|

مبل شویی در منزل با دستگاه

مبل شویی جاوید تمام خدمات شما را با ضمانت نامه کتبی انجام می دهد. هر مشتری که از طریق این آگهی با ما در تماس باشد20% تخفیف خواهد گرفت.

مبل شویی در منزل با دستگاه

شستشوی مبلمان در خانه امری بسیار طبیعی و آسان می باشد. البته برای استادکاران و متخصصان مبل شویی جاوید که تمام مهارت و تخصص خوذشان را برای شستشو به کار می گیرند. سرویس کاران مبل شویی ما در تهران برای انجام خدمات مبل شویی در منزل با دستگاه سال ها زحمت کشیده اند. و توانسته اند که در تهران و منطقه کرج جایگاه خوبی را کسب کنند. 

شستشوی مبلمان در تهران این روزها به عنوان شغل اصلی بسیاری از عزیزان در تهران تبدیل شده است. اما اینکه شرکتی خدمات مبل شویی و قالی شویی خود را در تهران ضمانت کند، چیزی دیگه است. که ما با نام مبل شویی جاوید در تهران تمام خدمات مشتری ها را با شامپوی نانو انجام می دهیم. و همه این خدمات را با ضمانت نامه کتبی ارائه می کنیم. 

شستشو با مواد نانو یکی از مهمترین امتیازاتی است که مبل شویی ها روی آن بیشتر کلیک می گنند. و برای بسیاری از مشتری ها شستشو با کیفیت بالا حائز اهمیت می باشد.ما هم تمام تلا ش خود را به کار می گیریم تا در مبل شویی جاوید تمام خدمات شما را با بهترین کیفیت انجام بدهیم. که در صفحه اصلی سایت می توانید که تعدادی از این نمونه کارها را مشاهده بفرمایید. و مبل شویی جاوید را برای خدمات مبل شویی در منزل با دستگاه، انتخاب کنید.

 

قیمت مبل شویی در منزل با دستگاه

قیمت شستشوی مبلمان در منزل هر ساله از طرف صنف مبل شویی و قالی شویی به شرکت ها اعلام می شود. مبل شویی جاوید در تهران یکی از این شرکت ها است که این قیمت ها را دریافت می کند. اما بسیاری از شرکت ها با این قیمت ها کار نمی کنند. و در تهران برای خود لیست خدمات را ارائه می کنند. و کاری به لیست اتحادیه هم ندارند. و می گویند اگر مشتری بخواهد کار به ما می دهد. و اگر هم مایل نباشد، می توانند برای خدمات مبل شویی در منزل با دستگاه از جای دیگری خدمات بگیرد. 

اما ما در مبل شویی جاوید بر اساس این تعرفه خدمات خود را به مشتری ها ارالئه می کنیم. 

  • قیمت شستشوی مبلمان نه نفره با تشک دوبل با مواد نانو 550000 تومان می باشد. 
  • هزینه شستشوی مبلمان نه نفره در منزل با دستگاه بدونه تشک دوبل 500000 تومان می باشد.
  • قیمت شستشوی مبلمان هفت نفره با تشک دوبل در منزل 500000 تومان می باشد. 
  • هزینه شستشوی مبلمان هفت نفره در منزل بدونه تشک دوبل  در منزل 450000 تومان می باشد.
  • قیمت هر عدد صندلی نهارخوری با کفی و پشتی 35000 تومان و صندلی هایی که فقط کفی پارچه ای دارند 15000 تومان می باشد.
  • شستشوی هر متر مربع فرش های ماشینی، اعلا، ابریشم و دست بافت در منزل 20000 تومان می باشد. 

شما عزیزان در هر کجای تهران بزرگ هستید می توانید از خدمات مبل شویی در منزل با دستگاه در شرکت مبل شویی جاوید با تعرفه بالا استفاده کنند.

مبل شویی در منزل با دستگاه

مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد نانو

شستشوی مبلمان با مواد نانو چند سالی است که شرکت ها از آنها استفاده می کنند. مبل شویی جاوید در تهران جزو اولین مبل شویی ها در تهران می باشد. که برای اولین بار مواد نانو را روی مبل های مشتری تست کردیم. و انصافا شستشو با مواد نانو را اصلا نمی توان با شستشو با مواد ایرانی و یا شامپو فرش ها مقایسه کرد. 

چرا که مواد نانو با توجه به میزان کف دهی فراوانی که دارند. بسیاری از مشتری ها را جذب خود کرده است. و حتی اگر شرکتی قیمت های بالاتری  برای ارائه خدمات نانو اعلام کند، مشتری قبول خواهد کرد. چون شستشو با مواد نانو را تجربه کرده است بنابراین به خوبی می داند که تا چه حدی مبل ها تمیز و مرتب می شوند. ما کار شما عزیزان را با موادن نانو و با ضمانت نامه کتبی انجام می دهیم. 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها