|

معرفی 4 برند کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی

معرفی 4 برند کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی

از آنجایی که پذیرایی خانه به عنوان یک ویترین و نمای داخلی اصلی محسوب می‌شود اغلب افراد میخواهند با خرید کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی یک ظاهر جدید و زیبایی را در خانه خود بوجود آورند. همه ما دوست داریم دکوراسیون های مدرن را در بخش پذیرایی منزل شکل دهیم. اما این نکته را باید در نظر داشته باشیم که در حوزه اصلاح فضای دکوری منزل یکسری ترفندها و تکنیک های خاص وجود دارد که تنها کارشناسان این حوزه از آن آگاه هستند.

 

اما به عنوان یک پیشنهاد ساده آنها همیشه انتخاب کاغذ دیواری رنگ روشن برای پذیرایی را قدم اول میدانند. چرا که دیوارها نقش اساسی برای زیبا جلوه دادن محیط دارند. درنتیجه بهتر است از سطوح دیواری مراحل نوسازی را انجام دهیم. با توجه به برندهای مختلفی که برای این محصول وجود دارد می‌خواهیم 4 برند بسیار پرفروش و پرطرفدار معرفی کنیم تا از میان آنها بتوانید یک نمونه را انتخاب کنید.

کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی از برند تیمبرلند

در برند تیمبرلند میتوانید متنوع ترین انواع کاغذ دیواری رنگ روشن برای پذیرایی را ببینید. دو آلبوم آن یعنی استرابری تیمبرلند و بلک بری تیمبرلند بسیار پرطرفدار هستند و در آن آلبوم های فوق العاده زیبا و جذاب و از همه مهمتر شیک و مدرن امروزی وجود دارد. برای انتخاب یک کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی شما میتوانید نمونه های تک رنگ و بدون طرح را انتخاب کنید.

البته مدل های طرحدار نیز جذابیت خاصی را به فضای داخلی منزل میبخشد. شما باید یک فرصت مناسب در نظر بگیرید تا بتوانید با مقایسه نمونه های مختلف یک مدل را که بیشتر دوست دارید انتخاب و خریداری کنید. علی رغم نمای ظاهری جدید و مناسبی که کاغذ دیواری رنگ روشن برای پذیرایی دارد از یک جنس مرغوب و با کیفیتی برخوردار است. بنابراین طول عمر آن در یک بازه زمانی چندین ساله تضمین خواهد شد.

کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی از برند کارن

کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی از برند کارن

در آلبوم های برند کارن میتوانید انواع کاغذ دیواری رنگ روشن برای پذیرایی را پیدا کنید. این برند معروف کاملا شناخته شده است و تا به امروز توانسته است رضایت سیل عظیمی از مشتریان خود را جلب کند. مهمترین مزیت و ویژگی کارن این است که آلبوم های خود را در قالب چندین طرح برای مشتریان آماده سازی کرده است. بطور مثال در آلبوم کاغذ دیواری کابانا کارن طرح های گلدار همچنین چند طرح ساده وجود دارند که مختص استفاده در فضای پذیرایی هستند.

آلبوم های دیگر این برند عبارتند از الایو کارن ، الیت پلاس ، کلاب کارن و الیت کارن هستند. علاوه بر انواع کاغذ دیواری رنگ روشن برای پذیرایی مدل های با زمینه تیره تر نیز وجود دارد. یک کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی از برند کارن می‌تواند یک تغییر اساسی در نمای داخلی به وجود آورد. به همین دلیل پس از نصب تنها کافی است یک مقایسه نسبت به قبل و بعد از پروژه انجام دهید تا متوجه زیباتر شدن محیط شوید.

کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی از برند روستر

شما میتوانید 10‌ها مدل از کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی را در داخل آلبوم های روستر پیدا کنید. بنابراین محدودیتی برای انتخاب وجود ندارد. به قدری آلبوم‌ها متنوع هستند که هر فردی با هر سلیقه می‌تواند طرح مورد علاقه خود را پیدا کند. برخی از آنها به صورت ساده هستند و برخی دیگر نیز دارای طرح های گلدار و اشکال هندسی مختلف می‌باشند.

اینکه شما نمونه های ساده یا طرح دار را انتخاب کنید باز هم بستگی به علاقه شخصی شما دارد و نمیتوان طرح خاصی را برای پذیرایی معرفی کرد. شما باید المان های گوناگون را در پذیرایی در نظر بگیرید تا یک هماهنگی و سازگاری بصری را با این کاغذ دیواری‌ها بوجود آورید. برخی از آلبوم های برند روستر عبارتند از آمبر ، تایم لس ، دیزی روستر ، کلاریس می‌باشد. طرح های روشن بسیار زیبایی در این آلبوم وجود دارد که همگی مختص استفاده در پذیرایی هستند. البته میتوان از آنها برای اتاق خواب نیز استفاده کرد.

کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی از برند روستر

کاغذ دیواری پلاستر برای پذیرایی

برند پلاستر نیز در آلبوم های خود انواع کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی را دارد. رنگ بندی های مختلفی برای آن وجود دارد و هر کدام سازگاری خوبی با دکوراسیون های مختلف دارد. از جمله پرفروش ترین آلبوم های کاغذ دیواری پلاستر میتوان به رز پلاستر، دیاموند و برنز پلاستر اشاره کرد.

معمولا این کاغذ دیواری‌ها از جنس مواد pvc هستند و کاملا قابل شستشو میباشند. تمامی برندهایی که معرفی شده اند اغلب از این نوع متریال اولیه استفاده میکنند. بنابراین اگر کاغذ دیواری مورد نظر بنا به دلایل مختلف دچار آلودگی، سیاهی یا مواردی از این دست شد با یک مرحله شستشو ظاهر زیبایی اولیه خود را به دست می‌آورند.

بهترین برندهای کاغذ دیواری در شرکت ویستا افرند

شرکت ویستا افرند نمایندگی برندهای مختلفی از انواع کاغذ دیواری را برعهده دارد. انواع برندهای که تا به اینجا معرفی شده اند همگی در طرح‌ها و آلبوم های گوناگون در این شرکت عرضه می‌شوند تا مشتریان بتوانند بر اساس نیاز و سلیقه ای که دارند بهترین مدل را انتخاب کنند.

مشتریان گرامی برای مشاهده آلبوم های کاغذ دیواری می‌توانند به وب سایت رسمی ما به آدرس https://vistaafrand com مراجعه کنند و پس از انتخاب مدل مربوطه با شماره های 88430356 | 88435876 – 021 تماس حاصل فرمایند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها