|

یک کلیک تا کانادا!

یک کلیک تا کانادا!

کانادا یکی از پرطرفدارترین کشورهای خارجی برای سفر است، امکانات و رفاه بالای این کشور باعث شده تا شمار زیادی از مردم جهان به دلایل مختلف سفر به این کشور را به بسیاری از کشورهای دیگر ترجیح دهند. این کشور سخت‌گیری کمتری هم برای صدور ویزا نسبت به کشورهای دیگر دارد. مثلا به اندازه اخذ ویزای انگلیس یا ژاپن سخت نیست.

کشور کانادا اگرچه معمولا طرح‌هایی برای کسانی که می‌خواهند به آنجا سفر کنند، درنظر می‌گیرد تا بتواند از پتانسیل‌های مختلف استفاده نماید اما، باز هم به این خاطر که ایرانیان زیادی در طول سال‌های اخیر به‌عنوان پناهنده وارد این کشور شده‌اند، مانند همه کشورهای اروپایی کمی برای صدور ویزای کانادا برای ایرانیان و قوانین مربوط به امور کنسولگری سخت می‌گیرد.

اما حالا یک شرایط ویژه برای ورود به کانادا و تبدیل ویزای توریستی به ویزای تحصیلی یا کاری پیش آمده که این شرایط تا بهمن ماه پابرجاست. پس اگر می‌خواهید از این شرایط استفاده کنید و با یک کلیک راهی کانادا شوید، تا انتهای این مطب با ما همراه باشید.

همه چیز درباره گلدن تایم کانادا

اداره مهاجرت کانادا از اول مارس 2023 یعنی 10 اسفند 1401 یک فرصت جدید برای کسانی که می‌خواهند به این کشور سفر کنند ایجاد کرده است تا در صورتی که قصد دارند در مدت حضورشان در این کشور با ویزای توریستی، ویزای خود را به ویزای کاری یا تحصیلی تبدیل نمایند، نیازی به بازگشت به ایران نداشته باشند.

در گذشته اگر با ویزای توریستی کانادا وارد خاک این کشور شده بودید و آنجا پذیرش دانشگاه می‌گرفتید و یا شغل مناسبی پیدا می‌کردید، باید به ایران باز می‌گشتید و ویزای تحصیلی یا کاری می‌گرفتید و دوباره وارد خاک کانادا می‌شدید.

اما اگر بتوانید ویزای توریستی خود را تا بهمن ماه بگیرید و تا بهمن وارد خاک کانادا شوید، در صورت پیدا کردن کار یا پذیرش در دانشگاه، دیگر لازم نیست به ایران بازگردید و برای اخذ ویزای توریستی یا کاری هزینه جداگانه‌ای پرداخت کنید. بلکه می‌توانید ویزایتان را در همان کانادا تبدیل کنید.  

این طرح که به گلدن تایم معروف شده تا بهمن ماه 1402 ادامه دارد و بنابراین اگر قصد سفر توریستی به این کشور را دارید و می‌خواهید در کانادا کار پیدا کنید یا ادامه تحصیل دهید؛ این یک فرصت طلایی برای شماست آن را از دست ندهید.

شرایط مهاجرت به کانادا

222

برای مهاجرت به کانادا باید شرایط زیر را داشته باشید:

یکی از اصلی‌ترین شروط مهاجرت به کانادا داشتن ویزای شنگن یا یکی دیگر از کشورهایی است که اعتبار ویزایشان زیاد است. مثلا شما می‌توانید ویزای ایتالیا را دریافت کنید و به این صورت هم یکی از اصلی‌ترین شروط اخذ ویزای کانادا را خواهید داشت و هم به اروپا سفر خواهید کرد.

شرط دوم داشتن مدارک شغلی است. شما باید ترجمه مدارک شغلی خود را در لیست مدارک قرار دهید. مهم‌ترین مدرک شغلی نامه اشتغال به کار است. در این نامه باید اطلاعاتی همچون مشخصات شخصی، سمت، حقوق دریافتی و... ذکر شود.

تکمیل بودن مدارک مالی که شامل تمکن و گردش حساب می‌شود هم از اهمیت بالایی برخوردار است. برای اخذ ویزای توریستی کانادا تمکن مالی‌تان باید حداقل 400 میلیون تومان باشد. دعوتنامه هم می‌تواند به شما در ویزا شدن کمک کند اما داشتن آن الزامی نیست.

فقط یک کلیک مانده تا کانادا...

اگر می‌خواهید از فرصت طلایی برای سفر به کانادا و تبدیل ویزای توریستی خود به ویزای کاری یا تحصیلی استفاده کنید ما در این راه به شما کمک خواهیم کرد. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت توریک ابتدا برای مشاوره رایگان (به‌صورت آنلاین یا حضوری) ثبت‌نام کنید و سپس گام به گام تا ویزای کانادا پیش بروید. اگر هنوز نتوانسته‌اید ویزای شنگن بگیرید اما دیگر شرایط اخذ ویزای کانادا را دارید، نگران این موضوع نباشید ما به‌راحتی می‌توانیم با اخذ ویزای شنگن این مشکل را برطرف کنیم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها