|

راهنمای خرید بهترین اسپرسو ساز برند اسمگ

تمام ویژگی‌هایی که باید در مورد 2 مدل از بهترین اسپرسو سازهای اسمگ بدانید

راهنمای خرید بهترین اسپرسو ساز برند اسمگ

آشنایی با 2 مدل از بهترین اسپرسو سازهای اسمگ می تواند برای شروع یک روز خوب به شما کمک کند. حجم بالای کارها و فشارهای مختلفی که در مشاغل مختلف وجود دارند باعث خستگی شدید بدن می‌ شوند. قطعاً تمام کارفرمایان به دنبال کارگرانی هستند که با انرژی بالا برای آنها کار کنند. پس در صورتی که خستگی و افت انرژی کارگر را ببینند مطمئناً او را مواخذه خواهند کرد. کارفرمایان نیز در تمام جلسات کاری تمایل دارند تا پر انرژی و سرحال به نظر برسند. بهترین اسپرسو ساز اسمگ را به شما معرفی می‌ کنیم تا بتوانید با خوردن قهوه، انرژی خود را بالا ببرید. 

چرا باید با 2 مدل از بهترین اسپرسو سازهای اسمگ آشنا شویم؟

آشنایی با 2 مدل از بهترین اسپرسو سازهای اسمگ به شما کمک می‌ کند تا علاوه بر خرید پرسود، بتوانید روز خوبی را شروع کنید. اسپرسو سازهای مختلفی وجود دارند که به شما کمک می‌ کنند تا بتوانید نوشیدنی پر انرژی اسپرسو را بنوشید. نکات مختلفی در مورد اسپرسو ساز اتوماتیک موگا شکلاتی مدل BCC02TPMUS اسمگ وجود دارد که برایتان ذکر می کنیم. دانستن این نکات می تواند به شما کمک کند تا اطلاعات خوبی نسبت به کیفیت و ارزش دستگاه اسپرسو داشته باشید. همچنین اهمیت دیگری که اطلاعات مربوط به اسپرسو سازها دارد مربوط به دکوراسیون منزل یا کافه است. یعنی کسانی که بخواهند اسپرسوسازهای مدل بالا را برای منزل تهیه کنند می‌ توانند رنگبندی دستگاه را با دکوراسیون آشپزخانه و یا اتاق هماهنگ کنند.

نکته دیگری که در مورد 2 مدل از بهترین اسپرسوسازهای اسمگ ذکر می کنیم مربوط به قیمت آن است. کیفیت محصولات تولید شده توسط شرکت اسمگ به گونه‌ ای است که مشتریان، نسبت به قیمت پرداخت شده برای محصولات راضی هستند. بنابراین اسپرسو ساز اتوماتیک موگا شکلاتی اسمگ مدل BCC02TPMUS  و اسپرسو ساز اتوماتیک اسمگ سفید مدل BCC02WHMUS می‌ توانند رضایت شما خریداران گرامی را جلب کنند.

مهمترین ویژگی‌ های 2 مدل از بهترین اسپرسو سازهای اسمگ چیست؟

اولین ویژگی مهم در مورد 2 مدل از بهترین اسپرسو سازهای اسمگ مربوط به طراحی ظاهری آنها می‌ شود. شرکت اسمگ، زیبایی منحصر به فردی در طراحی ظاهری اسپرسو سازهای خود به کار برده است. دومین ویژگی، مربوط به فضای فیزیکی کمی است که دستگاه به خود اختصاص می‌ دهد. بنابراین جابجایی دستگاه آسان است.

سومین ویژگی مهم اسپرسو سازهای اسمگ مربوط به کاربری راحت است. دکمه‌ هایی که بر روی دستگاه تعبیه شده اند به جهت استفاده بهتر کاربر می‌ باشند و با استفاده از آنها می‌ توانید به طور فوری قهوه را تهیه کنید. ویژگی بعدی که دستگاه دارد مربوط به بدنه آن است که ضد زنگ می‌ باشد. ویژگی بعدی مربوط به قابلیت کف زنی است که توسط آن می‌ توانید لاته یا کاپوچینو نیز درست کنید. 

احتمالاً میخواهید بدانید که نوع قهوه مورد استفاده در 2 مدل از بهترین اسپرسو سازهای اسمگ به چه صورت است. اسپرسو سازهای اسمگ به طور اتوماتیک می‌ باشند و فقط کافیست که همیشه مخزن آب و قهوه پر نگه داشته شوند. نوع آسیابی که می‌ خواهید از دانه های قهوه‌ انجام شوند را می‌ توانید با استفاده از دستگاه تنظیم کنید.

اولین ویژگی‌ هوشمندی که در بهترین اسپرسو ساز اسمگ وجود دارد مربوط به آلارمی است که در دستگاه تعبیه شده است. این ویژگی مربوط به زمانی می‌ شود که آب یا قهوه دستگاه کم شده و به میزان تعیین شده در مخزن برسند. ویژگی دیگری که اسپرسوسازهای اسمگ دارد مربوط به خاموش شدن اتوماتیک دستگاه است. یعنی در صورتی که دستگاه در مدت ۲۰ دقیقه بلا استفاده بماند به طور خودکار خاموش خواهد شد تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند.

قیمت 2 مدل از بهترین اسپرسو سازهای اسمگ

اسپرسو ساز اتوماتیک موگا شکلاتی اسمگ مدل BCC02TPMUS  و اسپرسو ساز اتوماتیک اسمگ سفید مدل BCC02WHMUS حدود ۹۰۰ دلار هستند. به عبارت دقیق ‌تر یعنی محصولات اسپرسو ساز اسمگ که به طور اتوماتیک هستند از ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار قیمت دارند. مؤلفه‌ های مختلفی در قیمت گذاری تاثیر دارند که با توجه به ویژگی‌ های هر دستگاه قابل تشخیص هستند. به طور مثال دستگاه‌ های اسپرسو ساز اسمگ که به طور کامل اتوماتیک می باشند و فول آپشن هستند ‌حدود 1000 دلار قیمت دارند.

اسپرسو ساز اتوماتیک اسمگ سفید مدل BCC02WHMUS

کیفیت ساخت اسپرسو سازهای اسمگ

اسپرسو ساز اتوماتیک موگا شکلاتی اسمگ مدل BCC02TPMUS  و اسپرسو ساز اتوماتیک اسمگ سفید مدل BCC02WHMUS از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند. شرکت اسمگ در ایتالیا قرار دارد و محصولات خود را به سراسر دنیا صادر می‌ کند. بنابراین از بابت کیفیت ساخت محصولات خیالتان راحت باشد و بدانید که یک جنس با کیفیت تهیه می‌ کنید. LED تعبیه شده در دستگاه اسپرسو ساز می‌ تواند علاوه بر زیبایی بیشتر برای ظاهر آن، برای کافه‌ ها نیز بسیار موثر باشد. کافه‌دارها معمولاً در فضایی که نور آن کم است کار می‌ کنند؛ بنابراین LED دستگاه می‌ تواند با آنها کمک کند.

شرکت اسمگ محصولات خود را تا یک سال پشتیبانی می‌ کند و خریداران می‌ توانند به مدت ۱۲ ماه از گارانتی محصولات استفاده کنند. جنس سینی دستگاه که بر روی آن، لیوان مخصوص قهوه قرار می‌گیرد، ضد زنگ است و در برابر ضربه مقاوم می باشد. کیفیت جنس داخل دستگاه نیز به گونه‌ ای است که بدون هیچ مشکلی تا ۶ نوع قهوه را می‌ تواند برایتان تولید کند.

کدام مدل از اسپرسو سازهای اسمگ بهتر است؟

مدل های اسپرسو ساز اتوماتیک موگا شکلاتی اسمگ مدل BCC02TPMUS  و اسپرسو ساز اتوماتیک اسمگ سفید مدل BCC02WHMUS از کیفیت ساخت بالایی دارند. یعنی از لحاظ مواد اولیه و قهوه‌ ای که تولید می‌ شود هر دو یکسان هستند. بنابراین کیفیت ظاهری و بدنه هر دو مدل یکسان است و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. تنها تفاوتی که میان دو اسپرسو ساز بالا وجود دارد مربوط به رنگ آن‌هاست. رنگ شکلاتی به جهت محبوبیت بیشتر و تطابق رنگ با محیط، توسط مشتریان خریداری می ‌شود. البته نباید فراموش شود که اسپرسو ساز شکلاتی نسبت به رنگ سفید از قیمت بالاتری برخوردار است. برای خرید انواع محصولات اسمگ به این صفحه مراجعه کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها