|

بلیط هواپیما تهران به کشور‌های اطراف ایران

بلیط هواپیما تهران به کشور‌های اطراف ایران

بلیط هواپیما تهران به کشور‌های اطراف ایران

سفر‌ به کشور‌های اطراف ایران از طریق هواپیما می‌تواند به یکی از خاطرات خوب شما تبدیل شود؛ زیرا سفر یکی از روش‌های بسیار مناسب برای رهایی از خستگی‌های ناشی از کار‌های روزمره است. از میان وسایل نقلیه برای سفر، هواپیما یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. برای مثال با خرید بلیط هواپیما تهران استانبول در مدت کم‌تر از چهار ساعت به یکی از دیدنی‌ترین شهرهای ترکیه می‌رسید. توجه داشته باشید که پیش از سفر به کشور‌های اطراف ایران در مورد نکاتی همچون طول مسیر، شرایط آب‌وهوایی کشور مقصد، مکان‌های گردشگری کشور مورد نظر، نحوه رزرو بلیط هواپیما و... اطلاعات لازم را کسب کنید.

چرا برای سفر به کشور‌های خارجی اطراف ایران با هواپیما سفر کنیم؟

برای سفر به کشور‌های اطراف ایران وسیله‌های نقلیه متنوعی وجود دارد که در میان آن‌ها هواپیما بهترین و راحت‌‌ترین وسیله است. از جمله مزایا سفر با هواپیما می‌توان به سرعت زیاد آن اشاره کرد. شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما تهران به کشورهای اطراف ایران در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به کشور مورد نظر برسانید. با صرفه‌جویی در وقت و از بین رفتن مسیر‌های جاده‌ای می‌توانید زمان بیش‌تری را برای گردش و بازدید از مناطق گردشگری داشته باشید. سفر از طریق هواپیما نسبت به سفر با ماشین شخصی از امنیت بیش‌تری برخوردار است. همچنین در سفر‌های هوایی هیچگونه ترافیک و تصادفی وجود ندارد. شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما از خدمات ‌بینظیر هواپیما استفاده کرده و لذت راحتی و تماشا مناظر قابل مشاهده از داخل هواپیما را ببینید.

 بلیط هواپیما تهران به ترکیه

 در میان کشور‌های اطراف ایران بهتر است با خرید بلیط هواپیما تهران استانبول به کشور زیبا ترکیه سفر کنید‌. از جمله محبوب‌ترین شهر‌های کشور ترکیه می‌توان به استانبول، آنکارا، ازمیر و وان اشاره کرد. یکی از شگفت‌انگیز‌ترین تفریح‌های آرامش‌بخش در این کشور، قدم زدن در خیابان استقلال و میدان تکسیم است که تاریخچه دوره عثمانی را به تصویر می‌کشند. اگر به کشور زیبا ترکیه رفتید، حتما کباب‌های خوش‌طعم و غذای‌های لذید ترکی را امتحان کنید.

 بلیط هواپیما تهران به ترکیه

خرید سوغاتی ، پوشاک و... از این کشور با قیمتی مناسب از دیگر دلایل محبوبیت این کشور محسوب می‌شود. هنگام سفر به ترکیه هرگز تفریح‌هایی مانند قدم زدن در ساحل، شنا و غواصی، حمام آفتاب و بازدید از مکان‌های تاریخی را از دست ندهید. مسافت ترکیه از تهران نسبت به دیگر کشور های اطراف کمی طولانی‌تر است، اما به تفریح‌های هیجان انگیز آن می‌ارزد. مدت زمان سفر با هواپیما به ترکیه تقریبا دو ساعت و نیم طول می‌کشد. ولی با توجه به شهر مقصد و نوع پرواز این زمان متفاوت می‌شود.

 بلیط هواپیما تهران به ارمنستان

 با سفر به کشور ارمنستان می‌توانید جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری را ببینید. شهر ایروان یکی از محبوب‌ترین و آرمش‌بخش‌ترین شهر‌های این کشور است. مسافت تهران تا ارمنستان حدود 802 کیلومتر است که این مسیر با هواپیما در یک ساعت و 14 دقیقه طی می‌شود. هزینه سفر به این کشور بسیار ارزان بوده و شما می‌توانید با کم‌ترین هرینه در مهمان‌سرا‌ها و هتل‌های مجلل این کشور اقامت داشته باشید.

 بلیط هواپیما تهران به امارات

 خرید بلیط تهران به امارات و سفر به این کشور بسیار لذت‌بخش است. کشور امارات در سال‌های اخیر پیشرفت چمشگیری داشته و جاذبه‌های گردشگری زیبایی را در آن ساختند. از جمله زیباترین شهر‌های کشور امارات، شهر‌های دبی، العین، شارجه و ابوظبی هستند. این کشور با تهران حدود 1274 کیلومتر فاصله دارد که در مدت زمان یک ساعت و 54 دقیقه با هواپیما طی می‌شود. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند در فصل سرد به این کشور سفر کنند، اما نکته جالب در مورد سفر به امارات این است که هزینه‌های مسافران برای سفر به این کشور در فصل‌های گرم سال کم‌تر می‌شود. بازدید از برج خلیفه، ساحل جمیرا، شهر‌بازی‌های پرهیجان، تفریح‌های آبی، سواحل و... در این کشور می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد.

 بلیط هواپیما تهران به آذربایجان

کشور آذربایجان به سرزمین آتش شناخته می‌شود. در این کشور فرهنگ غربی با فرهنگ شرقی ترکیب شده است. این فرهنگ در صنعت‌های آشپزی و گردشگری بسیار خودنمایی می‌کند. با خرید بلیط تهران به آذربایجان می‌توانید از خدمات بینظیری در هواپیما بهره‌مند شوید. مسافت تهران تا آذربایجان 552 کیلومتر است که در 51 دقیقه طی می‌شود. شهر‌های محبوب این کشور برای گردشگران شامل باکو، گنجه و نخجوان هستند. به دلیل آب‌وهوای معتدل این کشور، سفر به آذربایجان در تمامی فصول امکان‌پذیر است.

 خرید بلیط هواپیما تهران به کشور‌های اطراف ایران

 خرید بلیط هواپیما تهران به کشور‌های اطراف ایران

سفر به کشور‌های آسیایی که در اطراف ایران قرار گرفته‌اند، بسیار لذت‌بخش است. البته توجه داشته باشید که برای سفر به کشورهای اطراف باید بلیط هواپیما شهر موردعلاقه‌تان را بخرید. یکی از بهترین کارها این است که از تهران به کشور مورد نظر سفر کنید. شما می‌توانید خرید بلیط هواپیما خود را به دو صورت آنلاین و حضوری انجام دهید. با خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی در وقت خود صرفه‌جویی کرده و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نخواهد بود. توجه به معتبر بودن سایتی که بلیط را از آن می‌خرید، اهمیت زیادی دارد. فرقی نمی‌کند که کدام کشور همسایه ایران مقصد شما است. برای خرید بلیط هواپیما تهران استانبول و هر شهری از کشورهای اطراف ایران می‌توانید به سایت اینترنتی علی بابا مراجعه کنید.

سفر هوایی از تهران به کشورهای همسایه

 اگر از لحاظ مالی در وضعیت خوبی هستید، بهتر است حداقل یک بار سفر به یکی از کشور‌های اطراف ایران را تجربه کنید. سفر به این کشور‌ها بسیار راحت بوده و همچنین هزینه بسیاری ندارد. از جمله ایرلاین‌های برگزارکننده سفرهای خارجی از تهران می‌توان ایرلاین‌های ایران ایر تور، زاگرس، آسمان، کاسپین و... را نام برد. با توجه به شرایط هر یک از ایرلاین‌ها، یکی از آن‌ها را انتخاب و برای چند روز با این سفر‌های تفریحی ذهن خود را از دغدغه‌های روزمره آزاد کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها