|

سفارش چاپ سررسید اختصاصی

سررسید اختصاصی یکی از محصولاتی است که در تمامی طول سال برای بررسی تاریخ، نوشتن مطالب مهم و اطلاع از وقایع مهم از آن استفاده می‌شود.

سفارش چاپ سررسید اختصاصی

 

سررسید یکی از محصولاتی است که در تمامی طول سال برای بررسی تاریخ، نوشتن مطالب مهم و اطلاع از وقایع مهم از آن استفاده می‌شود. به همین دلیل، امروزه، چاپ سررسید به‌عنوان یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی، در نظر گرفته‌شده است و توصیه می‌شود تمامی کسب‌وکارهایی که به دنبال معرفی برند خود هستند، چاپ آن را مدنظر داشته باشند. سالنامه تبلیغاتی می‌تواند شمارا به‌عنوان یک برند مهم به مشتریانتان معرفی کند و همین امر می‌تواند جایگاه برند شما را افزایش دهد. مزیت‌های سفارش سررسید اختصاصی بسیار زیاد است و می‌تواند به‌عنوان یک پلتفرم مهم برای عرضه برند در نظر گرفته شود.

 

معرفی دستاوردهای برند

زمانی که شما از سالنامه تبلیغاتی استفاده می‌کنید، می‌توانید لت اختصاصی خود را (تصاویر پروژه‌ها و یا دستاوردها) لابه‌لای برگه‌های سررسید قرار دهید و آن‌ها را به مشتریان خود معرفی کنید.

شما می‌توانید لت اختصاصی این پروژه‌ها را در سررسید بگنجانید و قدرت برند خود را به خوبی نشان دهید. این مسئله می‌تواند موفقیت‌های زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. اگر شما سررسید اختصاصی خود را به یکی از مشتریانتان ارسال کنید که تنها زمین پدل برایش اجرا کرده‌اید، او نمونه‌کارهای دیگر شمارا مشاهده می‌کند و متوجه می‌شود که برند شما یک برند معتبر و بزرگ است. 

قرارگیری نام برند در مقابل چشم مشتریان برای مدت طولانی

سررسید تقریباً در تمامی طول سال استفاده می‌شود. افراد (به‌ویژه کارمندان، کارفرمایان و افرادی که باید کارهای خاصی را در طول روز دنبال کنند) برنامه‌های روزانه خود را وارد سررسید می‌کنند تا به‌موقع آن‌ها را انجام دهند. این مسئله باعث می‌شود که سررسید اختصاصی مانند یک پلتفرم تبلیغاتی عمل کند. زمانی که افراد روزانه از سررسیدی که نام برند شما روی آن حک‌شده است استفاده می‌کنند، برند شما دائما در مقابل چشم آن‌ها قرار می‌گیرد و ناخودآگاه آن را به خاطر می‌سپارند. درنتیجه، زمانی که به کالا و یا خدماتی نیاز داشته باشند که توسط برند شما ارائه می‌شود، به‌سرعت شمارا به یاد می‌آورند و در ناخودآگاه خود تمایل دارند به شما مراجعه کنند.

سررسید

افزایش اعتماد مشتریان

تمامی کارشناسان بر این باور هستند که چاپ سررسید اختصاصی باعث افزایش اعتماد مشتریان می‌شود. زمانی که شما سررسید خود را برای مشتریان خود ارسال می‌کنید، نه تنها قدرت کاری خود را نشان می‌دهید، بلکه تلویحاً نظم و سیستمی را که در کسب‌وکارتان وجود دارد، به آن‌ها نشان می‌دهید. این مسئله باعث می‌شود که آن‌ها برند شمارا به‌عنوان یک برند قوی شناسایی کنند و احساس بهتری به آن داشته باشند. برند سازی یکی از اموری است که با چاپ سررسید اتفاق می‌افتد.

هدیه مناسب برای کارمندان و مشتریان

در سال نو، شما باید هدایایی را به کارمندان و مشتریان ویژه خود بدهید. سررسید اختصاصی به‌عنوان یکی از بهترین هدایا برای آن‌هاست. شما به‌عنوان مدیرعامل یا مدیر اجرایی می‌توانید در ابتدای سررسید پیامی را با دستخط خود بنویسید و سپس آن را به مشتریان و کارمندانتان هدیه دهید. این کار باعث می‌شود حس اتحاد و دوستی در میان شما و کارمندانتان به وجود بیاید که به موفقیت شما کمک می‌کند. از طرف دیگر، زمانی که شما سررسید را همراه با نوشته اختصاصی برای مشتریانتان ارسال می‌کنید، حس ارزشمندی را در آن‌ها ایجاد می‌کنید که باعث می‌شود آن‌ها حس مثبتی را به برندتان داشته باشند.

موارد مهم در سفارش سررسید

با توجه به این مسئله که خرید سررسید یک مسئله بسیار مهم است و به‌عنوان یک پلتفرم مهم تبلیغاتی در نظر گرفته می‌شود، شما باید به موارد مهمی در خرید آن توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه تلاش می‌کنیم شمارا با نکات کلیدی در خرید سررسید اختصاصی آشنا کنیم:

بازنمایی رنگ برند

بهتر است رنگ سررسید به‌گونه‌ای انتخاب شود که رنگ برند شمارا نشان دهد. به‌طور مثال، اگر کسب‌وکار شما در زمینه فروش چمن مصنوعی است، انتخاب رنگ سبز می‌تواند برند شمارا نشان دهد و همین امر نقش بسیار مهمی در موفقیت شما خواهد داشت. بهتر است هویت بصری شما در تولید سررسید بازنمایی شود تا شمارا به موفقیت نزدیک کند.

توجه به آغاز سررسید

یکی دیگر از مواردی که در زمان انتخاب سررسید باید به آن توجه داشته باشید، صفحه آغازین سررسید است. معمولاً، زمانی که سررسید به‌دست افراد و کاربران می‌رسد آن‌ها سررسید را باز می‌کنند و ابتدا نگاهی به صفحه آغازین آن می‌اندازند. بهتر است در صفحه آغازین لوگو برند یا شعری باشد که حس خوبی را در مشتریان یا کسانی که قرار است سررسید شمارا مشاهده کنند به وجود بیاورد. اگر در این زمینه تخصص ندارید، بهتر است با کارشناسان مشورت کنید.

استفاده از المان‌های جذاب

المان‌های جذاب زیادی وجود دارند که هر یک به‌نوعی می‌توانند زیبایی سررسید اختصاصی را تحت تأثیر قرار دهند. حک لیزر پلاک که روی جلد این محصول قرار می‌گیرد و نام برند شما روی آن حک‌شده است، گزینه جذابی است. زمانی که در حال انتخاب المان‌ها هستید، به هویت بصری خود توجه داشته باشید تا بتوانید یک سررسید جذاب و کارآمد را چاپ کنید و سپس آن را به‌دست مشتریان خود برسانید.

قیمت سررسید چقدر است؟

یکی از سؤالاتی که همواره پرسیده می‌شود، در مورد قیمت سررسید است. بهتر است بدانید قیمت آن به عوامل متعددی بستگی دارد. اولاً، شما چه تعداد سررسید می‌خواهید سفارش دهید؟ طراحی سررسید چگونه باید باشد (هرچقدر طراحی پیچیده‌تر باشد، به همان اندازه هزینه بالاتر می‌رود)؟ تمامی این موارد بر قیمت تأثیرگذار هستند.

خرید سررسید

برای سفارش سررسید 1403 به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد سررسید اختصاصی در اختیار شما قرار دهیم. همان‌طور که متوجه شده‌اید استفاده از سررسید مزایای زیادی دارد و می‌تواند به‌عنوان یک پلتفرم تبلیغاتی برای افزایش قدرت برند، مورداستفاده قرار گیرد. همچنین، استفاده از آن باعث می‌شود مشتریان اعتماد بیشتری به شما داشته باشند. اگر به دنبال مرکز معتبری برای خرید سررسید 1403 هستید، می‌توانید با مرکز چاپ و انتشار سررسید مهرسام چاپ تماس بگیرید. این مرکز یکی از بزرگ‌ترین مراکز چاپ سررسید، تقویم رومیزی، ساک دستی، حک لیزر چاپ و موارد دیگر است و خدمات گسترده‌ای را به مشتریانش ارائه می‌دهد. همچنین، مرکز چاپ و انتشار سررسید مهرسام چاپ به کیفیت پایبند است. (شماره تماس: 02151795000 )

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها