|

نمایندگی آاگ در شهرری

امروزه در سراسر دنیا شرکت‌ها و کمپانی‌های زیادی وجود دارد که سعی در تولید محصولات باکیفیت برای پیشی‌گرفتن از رقیبان خود دارند. معمولاً یکی از روش‌ها برای رسیدن به این هدف مهم، بررسی نیاز مشتریان است.

نمایندگی آاگ در شهرری

کمپانی آاگ یک برند بسیار معروف در ساخت لوازم خانگی است که در کشور آلمان قرار دارد. این شرکت سال‌‌های زیادی است که در تولید لوازم خانگی باکیفیت فعالیت دارد. با توجه به محبوبیت زیاد این محصولات، کمپانی آاگ تصمیم گرفت نمایندگی‌های مختلفی در سراسر جهان تأسیس کند تا راحت‌تر بتواند خدمات مربوطه را به مشتریان خود ارائه دهد. در ادامهٔ این مطلب قصد داریم اطلاعات مهم‌تری در خصوص نمایندگی آاگ و محصولات تولیدی این شرکت آلمانی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. از شما نیز دعوت می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

تاریخچهٔ کمپانی آاگ AEG

شرکت جنرال الکتریک (Allgemeine Elektricitäts-Gesellschaft) امروزه با نام تجاری AEG شناخته می‌شود. این کمپانی بیش از 100 سال است که فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده‌است. طراح این شرکت که نقش مهمی در موفقیت و پیشرفت برند آاگ دارد، فردی به نام پیتر بهرنس است. در سال 1883، شرکت جنرال الکتریک فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز کرد. برند تجاری AEG ابتدا درزمینهٔ تجهیزات الکتریکی مانند: لامپ، موتور و ژنراتور فعالیت داشت. در اوایل قرن بیستم، این فناوری یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین فناوری‌های زمان خود به‌شمار می‌رفت. پس از گذشت مدتی، مؤسس شرکت آاگ تصمیم گرفت زمینهٔ فعالیت خود را به تولید لوازم خانگی تغییر دهد.

لزوم استفاده از خدمات نمایندگی آا‌گ چیست؟

همان‌طور که گفتیم، علت محبوبیت زیاد برند آاگ، داشتن قیمت مناسب در عین حال باکیفیت بودن محصولات است. این محصولات در کشور ما نیز محبوبیت زیادی دارد، ازاین‌رو در شهرهای مختلف، نمایندگی آاگ تأسیس شده‌است تا بتوان راحت‌تر به مشتریان خدمت‌رسانی کرد. پس از خرید محصولات کمپانی آاگ از نمایندگی آاگ در ورامین ، گارانتی و ضمانت‌نامهٔ معتبر در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. با خرید محصولا برند آاگ، دیگر مشتریان نگرانی‌ای دربارهٔ خرابی لوازم خانگی خود نخواهند داشت، زیرا در صورت بروز مشکل، مشتریان می‌توانند از خدمات پس‌ از فروش محصولات استفاده کنند. برای انجام این کار، تنها کافیست به نمایندگی آاگ مراجعه کنند. لازم است بدانید که معمولاً لوازم خانگی بعد از مدتی استفاده، مداوم ممکن است کیفیت اولیهٔ خود را از دست بدهند و در عملکرد درست آن‌ها اختلال ایجاد شود. بروز مشکل می‌تواند به دلایل مختلفی رخ دهد. این دلایل عبارت‌اند از: رطوبت، استفادهٔ مداوم، اتصالی و…

در صورتی که اختلالی در عملکرد درست لوازم خانگی آاگ مشاهده شد، بهتر است برای رفع این مشکل، با نمایندگی آاگ تماس بگیرید. فرقی نمی‌کند که در کدام یک از شهرهای ایران ساکن هستید، فقط کافیست با شماره تلفن نمایندگی که روی برگهٔ گارانتی محصول درج شده‌‌است تماس بگیرید. در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تعمیرکاران حرفه‌ای از طرف نمایندگی آاگ برای بررسی و تعمیر لوازم خانگی به آدرس اعلام شده مراجعه می‌کنند. در نظر داشته باشید که برای استفاده از خدمات نمایندگی، باید به تاریخ گارانتی لوازم خانگی توجه کنید تا زمان درج‌شده به پایان نرسیده باشد.همچنین شایان ذکر است که تمامی خدمات پس از فروش شامل نصب یا تعمیر لوازم خانگی آاگ، رایگان است، اما در صورت اتمام تاریخ گارانتی، نمایندگی‌ها برای تعمیر لوازم خانگی آاگ هزینه‌های منصفانه‌ای دریافت می‌کنند.

لیست محصولات برند آاگ AEG

اولین محصول تولیدی توسط برند آاگ لامپ برق بود، اما این محصول شروعی برای یک رویای بزرگ‌ محسوب می‌شد. امروز کمپانی AEG یکی از لوکس‌ترین و کاربردی‌ترین محصولات خانگی را تولید می‌کند که تعدادی از این لوازم را در اینجا معرفی خواهیم کرد:

  • اجاق گاز

  • جاروبرقی

  • ظرفشویی

  • مایکروویو

  • لباسشویی و خشک کن

  • کشو گرم کن (گرم نگه‌دار)

شایان ذکر است که برند کنوود، ال جی و سامسونگ از دیگر برندهای خوشنام در ساخت و تولید لوازم خانگی هستند. برای تهیهٔ محصولات این شرکت‌ها می‌توان به نمایندگی کنوود، نمایندگی ال جی در ورامین و نمایندگی سامسونگ در ورامین مراجعه کرد.

اجاق گاز آاگ

در کارخانهٔ آاگ طیف وسیعی از اجاق گازها در سایزهای مختلف تولید می‌شود که برای استفادهٔ تک‌نفره و خانواده‌های پرجمعیت مناسب هستند.

مایکروویو آاگ

مایکروویوهای AEG از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و با موتور قوی که در ساخت این وسیله استفاده شده‌است، حداکثر قدرت یخ‌زادیی، گریل و پخت انواع غذاها را دارد.

ظرفشویی آاگ

انواع ظرفشویی AEG با ظرفیت و امکانات داخلی متنوع و به‌صورت کاملاً سازگار با محیط زیست ساخته شده‌اند و شستشوی ظرف‌ها را به کاری بدون دردسر تبدیل کرده‌اند. همچنین این وسیله دارای برنامه‌های مختلف شستشو نیز است. برای خرید تمامی این لوازم می‌توانید به نمایندگی آاگ مراجعه کنید.

ماشین لباسشویی و خشک کن آاگ

اگر به فکر حفظ کیفیت لباس‌های خود بعد از شستشو هستید، استفاده از ماشین لباسشویی و خشک کن آاگ برای شما جزو وسایل ضروری محسوب می‌شود. برند آاگ لباسشویی‌های مختلفی با ظرفیت متفاوت تولید کرده‌است. برخی مناطق دارای آب‌وهوای بسیار مرطوبی هستند، ازاین‌رو خشک شدن لباس مدت زمان زیادی طول می‌کشد، بنابراین این افراد می‌توانند از خشک کن برند آاگ برای خشک کردن سریع لباس‌ها استفاده کنند.

قیمت لوازم خانگی آاِگ

امروزه با توجه به بی‌ثبات بودن قیمت ارز و دلار نمی‌توان قیمت ثابتی برای محصولات وارداتی برند آاگ تعیین کرد، اما به‌طور تقریبی می‌توان گفت که قیمت محصولات لوازم خانگی برند آاگ در بازار از 25 میلیون تومان به بالا شروع می‌شود. قیمت اجاق گاز آاگ نزدیک به 50 میلیون تومان است.

جمع‌بندی

در نظر داشته باشید که بسیاری از سودجویان ممکن است محصولات فیک یا برند‌های گمنام را با نام و برچسب برند آاگ به دیگران بفروشند، ازاین‌رو بهتر است برای جلوگیری از این نوع کلاهبرداری‌ها، به نمایندگی آاگ برای خرید محصولات این کمپانی مراجعه کنید. همچنین در نظر داشته باشید که تعمیرات لوازم خانگی آاگ جزو خدمات نمایندگی‌ها محسوب می‌شود، ازاین‌رو می‌توان برای تعمیر لوازم خانگی به نمایندگی‌های مجاز در کشور مراجعه کرد. همچنین بهتر است کار را به کاردان بسپارید تا متحمل هزینهٔ اضافه نشوید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها