|

کد تخفیف اسنپ اکسپرس، بهترین راهکار کاهش هزینه های خرید سوپرمارکتی

کد تخفیف اسنپ اکسپرس، بهترین راهکار کاهش هزینه های خرید سوپرمارکتی

مدت هاست که خرید اقلام سوپرمارکتی از طریق فروشگاه ها آنلاین امکان پذیر شده است. بسیاری از این فروشگاه ها از طرق مختلف سعی در ارائه خدمات باکیفیت در حوزه خرید کالای سوپرمارکتی و تحویل سریع و به موقع دارند. این موضوع موجب شده تا هزینه های روزمره کاربران نیز تحت تاثیر قرار گرفته و کاهش پیدا کند. یکی از بهترین راه هایی که می توانید با استفاده از مدیریت بیشتری بر روی هزینه های خود داشته باشید، استفاده از کد تخفیف اسنپ اکسپرس است. با استفاده از کد تخفیف این فروشگاه و سایر فروشگاه های آنلاین، می توانید با قیمت به مراتب کمتر، خرید خود را انجام دهید.

اگرچه امکان خرید از سایر فروشگاه های اینترنتی هم وجود دارد، اما تفاوت اصلی اسنپ اکسپرس با سایر فروشگاه ها، ارسال سریع تر آن است. در صورتی که با استفاده از کد تخفیف دیجی کالا نیز می توانید از دسته بندی سوپرمارکت این فروشگاه خریدهای خود را انجام دهید. اما زمان ارسال آن ممکن است کمی بیشتر طول بکشد. البته سعی براین است که در همان روز، سفارش تحویل شود، اما این موضوع ممکن است برای تمام افراد مناسب نباشد.

 

اسنپ اکسپرس چیست؟

اسنپ اکسپرس یکی از جدیدترین زیرمجموعه های گروه اسنپ بوده که فعالیت خود را آغاز کرده است. در گذشته امکان خرید کالای سوپرمارکتی از طریق اسنپ فود امکانپذیر بود که اخیرا این دو مجموعه در قالب فروشگاه های مجزا فعالیت دارند. همانند اسنپ فود، در اسنپ اکسپرس هم امکان خرید کالای سوپرمارکتی از فروشگاه های اطراف و در یافت آن در آدرس مورد نظر امکان پذیر است. این موضوع باعث می شود تا سفارش ها با سرعت بسیار بالاتری به دست مشتریان برسد. لازم به ذکر است که در حال حاضر برای خرید از رستوران و کافه های اطراف و سایر دسته بندی ها نیز می توانید از کد تخفیف اسنپ فود استفاده کنید.

چگونه به کد تخفیف اسنپ اکسپرس دسترسی داشته باشیم؟

خوشبختانه برای دسترسی به جدیدترین کدهای تخفیف اسنپ اکسپرس، راه های متعددی وجود دارد. اما یکی از ساده ترین و بهترین روش های ممکن استفاده از خدمات سایت های انتشار دهنده کد تخفیف مانند آفردیلی و... است. استفاده از خدمات این سایت ها بسیار ساده است. کافی است بعد از ورود به این سایت ها، فروشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس می توانید به لیست جدیدترین کدهای تخفیف دسترسی داشته باشید. بنابراین با ورود به صفحه اسنپ اکسپرس در این سایت ها می توانید دسترسی همیشگی و رایگان به کدهای تخفیف اسنپ اکسپرس داشته باشید.

معرفی انواع بهترین کد تخفیف اسنپ اکسپرس

باید بدانید که کد تخفیف اسنپ اکسپرس انواع مختلفی دارد که هر یک برای هدف مشخصی طراحی شده اند. اگر شما از کاربران جدید اسنپ اکسپرس هستید، لازم است از کد تخفیف اولین خرید استفاده کنید. این کد با نام های دیگری مانند کد تخفیف سفارش اول اسنپ اکسپرس، کد تخفیف خرید اول اسنپ اکسپرس و... نیز شناخته می شود.

اگر قبلا از این فروشگاه خرید داشته باید، دیگر امکان استفاده از کد تخفیف اولین سفارش برای شما مناسب نخواهد بود. در این صورت بهتر است از کد تخیفف اسنپ اکسپرس خرید دوم استفاده کنید. در نهایت با استفاده از کد تخفیف اسنپ اکسپرس ارسال رایگان نیز می توانید صرفه نظر از نوع سفارش، هزینه ارسال اسنپ اکسپرس را رایگان کنید.

چه محصولاتی در اسنپ اکسپرس قابل خریدرای است؟

اسنپ اکسپرس به عنوان یک فروشگاه اینترنتی بزرگ، سعی دارد تا تمام دسته بندی های کالای سوپرمارکتی و هایپرمارکت را پوشش بدهد. براین اساس، دسته بندی های قابل ارائه در این فروشگاه موارد زیر را شامل می شود:

 

  • لبنیات و بستنی

  • تنقلات

  • نوشیدنی

  • خواروبار و نان

  • میوه و سبزیجات

  • کنسرو و غذای آماده

  • آرایشی و بهداشتی

  • خانه و آشپزخانه

  • چاشنی و افزودنی غذا

  • شیرینی و دسر

  • آجیل و خشکبار

  • کودک و نوزاد

  • الکترونیک و ابزار

  • پروتئین و تخم مرغ

  • اداری و نوشت افزار

  • حیوانات خانگی

 

 

سایر روش های کاهش هزینه اسنپ اکسپرس

علاوه براستفاده از کد تخفیف به هنگام خرید از اسنپ اکسپرس می توانید از سایر طرح ها و پروموشن های این فروشگاه نیز استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید از تخفیف نارنجی اسنپ اکسپرس که به صورت روزانه در حال اجراست استفاده کنید. با استفاده از این طرح می توانید به راحتی به لیستی از محصولات با میزان تخفیف بالا دسترسی داشته باشید و از بین آن ها محصولات خود را انتخاب و خریداری کنید. مورد بعدی استفاده از تخفیف های مختلفی است که در قالب فروش ویژه ارائه شده است. اگر به فروشگاه های مختلف این سامانه مراجعه کنید، مشاهده خواهید کرد که برخی از محصولات دارای تخفیف بر روی قیمت خود هستند. این موضوع هم می تواند هزینه های خرید شما را کاهش دهد.

روش های کاهش هزینه در سایر حوزه ها

موردی که می بایست به آن توجه داشته باشید، این است که تقریبا در تمام حوزه سامانه های اینترنتی، امکان استفاده از کد تخفیف و کاهش هزینه ها وجود دارد. از جمله این موارد می توان به فروشگاه های اینترنتی (مانند دیجی کالا، کد تخفیف تکنولایف، خانومی و...)، تاکسی اینترنتی (مانند اسنپ و تپسی)، تماشای فیلم و سریال آنلاین (مانند فیلیمو و نماوا)، خرید بیمه آنلاین (مانند ازکی، بیمه بازار و...) اشاره کرد که امکان استفاده از کد تخفیف برای آنها نیز وجود دارد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها