احراز هویت و متصل‌کردن حساب بانکی خود به اکانت‌تان، خرید و فروش رمزارزها را در سریع‌ترین حالت ممکن انجام دهید. امنیت این صرافی با استفاده از روش‌های مختلفی تامین شده که احراز هویت دو مرحله‌ای یکی از آن‌ها است. امکان نگهداری دارایی در کیف پول سرد یا گرم، امکان استفاده از انواع بات‌های معامله‌گر، بهره‌بردن از اعتبار معاملاتی برای آغاز فعالیت حرفه‌ای و البته امکان خرید و فروش آنی برای تبدیل سریع دارایی خود به نقدینگی، همه از مزایای این صرافی ایرانی ارز دیجیتال هستند. بنابراین با خیال راحت در والکس یک حساب کاربری بسازید و بدون دغدغه از دست‌رفتن سرمایه خود، در دنیای کریپتوکارنسی به خرید ارز دیجیتال و یا فروش آن اقدام کنید.

صرافی والکس، بهترین جایگزین برای صرافی‌های خارجی

تحریم‌های اقتصادی، مشکلات زیادی را برای کاربران ایرانی به‌وجود آوردند که عدم امکان استفاده از صرافی‌های بین‌المللی، یکی از آن‌ها است. در این میان اما، برخی از صرافی‌ها به دلیل سیاست‌های کلی خود یا به دلیل نحوه کارکردشان به شکل غیر متمرکز، به کاربران ایرانی نیز خدمات ارائه می‌دهند. هر چند که هیچ تضمینی بر ادامه این فعالیت نیست و احتمال مسدود شدن حساب‌ها و از بین‌رفتن سرمایه، در هر لحظه وجود دارد. این‌جا است که استفاده از یک صرافی آنلاین ایرانی مثل والکس، بهترین گزینه ممکن خواهد بود. والکس با عرضه خدمات و امکانات کامل، یک صرافی ارز دیجیتال معتبر و کارآمد برای انواع تریدرها است و دغدغه‌های همکاری با صرافی‌های خارجی را به‌کلی از بین می‌برد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها