|

طریقه اعلام بار از تهران به شهرستان 1403

طریقه اعلام بار از تهران به شهرستان 1403

بسیاری از افرادی که می‌خواهند کالاهای مختلفی را به مکان‌های متفاوت بفرستند، به دنبال یک خودروی باری مناسب می‌گردند. به منظور پیدا کردن این خودرو، روش‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارند که یکی از بهترین، راحت‌ترین و سریع‌ترین آنها، استفاده از اپلیکیشن ترابرنت است. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن و به‌صورت شبانه‌روزی، اعلام بار کنید و خودروی مورد نظر خود را پیدا کنید. به خصوص اگر قصد حمل بار تهران را دارید، بهتر است حتماً طریقه اعلام بار از تهران به شهرستان را یاد بگیرید.

در این مطلب، متوجه خواهید شد که اعلام بار برای حمل بار تهران به چه صورت انجام می‌شود و شما چگونه می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن و به‌صورت شبانه روزی، خودروی مناسب حمل بار خود را پیدا کنید. پس اگر شما هم می‌خواهید در وقت و هزینه خود برای پیدا کردن خودروی باری صرفه‌جویی کنید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

اعلام بار از تهران به سایر نقاط ایران

هیچ تفاوتی ندارد که شما بخواهید کالای خود را از تهران به کدام یک از شهرها و استان‌های ایران ارسال کنید. زیرا برای همه شهرها، خودروهای باری متعدد در دسترس هستند و شما می‌توانید در بازه زمانی کوتاهی این خودروها را پیدا کنید.

اعلام بار از تهران به سایر نقاط ایران

البته فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که برای اعلام بار از تهران به سایر شهرستان‌ها، باید کالای خود را با دقت خیلی زیادی بسته‌بندی کرده باشید. برای مثال، اگر در منطقه خاصی از تهران زندگی می‌کنید و به دنبال باربری غرب تهران می‌گردید، بهتر است در ابتدا کالای خود را با استفاده از کارتن‌های مقاوم و پلاستیک حبابدار بسته‌بندی کنید و سپس هماهنگی‌های لازم برای بارگیری کالا را انجام دهید.

نحوه اعلام بار از تهران به شهرستان

اگر شما هم می‌خواهید بدانید که نحوه اعلام بار در باربری غرب تهران یا مناطق دیگر این استان به چه صورت است، به این بخش توجه کنید.

نحوه اعلام بار از تهران به شهرستان

در این قسمت، ما مرحله به مرحله اعلام بار در مناطق مختلف تهران برای ارسال کالا به سایر شهرستان‌ها را برای شما عزیزان توضیح می‌دهیم.

  1. در مرحله اول، شما باید اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را روی گوشی خود نصب کنید.
  2. سپس برای ورود به برنامه، باید شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید.
  3. بعد از وارد کردن شماره تلفن، کدی برای شما ارسال می‌شود که باید آن را در قسمت مشخص شده در اپلیکیشن بنویسید. این کد برای احراز هویت شماره تلفن شما ضروری است.
  4. در صورت تایید شماره تلفن شما، وارد صفحه اصلی برنامه می‌شوید که شامل سه قسمت مختلف می‌شود؛ این گزینه‌ها عبارت‌اند از: اعلام بار کنید، فهرست اعلام بار، حساب کاربری
  5. در گزینه‌های دوم و سوم، اعلام بارهایی که تاکنون انجام داده‌اید و اطلاعات شخصی خودتان را مشاهده می‌کنید.
  6. ما در اینجا با گزینه اعلام بار که قسمت اول است، کار داریم.
  7. بعد از کلیک روی گزینه اعلام بار کنید، صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود که در آن باید اطلاعات مورد نیاز را تکمیل نمایید.
  8. اطلاعات لازم در این صفحه شامل شماره تلفن همراه، شهر مبدا، شهر مقصد، نوع بارگیر، نوع کالا، وزن آن و توضیحات برای راننده می‌‌شوند. به علاوه، گزینه‌ای در این قسمت وجود دارد که شما می‌توانید تعیین کنید که آیا می‌خواهید کرایه را به ازای ارسال هر سرویس به مقصد پرداخت کنید یا به ازای وزن آن.

شما می‌توانید این موضوع را خودتان محاسبه کرده و گزینه‌ای که برای شما به‌صرفه‌تر است را انتخاب کنید.

  1. در صورت تکمیل همه اطلاعات لازم در قسمت قبل، باید گزینه تایید و ارسال اعلام بار که در پایین صفحه با رنگ سبز نمایش داده می‌شود را انتخاب کنید.
  2. سپس اعلام بار شما ثبت می‌شود و باید منتظر بمانید تا راننده‌ای که در اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان، اعلام بار شما را مشاهده کرده و در محدوده جغرافیایی مبدا اعلام بار است، با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم جهت حمل بار را انجام دهد.

باتوجه‌به اطلاعاتی که پیش از این در اختیار شما قرار دادیم، به احتمال زیاد متوجه شده‌اید که تا چه حد فرایند اعلام بار در باربری غرب تهران یا مناطق دیگر این شهر به استان‌های دیگر راحت است. چراکه راننده‌ای حمل بار شما را قبول می‌کند که این مسیر را می‌شناسد و می‌‌توانید برای ارسال کالای خود تا حد خیلی زیادی به او اعتماد کنید.

اعلام بار از شهرستان به تهران

علاوه بر این که درخواست اعلام بار از تهران به شهرستان بسیار زیاد است، همین موضوع به صورت برعکس نیز صدق می‌کند. برای مثال، فرض کنید که یکی از دوستان و آشنایان شما در منطقه شرق تهران زندگی می‌کند و شما می‌خواهید با استفاده از باربری شرق تهران کالای مورد نظر خود را از شهرستان به این منطقه بفرستید.

در این شرایط نیز با استفاده از سامانه ترابرنت، می‌توانید همان کارهایی که پیش از این گفتیم را انجام دهید. تنها کاری که باید برای باربری شرق تهران و ارسال کالا به این منطقه انجام دهید، این است که به جای مبدا، شهرستان مورد نظر خود و مقصد هم شرق تهران را وارد کنید.

 ترابرنت برای اعلام بار از تهران به شهرستان

 ترابرنت فرصتی را فراهم کرده که صاحبان کالا بتوانند از هر منطقه‌ای از تهران که بخواهند، کالای مورد نظر خود را به شهرستان‌های دیگر ارسال کنند. پس اگر شما هم به دنبال یک باربری شرق تهران یا غرب تهران یا مناطق دیگر با اعتبار بالا می‌گردید، مطمئن باشید که سامانه ترابرنت می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. در این سامانه خودروهای باری متعدد با رانندگان مجربی فعالیت می‌کنند که شما می‌توانید با ارتباط مستقیم با آنها، خیلی سریع هماهنگی‌های لازم برای بارگیری کالا و ارسال آن به مقصد را انجام دهید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها