|

لیست قیمت بلیط هواپیما اصفهان مشهد را در سفرمارکت ببین

از میان وسایل حمل و نقلی که برای سفر از اصفهان به مشهد و بالعکس وجود دارد هواپیما طرفداران بیشتری دارد. زیرا در سفر زمینی میان این شهرها مسیری ۱۷ ساعته پیش روی مسافران است که برای اغلب افراد به معنای سفری طولانی و خسته‌کننده است. در حالی که در پرواز اصفهان مشهد سفری یک ساعته و راحت در انتظار مسافران این دو شهر است. با این وجود دسترسی به لیست قیمت بلیط مشهد اصفهان یا برعکس و در کنار آن پیدا کردن گزینه‌ای مقرون به صرفه از چالش‌های اصلی مسافران این مسیر است. در اینجا قصد داریم پس از بررسی قیمت بلیط پرواز این مسیر به شیوه‌های پیدا کردن ارزان‌ترین گزینه‌ها بپردازیم.

لیست قیمت بلیط هواپیما اصفهان مشهد را در سفرمارکت ببین

قیمت بلیط هواپیما اصفهان مشهد

بی‌تردید موضوع اطلاع از قیمت بلیط مشهد اصفهان و یا بلیط مسیر بالعکس آن برای مسافرانی که قصد سفر با هواپیما در این مسیر را دارند پیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. در وهله اول لازم است به این مسأله توجه داشت که نمی‌توان یک رقم مشخص و ثابت را به عنوان قیمت پرواز در این مسیر هوایی مشخص کرد. دلیل آن هم این است که قیمت این بلیط بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود و در نتیجه تغییر هر یک از این عوامل منجر به ایجاد نوسان قیمتی این بلیط هواپیما می‌شود. بنابراین در حقیقت پرواز اصفهان مشهد و برعکس شامل گزینه‌های متعددی است که در یک طیف قیمتی متفاوت قرار می‌گیرند و هر یک بر اساس عواملی مانند زمان پرواز، نوع بلیط اعم از سیستمی یا چارتر، نوع ایرلاین برگزارکننده پرواز یا کلاس‌های پروازی گوناگون شامل اکونومی، بیزنس و فرست کلاس قیمت متغییری دارند. بهترین راه برای پیدا کردن قیمت دقیق بلیط هواپیما مشهد اصفهان و مسیر برگشت آن در بازه‌های زمانی مختلف می‌تواند مراجعه به سفرمارکت به عنوان مرجعی کامل با پوشش‌دهی تمامی پروازهای مسیر اصفهان و مشهد و جستوجوی تمامی پروازهای این مسیر در یک بازه مشخص است.

 

2

 

بلیط هواپیما ارزان اصفهان مشهد

مسلما سفرهای هوایی همان‌قدر که جذاب و پرطرفدار هستند هزینه بیشتری هم دارند و از این رو پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما از دغدغه‌های اصلی مسافران هوایی است و این موضوع درباره متقاضیان خرید بلیط هواپیما از اصفهان به مشهد یا برعکس نیز صدق می‌کند. برای خرید بلیط ارزان در این مسیر چند راهکار اساسی وجود دارد که یکی از اصلی‌ترین آنها انتخاب هوشمندانه زمان مناسب برای پرواز است. پرواز اصفهان مشهد در بازه‌های زمانی شلوغ سفر قیمت بالاتری از زمان‌های خلوت دارد بنابراین برای سفر هوایی ارزان در این مسیر می‌توان سفر را به زمان‌های خلوت و ایام غیر تعطیل موکول کرد. گذشته از آن برای پیدا کردن ارزان‌ترین بلیط دسترسی به مجموعه‌ای کامل از تمامی پروازهای روز از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا اصولا هر قدر گزینه‌های بیشتری در اختیار داشته باشید احتمال پیدا کردن ارزان‌ترین بلیط هم بیشتر مسیر است و این یکی از چندین مزیتی است که رزرو بلیط هواپیما سفرمارکت با خود به همراه دارد زیرا سفرمارکت صدها سایت و آژانس هواپیمایی را گردآوری کرده است و از این طریق وسیع‌ترین پوشش پروازی در مسیرهای مختلف از جمله اصفهان مشهد را فراهم کرده است و مسلما پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان در این مسیر با وجود این حجم از پرواز آسان‌تر و سریع‌تر است. در نهایت رزرو بلیط چارتر نیز می‌تواند راهکار دیگری برای خرید ارزان پرواز مشهد و اصفهان باشد که در بخش بعدی درباره آن توضیح می‌دهیم.

 

بلیط هواپیما چارتر مشهد اصفهان

بلیط هواپیما چارتر نوعی از بلیط هواپیما است که در مقابل بلیط سیستمی هواپیما قرار دارد. این بلیط برای آن دسته از افرادی که به طور مرتب با هواپیما سفر می‌کنند کاملا شناخته شده است زیرا اصولا این نوع بلیط یکی از گزینه‌های اصلی بلیط ارزان هواپیما در مسیرهای مختلف از جمله اصفهان و مشهد محسوب می‌شود. برای آن دسته از افرادی که با این بلیط آشنا نیستند باید گفت گاه یک شرکت یا آژانس خدمات مسافرتی اقدام به خرید عمده کلیه صندلی‌های هواپیما در یک پرواز خاص می‌کند. در این حالت در واقع آن شرکت هواپیما را در یک پرواز خاص مانند اصفهان مشهد و برعکس اجاره یا چارتر کرده است. حال تصور کنید زمان زیادی به شروع پرواز نمانده است و تعداد زیادی از صندلی‌های هواپیما در آن پرواز همچنان فروش نرفته‌اند از آنجا که در چنین حالتی شرکت چارتر کننده متحمل خسارت مالی خواهد شد به ناچار قیمت بلیط پرواز را با تخفیف‌های زیادی ارائه می‌کند تا افراد بیشتری را تشویق به خرید بلیط کند. بنابراین مسافرانی که به دنبال بلیط هواپیما ارزان در مسیر مشهد و اصفهان هستند نیز می‌توانند بر روی گزینه بلیط چارتر حساب ویژه‌ای باز کنند.

 

3

 

بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان هواپیما مشهد اصفهان

بطور کلی لازم است در نظر داشته باشید که در برخی بازه‌های زمانی تقاضا برای سفر افزایش چشم‌گیری دارد و همین افزایش تقاضا موجب می‌شود تا قیمت بلیط پرواز از جمله بلیط مشهد اصفهان و بلیط برگشت آن نیز افزایش پیدا کند. بطور مثال ایام نوروز، تعطیلات رسمی و یا مناسبت‌های خاص از جمله زمان‌هایی است که قیمت بلیط پرواز در این مسیر نیز به بالاترین میزان قیمت می‌رسد. در مقابل در ایام عادی مانند روزهای وسط هفته و روزهای غیر تعطیل با کاهش تقاضا برای سفر قیمت بلیط نیز کاهش پیدا می‌کند و فرصت برای خرید بلیط هواپیما ارزان در مسیر اصفهان و مشهد فراهم می‌شود.

 با توجه به شرایط آب و هوایی شهر مشهد و اصفهان فصل زمستان و پاییز را می‌توان در دسته زمان‌هایی دانست که جزو بازه های خلوت سفر محسوب می‌شوند و از این رو قیمت بلیط پایین‌تر است. در مقابل تابستان و بهار تقاضا برای سفر به این دو شهر افزایش پیدا می‌کند و مسلما پروازهای آن نیز قیمت بالاتری دارند. گفتنی است در مناسبت‌های مذهبی خاص مانند ولادت یا شهادت امام رضا (ع) بلیط مشهد اصفهان قیمت بیشتری دارد. در مورد بلیط هواپیما در مسیر اصفهان مشهد نیز بازه‌های زمانی تعطیلات رسمی مانند ایام نوروز می‌تواند موجب افزایش قیمت باشد. با در نظر گرفتن تمامی مواردی که ذکر شد می‌توان گفت فصل پاییز و پیش از شروع فصل سرما فرصت مناسبی است تا مسافران این دو شهر در هوای دلنشین پاییز سفر کنند و با بلیط ارزان هواپیما در این مسیر سفری مقرون به صرفه را تجربه کنند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها