|

بهترین راه واردات از چین و امارات چیست؟

بهترین راه واردات از چین و امارات چیست؟

از آنجایی که واردات از کشور چین و امارات بسیار مقرون‌به‌صرفه است، بسیاری از تاجران ایران انواع محصولات را در مقادیر بالا از این کشورها به ایران وارد می‌کنند. اصلی‌ترین موضوعی که در واردات کالا باید به آن توجه کرد، انتخاب و یافتن تامین‌کننده مناسب و مطمئن است؛ از این رو این نکته مهم را در نظر بگیرید که اجناس مورد نیاز خود را از شرکت‌های تجاری معتبر یا به‌طور مستقیم از کارخانه‌ها تهیه کنید.

 

در ضمن باید کیفیت محصولات را به‌طور دقیق مورد بررسی قرار دهید. به خاطر داشته باشید که در ابتدای روند واردات، هزینه‌های ضروری را محاسبه کنید تا از سود نهایی خود آگاه شوید و بتوانید طبق برنامه‌ریزی پیش بروید. شما به 2 روش می‌توانید از کشور چین و امارات واردات انجام دهید. اول اینکه خودتان را درگیر کنید و به‌طور مستقیم تمام وظایف را عهده‌دار شوید و دوم اینکه از سایر شرکت‌های کاربلد و مجرب در این حوزه کمک بگیرید. به نظر شما کدام روش برای واردات از چین و امارات بهتر است؟

مراحل آغاز واردات از چین و امارات

هدف شما از واردات چیست؟ بدون شک تمامی تاجرانی که قصد دارند به جای تولید کالا از واردات آن سود کسب کنند، به دنبال بهره کلان هستند. بنابراین باید روند واردات را به‌گونه‌ای انجام دهید که سرمایه‌تان حفظ شود و بدون هیچ دردسر و ریسکی بتوانید سود زیادی به‌دست آورید.

واردات از چین و امارات بهترین روش‌ها برای توسعه سرمایه و سود است؛ زیرا این 2 کشور از جمله مناطق تجاری مهم دنیا محسوب می‌شوند که امکان واردات بدون کارت بازرگانی و پرداخت هزینه گمرکی در آن‌ها وجود دارد. البته ورود به این مسیر برای افراد تازه‌کار کمی سخت است و به کمک یا راهنمایی شرکت‌های مجرب نیاز خواهد داشت.

با کمک تیم متخصص وانیکس که بیش از 10 سال در این زمینه تجربه و تخصص کسب کرده است، به اطلاعات ارزشمندی دست می‌یابید و شما هم می‌توانید به یکی از قوی‌ترین تاجران تبدیل شوید. در بخش‌های بعدی مراحل اصلی شروع واردات از چین و امارات را شرح می‌دهیم.

انتخاب بهترین محصول

اولین قدم برای تبدیل شدن به واردکننده کالا، تعیین کالای خاص و پرتقاضاست. سعی کنید با کمک تیم وانیکس اطلاعات دقیقی درباره مقررات مربوط به واردات کالا کسب کنید؛ زیرا واردات برخی از کالاها قوانین خاص یا محدودیت‌هایی دارد.

با بررسی قوانین واردات کشور ایران، بعد از اینکه جنس مورد نظر خود را از چین و امارات وارد کنید، با هیچ مشکلی روبه‌رو نمی‌شوید. اصلی‌ترین بخش واردات، یافتن محصول عالی برای فروش است. برای انتخاب محصولاتی که فروش خوبی دارند، تحقیق کنید. بدین‌ترتیب می‌توانید محصول خود را با خیالی راحت و با اطمینان بازاریابی کنید.

قبل از اینکه اقدامات لازم را برای واردات انجام دهید، سودآوری محصول مورد نظر را تحت بررسی قرار دهید و مطمئن شوید که بازار فروش خوبی برای آن وجود دارد.

یافتن تامین‌کننده معتبر

بعد از اینکه محصول مورد نظر خود را انتخاب کردید، باید لیستی از تامین‌کنندگان چینی و عربی محصول دلخواه را تهیه کنید. صادرکنندگان چینی و عربی به‌طور معمول از طریق وب‌سایت‌های تجاری و انجمن‌های آنلاین به دنبال شرکای خارجی می‌گردند. البته همه این تامین‌کنندگان قابل اعتماد نیستند.

شما برای کسب اطمینان از وضعیت اعتبار تامین‌کننده می‌توانید به سراغ هلدینگ وانیکس بروید که در تشخیص و تعیین بهترین تامین‌کننده معتبر، تجربه و تخصص خوبی کسب کرده است. این شرکت بازرگانی بزرگ حتی می‌تواند محصول مورد نظر شما را به‌طور مستقیم از کارخانه‌ها خریداری کند و طی حمل هوایی و دریایی در اختیار شما قرار دهد.

بررسی کیفیت محصول

بعد از اینکه از اعتبار تامین‌کننده منتخب خود مطمئن شدید، باید از آن‌ها نمونه محصول دریافت کنید و اطلاعات مربوط به کارخانه تولیدی را به‌طور کامل به‌دست آورید. تنها در این صورت است که می‌توانید از کیفیت محصولات آن‌ها مطمئن شوید.

خبر خوب اینکه شرکت وانیکس در این فرایند نیز کنار شما خواهد بود و می‌تواند نمونه محصولات دلخواه شما را از چین و امارات تهیه کند تا محصول مورد نظر خود را با خیالی آسوده خریداری کنید. همان‌طور که قیمت محصولات بسیار مهم است، کیفیت آن‌ها نیز حائز اهمیت خواهد بود.

محاسبه کردن هزینه‌ها

اکنون که محصول مورد نظر، تامین‌کننده معتبر و سایر اطلاعات ضروری را در دست دارید، نوبت به بررسی هزینه‌هاست. شما در این مرحله باید سود و هزینه‌های کلی معامله یا واردات را محاسبه کنید و تحت بررسی دقیق قرار دهید. اگر واردات کالا را بدون کارت بازرگانی و پرداخت هزینه عوارض گمرکی انجام دهید، به‌طور حتم هزینه‌های شما خیلی کم و سودتان بیشتر می‌شود.

ناگفته نماند که برآورد دقیق هزینه‌ها و سود در امر واردات تا حدودی غیرممکن است؛ اما شما بر اساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده می‌توانید هزینه‌های مصرفی و درآمد نهایی خود را برآورد کنید.

ثبت سفارش

در مرحله ثبت سفارش نیز شرکت بازرگانی وانیکس کنار شماست؛ زیرا می‌تواند معاملات را به جای شما مدیریت کند و محصول خریداری‌شده را درب انبار تحویل دهد. به‌طور معمول شما باید بعد از ثبت سفارش، 30 تا 50درصد قیمت محصولات را جهت آغاز تولید کارخانه چینی پرداخت کنید.

به هنگام ثبت سفارش شما می‌توانید نحوه ارسال کالا را نیز مشخص کنید. برای مثال تیم وانیکس برای حمل دریایی از کشور چین حدود 70 تا 75 روز زمان نیاز دارد و برای حمل هوایی نیز 35 تا 45 روز بعد محصول را در اختیار شما قرار می‌دهد.

با بررسی‌های کامل درباره نحوه ارسال کالا می‌توانید بهترین روش را در نظر بگیرید و روند واردات از کشور چین و امارات را به مراحل نهایی نزدیک کنید.

وانیکس؛ بهترین راه واردات از چین و امارات

با کمک گرفتن از شرکت بازرگانی وانیکس می‌توانید با خیالی آسوده از تامین‌کنندگان چینی و عربی خرید کنید و سود خوبی به‌دست آورید. این شرکت بهترین خدمات مربوط به پرداخت وجه، ثبت سفارش انواع محصولات، ارسال کالا به‌صورت هوایی یا دریایی، سورس‌یابی و غیره را در اختیار شما قرار می‌دهد. درنتیجه با انتخاب وانیکس می‌توانید بدون هیچ دغدغه و استرسی، تجربه کسب سود زیاد از واردات کالا از چین و امارات را برای خود رقم بزنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها