|

معرفی بهترین تولید کننده هدایای تبلیغاتی برای سفارش و چاپ!

برندهای مختلفی در زمینه چاپ سررسید و هدایای تبلیغاتی فعالیت دارند، اما این برند خدمات خاص‌تر و ویژگی‌های جالب‌تری را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است. برای آشنایی بیشتر با برند گاموت، این مقاله را از دست ندهید.

معرفی بهترین تولید کننده هدایای تبلیغاتی برای سفارش و چاپ!

 

چاپ سررسید و تقویم تبلیغاتی فقط در 5 دقیقه! احتمالا این جمله را بسیار شنیده‌اید، جمله‌ای که می‌گوید در 5 دقیقه برای شما سررسید و تقویم سفارشی چاپ خواهند کرد. مسلما چنین خدماتی هیچ‌گونه کیفیتی ندارد و عملا پول دور ریختن است! شاید این خدمات به‌خاطر سریع بودن مورد توجه افراد بسیاری قرار گیرند، اما رنگ‌های استفاده شده برای چاپ بسیار بی کیفیت هستند و کاغذ نیز دوام خوبی ندارد. اگر به‌دنبال خدمات چاپ سررسید، تقویم‌های رومیزی یا سالنامه با کیفیتی محشر و جزئیاتی چشم نواز هستید، این مشخصات برای محصولات برند گاموت است!

 

برند گاموت؛ ارائه کننده انواع سالنامه و سررسید با طرح‌‌های متنوع در ایران

برند گاموت به‌عنوان یکی از بهترین برندهای چاپ و طراحی سررسید در ایران شناخته می‌شود. این برند فعالیت خود را از سال‌ها قبل شروع کرده است و طی کلیه این سال‌ها اصل کیفیت را در محصولات خود حفظ کرده است. گاموت انواع سالنامه، سررسید، تقویم‌های رومیزی و ست‌های مدیریتی را تولید می‌کند. البته گاموت فقط تولید کننده نیست، بلکه برای طراحی هرکدام از این محصولات ساعت‌ها فکر شده تا محصول نهایی رضایت مخاطب را جلب کند. 

نه‌تنها در مرحله تولید،‌ بلکه از ابتدای مسیر شروع ثبت سفارش تا انتهای مسیر، گاموت همراه و هم قدم شما خواهد بود. برای مثال فردی که نسبت به سفارش سررسید اقدام می‌کند، ابتدا مشاوره دریافت خواهد کرد. پس از انتخاب محصول و ثبت سفارش، فرایند تولید آغاز می‌شود و محصولات در کمترین زمان ممکن به دست مشتری خواهند رسید. 

2

با محصولات متنوع برند گاموت بیشتر آشنا شویم

برند گاموت که با سررسید‌های مقاوم و گرم بالا شناخته می‌شود، محصولات دیگری نیز تولید می‌کند. در حقیقت گاموت به سه بخش سالنامه، تقویم رومیزی و واحد هدایا تقسیم می‌شوند که هر واحد فعالیت مستقل خود را دارد. برای مثال سالنامه 1403 و انواع سررسیدها در واحد سالنامه طراحی و تولید می‌شوند. در واحد تقویم رومیزی، انواع تقویم‌های رومیزی با طرح‌های مدرن، سنتی و ساده قابل خریداری هستند. 

در واحد هدایا نیز ست‌های مدیریتی با ویژگی‌هایی که مخصوص مدیران طراحی شده است، تولید می‌شوند. البته در واحد هدایا شما می‌توانید انواع سررسید، تقویم یا سالنامه را به‌صورت سفارشی و در تیراژ دلخواه خریداری کنید. 

کیفیت و ظرافت؛ رمز و راز محبوبیت محصولات برند گاموت 

مهم‌ترین اصلی که باعث شده گاموت طی سال‌ها فعالیت همواره پیش‌رو باشد، حفظ کیفیت است. سررسید‌های چرمی گاموت از چرم مصنوعی درجه یک تولید شده‌اند و ظرافت دوخت آن‌ها محشر است! سالنامه‌های گاموت با کاغذ 70 گرم که بهترین نوع کاغذ است طراحی می‌شوند و خط‌کشی‌های آن‌ها میلی‌متر به میلی‌متر اندازه گیری می‌شود تا محصول نهایی بی‌عیب و نقص باشد. 

کلیه سررسید‌های گاموت جلد سخت هستند و شما با خرید یکی از این سررسیدها، یک همراه همیشگی خواهید داشت. ناگفته نماند انواع ست تبلیغاتی مدیریتی گاموت با بسته  بندی‌های اختصاصی طراحی می‌شوند که بسیار شیک و مینیمال هستند. ست‌های مدیری گاموت فقط به سرسید‌ها خلاصه نمی‌شوند و حتی امکان ثبت سفارش ست مدیریتی اسپرسو برای مدیرهای قهوه دوست وجود دارد!

3

امکان سفارشی‌سازی محصولات؛ نقطه تمایز گاموت نسبت به سایر برندها!

برند گاموت همواره وجه تمایز‌های خاصی نسبت به رقبای خود داشته است که یکی از آن‌ها امکان سفارشی سازی محصولات است. برای مثال شما می‌توانید برای تبریک سال نو به کارمندان یا حتی اطرافیان خود، از سررسید‌های سفارشی سازی شده با سلیقه خودتان استفاده کنید. 

البته که علاوه‌بر سررسید، قابلیت سفارشی سازی تقویم رومیزی و سالنامه یا حتی ست‌های مدیریتی نیز وجود دارد. توجه داشته باشید که محدودیتی برای ثبت سفارش هدایای سفارشی سازی شده وجود ندارد و کلیه موارد به دلخواه شما قابل تغییر هستند. برای تهیه بهترین کادو، سفارش خود را ثبت کرده و باقی موارد را به تیم حرفه‌ای گاموت بسپارید!

گارانتی و پشتیبانی حرفه‌ای را با گاموت تجربه کنید

ثبت سفارش هدایای تبلیغاتی در تعداد بالا،‌ همواره یک چالش مهم دارد که پیگیری زمان آماده شدن محصول است؛ البته اگر مجموعه مورد نظر خدمات پشتیبانی داشته باشد! برند گاموت برای راحتی و رفاه حال مخاطبان عزیز، خدمات پشتیبانی را در نظر گرفته است. پس از ثبت محصول، شما می‌توانید در ساعت‌های اداری با پشتیبانی تماس گرفته و در مورد سفارش خود کسب اطلاعات کنید. البته نیازی نیست حتما محصولی سفارش داده باشید، برای دریافت مشاوره قبل از خرید نیز می‌توانید با پشتیبانی گاموت تماس بگیرید. 

گاموت؛ بهترین برند تولید کننده سررسید و تقویم رومیزی سفارشی در ایران

برند گاموت به‌عنوان یکی از بهترین تولید کننده‌های سررسید در ابعاد مختلف وزیری، اروپایی و نیم وزیری شناخته می‌شود. این برند طی سال‌ها فعالیت، همواره تلاش کرده تا با ارائه محصولاتی باکیفیت، جایگاه خود را حفظ کند. علاوه‌بر این، برند گاموت خدمات پشتیبانی و گارانتی را برای محصولات خود در نظر گرفته است تا به‌راحتی با یک تماس از وضعیت سفارش خود آگاه شوید و حتی در صورت امکان، مقادیر آن را تغییر دهید. برای استفاده از این خدمات بی‌نظیر و ثبت سفارش سررسید با بهترین کیفیت در مدل‌های سفارشی یا پیش‌فرض، فقط کافی است نگاهی به آدرس «gamutprint.com» داشته باشید.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها