|

معرفی بهترین مکان‌ها برای خرید خوشمزه ترین غذاهای دریایی در شهرشمالی گرگان

گرگان یکی از شهرهای شمالی کشور است و غذاهای دریایی خوشمزه‌ای در رستوران‌های آنجا طبخ می‌شود. اغلب رستوران‌ها این غذاها را با صید روز تهیه می‌کنند، یعنی غذا کاملا سالم و تازه خواهد بود. رفتن به رستوران‌های دریایی گرگان تجربه‌ای خوشایند از طعم و مزه غذاهای دریایی را برایتان می‌آفریند. گوشت لذیذ انواع ماهی‌ها و موجودات دریایی در این رستوران‌ها با بهترین ادویه‌ها و مواد ترکیب می‌شوند تا آشپزها غذایی خوشمزه را برایتان تدارک ببینند.

معرفی بهترین مکان‌ها برای خرید خوشمزه ترین غذاهای دریایی در شهرشمالی گرگان

رستوران‌های دریایی گرگان

اگر به گرگان رفتید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به رستوران‌های این شهر بزنید و غذاهای دریایی آنها را سفارش دهید. این غذاها در کنار مقوی‌بودن، بسیار خوش‌طعم هستند و کام‌تان را نوازش می‌دهند.

غذاهای دریایی گرگان کجا سرو می‌شوند؟

به گرگان که بروید، تقریبا بیشتر رستوران‌های این شهر با تهیه غذاهای دریایی از مشتری‌های خود پذیرایی می‌کنند. اما بهترین فست فود گرگان https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Gorgan?page=0  کدام ها هستند؟

رستوران شکوه دریا

همانطور که از نام رستوران شکوه دریا مشخص است، در این رستوران غذاهایی دریایی سرو می‌شود. متنوع‌ترین منوی غذای دریایی گرگان را می‌توانید در رستوران شکوه دریا پیدا کنید. بنابراین اگر صرفا به غذاهای دریایی علاقه دارید و می‌خواهید به رستورانی بروید که سفره‌ای رنگین از غذاها برایتان پهن کنید، شکوه دریا بهترین گزینه خواهد بود.

در بیشتر رستوران‌های گرگان فقط انواع ماهی سرو می‌شوند، اما در این رستوران می‌توانید علاوه بر ماهی، گوشت میگو هم سفارش دهید. علاوه بر منوی دریایی، در این رستوران انواع غذاهای بی‌نظیر مثل باقالی‌قاتق، فسنجان، بادمجان کبابی، آش، زیتون‌پرورده، سوپ و ... نیز وجود دارد.

در واقع می‌توان گفت که برای هر ذائقه‌ای در رستوران شکوه دریا یک غذای خوشمزه سرو می‌شود. بنابراین اگر گروهی به گرگان سفر کرده‌اید و هر کدام سلیقه‌ای متفاوت در صرف غذا دارید، حتما سری به این رستوران بزنید.

دکوراسیون فوق‌العاده زیبای رستوران شکوه دریا یکی از دلایل مهمی که پیشنهاد می دهیم به آنجا بروید. در دکوراسیون این رستوران تزئینات چوبی و طرح‌های تاریخی وجود دارد که یک فضای اصیل و ایرانی را به‌وجود آورده اند. بنابراین اتمسفر خویلی خوب این رستوران دلیل دیگری است که مجاب‌تان می‌کند، به آنجا بروید.

آدرس رستوران شکوه دریا: میدان وحدت (شهرداری)، پاسداران، پارک شهر

ساعت کار: 12 ظهر تا 24 شب

رستوران ساطوری تک بناب

در رستوران ساطوری تک بناب یک منوی ویژه فقط مخصوص انواع غذای دریایی وجود دارد. به این رستوران که بروید، گزینه های مختلفی پیش رو دارید که می‌توانید یکی از آنها را سفارش دهید و نوش‌جان کنید.

12

 

رستوران ساطوری تک بناب گرگان

غذاهای دریایی رستوران ساطوری تک بناب از بهترین ماهی‌ها و موجودات دریایی تهیه می‌شوند؛ آشپزها نیز شیوه طبخ و تهیه غذا با گوشت ماهی و ... را می‌دانند و به بهترین شیوه یک غذای لذیذ برایتان تدارک می‌بینند.

غذاهای دریایی این رستوران شامل چلو ماهی سالمون کبابی، چلو ماهی قزل‌آلا کبابی و چلو ماهی قزل‌آلا سرخ‌شده می‌شوند. در کنار غذاهای دریایی، می‌توانید انواع چلو کباب، خوراک، غذای ایرانی، سالاد و پیش غذا را هم سفارش دهید.

از منوی پُر و پیمان رستوران تک بناب ساطوری که بگذریم، به محوطه مناسب آن جهت سرو غذا می‌پردازیم. شما قرار است در این رستوران در یک محیط دنج و مناسب، غذای مورد علاقه‌تان را سفارش دهید و نوش‌جان کنید. اتمسفر و فضای مناسب رستوران هر کسی را مجاب می‌کند که یک وعده غذایی را در این رستوران صرف کند.

آدرس رستوران ساطوری تک بناب: کمربندی، بلوار شهید کلانتری، بالاتر از اکبرجوجه

ساعت کار: 12 ظهر تا 24 شب

رستوران بازار و ملل

دوست دارید طعم لذیذ خوراک و چلوماهی‌های شکم‌پر را بچشید؟ پس به رستوران بازار و ملل بروید؛ چون در این رستوران این غذای خوشمزه با بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. گوشت ماهی‌ها نیز معمولا تازه و رسیده است، پس نگران کیفیت گوشت هم نباشید.

در رستوران بازار و ملل، بیشتر از هر چیز به کیفیت غذا اهمیت داده می‌شود. تمام پرسنل، آشپزها و مدیریت رستوران در تلاش هستند تا غذایی لذیذ، مقوی و با کیفیت را برای مشتری‌های خود تدارک ببینند. به‌همین‌منظور آنها از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کنند. این دلیلی محکم برای بالا‌بودن قیمت‌های رستوران است.

13

رستوران بازار و ملل گرگان

در رستوران بازار و ملل 6 نوع غذای دریایی متنوع سرو می‌شود. شما می‌توانید هر کدام از این غذاها را که خواستید، سفارش دهید و نوش‌جان کنید. منوی پُر و پیمان غذاهای دریایی این رستوران را در ادامه می‌بینید:

خوراک ماهی قزل‌آلا شکم‌پر

خوراک ماهی قزل‌آلا سرخ‌شده

خوراک ماهی قزل‌آلا کبابی

چلو ماهی قزل‌آلا سرخ‌شده

چلو ماهی قزل‌آلا کبابی

چلو ماهی قزل‌آلا شکم‌پر

 

علاوه بر غذاهای دریایی بازار و ملل، می‌توانید نواع خورشت، خوراک، چلو کباب و غذای ایرانی را هم از این رستوران سفارش دهید.

رستوران بازار و ملل جایی برای تجربه بهترین طعم و مزه‌هاست. در این رستوران قرار نیست تا غذایی بی‌کیفیت بخورید، چون تمام پرسنل تلاش می‌کنند تا بهترین غذای دریایی گرگان را برایتان آماده کنند؛ بنابراین با خیال راحت به این رستوران بروید.

آدرس رستوران بازار و ملل: چهارراه میدان، میدان عباسعلی

ساعت کار: 11.30 ظهر تا 24 شب

رستوران سلامت

ماهی قزل‌آلا گوشت لذیذ و خوش طعمی دارد، برای همین بیشتر مردم ایران گوشت این ماهی را دوست دارند. در رستوران سلامت شما می‌توانید گوشت این ماهی را به‌صورت سرخ‌شده یا کبابی سفارش دهید. همچنین امکان سفارش خوراک یا چلو گوشت ماهی قزل‌آلا نیز فراهم است؛ بنابراین اگر هوس خوردن غذای دریایی کرده‌اید، به رستوران سلامت گرگان بروید.

14

 

رستوران سلامت گرگان

ویژگی خیلی خوب رستوران سلامت، قیمت مناسب انواع غذا در آنجاست. شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای مناسب، خوشمزه‌ترین غذای اصیل و سنتی ایرانی را سفارش دهید و نوش‌جان کنید. در این رستوران در کنار غذاهای دریایی، غذاهای ایرانی و سنتی، چلو‌کباب، خورشت و خوراک هم سرو می‌شود.

درب رستوران سلامت برای تمام توریست‌ها و گردشگرانی که می‌خواهند با طعم متفاوت غذا آشنا شوند، باز است. از همان ابتدای ورود به این رستوران، تمام پرسنل با لبخند و روی باز از شما پذیرایی می‌کنند.

همچنین پرسنل در حین خوردن غذا در تلاش هستند تا تمام نیازهایتان را برآورده کنند. پس در این رستوران، علاوه بر سرو غذای خوب، قرار است به بهترین شکل از شما پذیرایی شود.

رستوران سلامت در اپلیکیشن‌های سفارش غذا گرگان نیز فعال است. بنابراین اگر دوست نداشتید برای صرف غذا به رستوران بروید، کافیست در خانه از این پلتفرم‌ها استفاده کنید تا با چند کلیک ساده غذای مورد علاقه‌تان را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

آدرس رستوران سلامت: بلوار جانبازان، نبش جانبازان ۱۲

ساعت کار: 11.15 ظهعر تا 23 شب

جمع بندی

اکنون می‌دانید که برای سرو غذای دریایی در گرگان به کجا بروید. مراکزی که معرفی کردیم، بهترین رستوران‌ها برای غذا دریایی گرگان  https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Gorgan?category=42&page=0 هستند. این رستوران‌ها با بهترین مواد اولیه، حرفه‌ای‌ترین پرسنل، زیباترین فضای غذاخوری و مناسب‌ترین قیمت‌ها آماده اند تا تجربه‌ای بی‌نظیر از صرف غذا را برایتان به ارمغان بیاورند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها