|

چگونه هزینه های سفر به هند را محاسبه کنیم؟

هند با دارا بودن حدود یک 1 میلیارد و 360 میلیون نفر یکی از پرجمعیت‌ترین کشورهای جهان است.

چگونه هزینه های سفر به هند را محاسبه کنیم؟

هند با دارا بودن حدود یک 1 میلیارد و 360 میلیون نفر یکی از پرجمعیت‌ترین کشورهای جهان است. از این رو می‌توان کشور هند را ۷۲ ملت نام برد. جمعیت زیاد کشور هند موجب شده فرهنگ‌ها، پوشش‌های رنگارنگ و ادیان مختلف زیادی در این کشور وجود داشته باشد. از این رو سفر به کشور هند می‌تواند جذابیت زیادی برای گردشگران داشته باشد اما هزینه سفر به هند چقدر است؟

باید در سفر به هند مخارج متعددی بپردازید. از گشت‌وگذار در بازارهای رنگارنگ هند گرفته تا هزینه اقامت هتل وغیره، همه مخارجی را برای شما در برخواهند داشت. به طور کلی مخارجی که در سفر به هند باید بپردازید به خود شما و سطح انتظار شما بستگی دارد

مخارجی که برای سفر به هند باید بپردازید

برخی از مخارج سفر به هند شامل موارد زیر می‌شود:

1.هزینه غذا

شما باید مخارج مربوط به غذا را بپردازید. در بیشتر شهرهای این کشور رستوران‌های متعددی وجود دارد، از رستوران‌های لوکس گرفته تا یک غذاخوری کوچک همه می‌توانند میزبان شما باشند. اما برای کمتر شدن هزینه غذای خود می‌توانید به رستوران‌های ارزان‌تر مراجعه کنید.

2.هزینه حمل و نقل

در کشور هند نیز مانند سایر کشورها هزینه حمل و نقل با وسایل نقلیه عمومی اقتصادی‌تر است. البته شما می‌توانید با وسایل حمل و نقل دیگر نیز مانند مونوریل، ریشکا و… نیز تردد کنید که هر کدام از آن‌ها هزینه متفاوتی دارد.

3.هزینه بازدید از مکان‌های دیدنی

شما باید برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری هند مانند قلعه سرخ، تاج محل و قلعه باندی وغیره هزینه ورودی بپردازید. اما مکان‌های گردشگری دیگری نیز وجود دارند که دارای قیمت کمتری هستند یا حتی برخی از آن‌ها را می‌توان به صورت رایگان بازدید کرد.

4.هزینه اقامت در هتل

هزینه اقامت در کشور هند می‌تواند کاملا متفاوت باشد. اگر مکانی که شما در آن اقامت می‌کنید یک هتل لوکس و مجهز باشد یقیناً قیمت بالاتری دارد. اما هزینه اقامت در هتل‌های متوسط مناسب‌تر ااست

شما می‌توانید جهت کاهش هزینه‌های خود در خوابگاه‌ها نیز اقامت کنید. اما توصیه می‌کنیم که بهتر است به آن‌ها مراجعه نکنید. زیرا در این مکان‌ها، به موارد بهداشتی زیاد توجه نمی‌شود.

5.هزینه پرواز به کشور هند

اگر تصمیم دارید بدون تور به کشور هند سفر کنید، باید خودتان هزینه پرواز را بپردازید و کارهای مربوط به آن را انجام دهید.

6.هزینه خرید در هند

اینکه شما به دنبال خرید اجناس لوکس باشید یا اینکه کالاهای ارزان قیمت خریداری کنید، طبیعتاً در هزینه سفر به هند تاثیر بسیار زیادی دارد.

7.هزینه موبایل در کشور هند

برای استفاده از اپراتور‌های این کشور، می‌توانید هنگام ورود به هند، در فرودگاه یکی از معتبرترین سیمکارت‌های آن را خریداری کنید. بهتر است این نکته را بدانید که سیمکارت‌هایی که در فرودگاه‌ها به گردشگران و مسافران فروخته می‌شود، بهترین و مناسب‌ترین و البته مطمئن‌ترین گزینه برای مسافران می‌باشند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها