|

بهترین منطقه فردیس کرج کجاست؟

بهترین منطقه فردیس کرج برای سکونت کدام است؟ کدام محله فردیس ساکت تر است؟ کدام منطقه فردیس کرج دسترسی بهتری به امکانات آموزشی و رفاهی دارد؟ کدام محله گرانتر و کدام محله ارزانتر است؟ این ها سوالاتی است که امروز در این مقاله به طور کامل به بررسی آن ها می پردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید تا بتوانیم بهترین اطلاعات خرید خانه در شهرستان فردیس را خدمتتان ارائه کنیم.

بهترین منطقه فردیس کرج کجاست؟

فلکه دوم تا کانال فردیس

بدون شک فلکه دوم فردیس را می توانیم بهترین و در عین حال گرانترین منطقه فردیس کرج بدانیم. وجود امکانات رفاهی و آموزشی فراوان، درمانگاه ها و فست فودی های مدرن باعث شده تا این منطه از فردیس به لحاظ قیمت آپارتمان ها و مغازه هایش، بهترین منطقه فردیس باشد. کمی پایین‌تر از این فلکه قدیمی و پر رفت و آمد، کانال فردیس وجود دارد که به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می شود. خانه های کانال غربی به مناطق مسکونی نزدیکتر هستند. علت نامگزاری این منطقه وجود کانال آبی است که در این منطقه از شهر وجود دارد و باعث شده است تا خانه ها و مغازه های این بخش از شهر نیز پر رونق تر از دیگر کوچه های شهر باشند.

نکته مهمی که برای خرید اپارتمان در این بخش از شهر باید در نظر داشته باشید این است که بازه فلکه دوم تا کانال فردیس بسیار شلوغ بوده و اگر بخواهید خانه ای در شاخه اصلی آن خریداری نمایید، در کنار مدرن بودن خانه های آن، باید بتوانید با شلوغی آن نیز کنار بیایید. البته نه در همه ساعات روز، اما نیاز بود تا این نکته را نیز خدمتتان عارض شویم.

شما عزیزان برای خرید آپارتمان در این فلکه فردیس می توانید به صفحه "قیمت آپارتمان در فردیس کرج فلکه دوم" مراجعه نمایید.

کانال تا فلکه سوم فردیس

بهترین منطقه فردیس برای سکونت

در رتبه دوم بهترین منطقه فردیس باید نام فلکه سوم تا کانال فردیس را قرار دهیم. یکی از مزایای مهم این بخش از فردیس، تناسب میان قیمت خانه ها با میزان شلوغی جمعیت آن است. به عبارتی هم به اندازه فلکه دوم شلوغ است و هم از کلاس کاری خاص خود برخوردار است.

پاساژ ارگ، پاساژ بعثت، فست فود دومینو و آتش نشانی تنها بخشی از امکانات رفاهی و اجتماعی این فلکه زیبای فردیس است. توجه داشته باشید که هرچقدر از فلکه سوم به سمت کانال فردیس رهسپار می شویم، قیمت خانه ها و مغازه ها نیز افزایش می یابد. به طور کلی این فلکه یکی از بهترین فلکه های فردیس برای سکونت است.

شهرک دهکده فردیس

و اما شهرک دهکده که آوازه آن به گوش بسیاری از افرادی که می خواهند از شهرهای دیگر به فردیس مهاجرت کنند، رسیده است. برای بررسی قیمت خانه های ویلایی این شهرک کوچک، باید حساب دهکده را از تمامی مناطق فردیس جدا کنیم. برای خرید خانه در دهکده فردیس باید به دو نکته مهم دقت کنید. اول اینکه این دهکده از خیابان های اصلی فردیس که همان 5 فلکه شهر هستند، دور است و دوم اینکه قیمت خانه در آن بسیار بالاست که آن هم به دلیل امکانات بصری و ویژگی های خاصی مانند فضای سبز زیبا و نگهبانی 24 ساعته آن است. اگر با دو شرط بالا سازگار هستید، این بخش از شهر می تواند منطقه مناسبی برای شما عزیزان باشد.

فلکه چهارم و پنجم فردیس

فلکه پنجم یک شاهراه ارتباطی میان فردیس و شهرهای بزرگی همچون کرج و تهران است و از طرفی دیگر نیز فلکه چهارم به نسبت دیگر فلکه های فردیس از آرامش و خلوتی بیشتری برخوردار است. این را از همشهریانی بپرسید که حداقل چند سالی را در این منطقه سکونت داشته اند.

اگر از جمله افرادی هستید که محل کار شما شهر تهران است، فلکه پنجم می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما عزیزان باشد. چرا که با استفاده از تاکسی های فلکه پنجم می توانید مستقیما به میدان آزادی تهران بروید و یا سوار اتوبوس های آزادی شوید. از طرفی اگر بخواهید از طریق مترو کرج به پایتخت عزیمت کنید، می توانید تاکسی های فردیس – کرج را نیز در همین ایستگاه بیابید. همین ویژگی موجب شده است تا این فلکه از شهر فردیس شلوغ تر از فلکه چهارم باشد. اگر به دنبال خرید آپارتمان در فردیس هستید می توانید به وبسایت اسحاق عبدلی یکی از مشاورین املاک فردیس مراجعه نمایید.

شهرک های فردیس کدامند؟

از جمله معروف ترین شهرک های شهرستان فردیس می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • شهرک دهکده
  • شهرک 110
  • شهرک طالقانی
  • شهرک ناز
  • شهرک وحدت
  • شهرک سپاه

همچنین شهرک منظریه، پارک تندرستی، جاده ملارد، بلوار فضای سبز و بلوار قریشی شمالی و جنوبی نیز از دیگر مناطق شهرستان فردیس هستند که می توانید برای سکونت بر روی آن ها حساب ویژه ای باز کنید. مناطق ذکر شده هم خلوت تر هستند و هم ارزانتر!

جمعیت فردیس چقدر است؟

طبق آخرین سرشماری به عمل آمده جمعیت خود شهر فردیس به تنهایی چیزی در حدود 172 هزار نفر است؛ اما جمعیت شهرستان فردیس عددی بالغ بر 700 هزار نفر می باشد. طبق گفته استاندار البرز شهر فردیس متراکم ترین شهر کشور است و به همین دلیل نیز مردم این شهر شب های شلوغی را در خود سپری می کنند و این یکی از دلایل زنده بودن این شهر حتی در ساعات انتهایی شب است.

قیمت آپارتمان در فردیس؛ کدام محله بهتر است؟

گرانترین منطقه فردیس

شما عزیزان می توانید برای اگاهی از آخرین آگهی های خانه و آپارتمان شهر فردیس به صفحه "قیمت آپارتمان در فردیس کرج" مراجعه نمایید. در انتها باید خدمت شما همشهریان عزیز عرض کنیم که اگر قصد خرید خانه در این شهرستان را دارید، باید بدانید که قیمت یک واحد آپارتمان در فردیس با اینکه در مناطق مختلف گوناگون است؛ اما به طور کلی قیمت خانه های آن در یک رنج کلی به سر می برد. توجه داشته باشید که لزوما خرید خانه در گرانترین مناطق، بهترین گزینه برای سکونت شما محسوب نمی شود؛ چرا که با انتخاب یک خانه در فلکه های چهارم و پنجم فردیس می توانید آپارتمان هایی بزرگتر و با امکانات بهتر را تهیه کنید. 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها