|

ارزان‌ترین تفریحات دبی را بشناسید

ارزان‌ترین تفریحات دبی را بشناسید

دبی یک مقصد گردشگری فوق‌العاده است که همه‌چیز برای سفری به‌یادماندنی در آن وجود دارد. از هتل ها و اقامتگاه‌های لوکس و مجهز گرفته تا مراکز خرید مدرن و شیک و جاذبه‌های تفریحی که برخی بسیار گران و برخی ارزان هستند. اگر تصمیم دارید به دبی سفر کنید، ابتدا باید برای رزرو هتل دبی اقدام کنید که پیشنهاد ما اقامت در هتل رز ریحان بای روتانا دبی است؛ همچنین برای برنامه‌ریزی دقیق‌تر، باید لیستی از تفریحات ارزان‌قیمت این شهر را در اختیار داشته باشید. در ادامه، لیستی از این تفریحات با قیمت‌های مناسب را معرفی خواهیم کرد.

 

گشت‌وگذار در شهر

یکی از تفریحات ارزان و حتی رایگان دبی، گشت‌وگذار در شهر است. اگر هتل شما در مناطق مرکزی شهر قرار داشته باشد، حتی نیازی به صرف هزینه برای کرایه تاکسی نخواهید داشت و می‌توانید در مناطق اطراف هتل به پیاده‌روی پرداخته و از مناظر بی‌نظیر اطراف لذت ببرید. این تفریح ارزان، اما هیجان‌انگیز است و با انجام آن علاوه‌بر آشنایی با شهر دبی و ساختمان‌ها و مناطق مختلف، می‌توانید با مردم این شهر نیز از فاصله نزدیک آشنا شوید. پیشنهاد می‌کنیم گشت‌وگذار در شهر را شب‌ها انجام دهید تا علاوه‌بر لذت‌بردن از نورپردازی‌ها، از هوای خوب شب‌های دبی هم استفاده کنید.

کویرگردی

از دیگر تفریحات ارزان‌قیمت دبی می‌توان به کویرگردی اشاره کرد. صحراهای دبی بسیار معروف هستند. این صحراهای زیبا بهترین محل برای تماشای آسمان تمیز شب و ستاره‌ها به‌طور واضح هستند؛ همچنین، در طول کویرگردی می‌توانید از تفریحات خاص مناطق کویری مانند شترسواری نیز استفاده کنید که هزینه چندان زیادی ندارد. دیگر تفریحی که می‌توانید در کویر تجربه کنید و هزینه زیادی بابت آن نپردازید، عکاسی است که با منظره کویر، پس‌زمینه‌ای بی‌نظیر خواهد داشت.

تماشای نقاشی‌های خیابانی در الکرامه

یکی دیگر از تفریحاتی که می‌توانید با هزینه کم در دبی تجربه کنید، تماشای نقاشی‌های خیابانی در منطقه الکرامه است. این خیابان پرجنب‌جوش، یکی از مراکز گرافیتی دبی به‌حساب می‌آید؛ زیرا در بیشتر نقاط آن نقاشی‌های خیابانی به‌چشم می‌خورند. نقاشی‌های خیابانی با هدف نوسازی ساختمان‌های قدیمی انجام شدند؛ اما امروزه این منطقه را به یکی از مناطق گردشگری دبی به‌خصوص برای گردشگران تبدیل کرده‌اند.

ساحل‌گردی

دبی، شهری ساحلی است و با سفر به آن می‌توانید از زیبایی‌های ساحل هم استفاده کنید. بازدید از بیشتر سواحل دبی رایگان بوده و حتی می‌توانید از ورزش‌های آبی نیز بدون هیچ هزینه‌ای استفاده کنید. البته برای استفاده کم‌هزینه از سواحل و تفریحات دریایی، باید مناطقی را انتخاب کنید که در مجاورت هتل ها نباشند. سواحل نزدیک به هتل ها در اختیار هتل قرار دارند و برای ورود به آن‌ها و تفریح باید هزینه ورودی به هتل پرداخت شود که البته مقدار چندان زیادی نیست.

آبشار کانال آبی دبی

دیدنی‌های دبی که با هزینه اندک می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید، تمامی ندارند. یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی و تفریحی دبی، آبشار کانال آبی این شهر است که محلی برای ورزش رایگان نیز محسوب می‌شود و به‌دلیل وجود آبشار مصنوعی دائمی، آب‌وهوایی فوق‌العاده دارد. در این مکان، می‌توانید پیاده‌روی کنید، دوچرخه‌سواری کنید یا روی نیمکت و در فضای باز نشسته و از هوای خوب و مطبوع اطراف لذت ببرید. یکی از نکات جالب درمورد این آبشار، تغییر رنگ آن در هنگامی است که قایق‌ها از زیر کانال عبور می‌کنند و درواقع حالتی شبیه به پرده ایجاد می‌کند. اگر اقامت در هتل رز ریحان بای روتانا دبی را انتخاب کنید، فاصله چندانی با این جاذبه نخواهید داشت.

لیزرشو

دبی شهر نور و نورپردازی است و در بیشتر تفریحات آن نیز می‌توانید استفاده از نور را مشاهده کنید. یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی و تفریحی دبی که بسیار لذت‌بخش است، تماشای لیزرشو، رقص نور، آب‌ و آتش در دبی مال است. نمایش لیزرها در این منطقه آن‌قدر جذاب است که تمام گردشگران حتما یک شب از سفر خود را به بازدید از این جاذبه تفریحی اختصاص می‌دهند. بازدید از لیزرشو و عکاسی در کنار آن، هیچ هزینه‌ای ندارد و به‌طور کاملا رایگان می‌توانید آن را تجربه کنید.

آب‌نمای دبی

در دریاچه برج خلیفه، یک آب‌نمای موزیکال وجود دارد که دیگر جاذبه تفریحی و ارزان‌قیمت دبی را شامل می‌شود. این آب‌نما که چیزی حدود 6500 لامپ در آن به‌کاررفته، با رقص نور جذاب و موسیقی پس‌زمینه خاص، منظره‌ای چشم‌نواز ایجاد می‌کند. چراغ‌های این آب‌نما قابلیت تغییر رنگ دارند و به 25 رنگ مختلف تغییر می‌کنند. این آب‌نما یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری دبی است که برای تماشای آن باید در ساعت فعالیت آب‌نما یعنی 18-23 در منطقه برج خلیفه حاضر باشید.

گشت‌وگذار در مراکز خرید

از دیگر تفریحات ارزان‌قیمت دبی می‌توان به گشت‌وگذار در مراکز خرید اشاره کرد. البته به‌شرطی که وسوسه نشوید و اقدام به خرید از فروشگاه‌ها نکنید. در غیر این صورت، مراکز خرید یک جاذبه تفریحی فوق‌العاده هستند که از معماری لوکس یا سنتی آن‌ها گرفته تا امکان آشنایی با مردم محلی در آن‌ها، همگی بسیار جذاب‌اند.

با فلای تودی برای سفر به دبی آماده شوید

زمستان یا تابستان، هر زمان که قصد سفر به دبی را داشته باشید، تفریحاتی مخصوص همان فصل در این شهر وجود دارند که برخی نسبتا ارزان و برخی بسیار گران هستند. تنها باید یک برنامه‌ریزی مناسب برای سفر خود داشته باشید و مقدمات سفر را به‌موقع مهیا کنید. ازجمله اقداماتی که پیش از سفر به این شهر باید انجام دهید، رزرو هتل دبی است که از میان گزینه‌های مختلف مانند هتل رز ریحان بای روتانا دبی، باید اقدام به این کار کنید. لیست بیشتر هتل های دبی را می‌توانید در فلای تودی مشاهده کنید. ازطریق سایت یا اپلیکیشن فلای تودی امکان خرید بلیط دبی هم وجود دارد تا به‌راحتی به این شهر سفر کرده و تفریحات آن را امتحان کنید. شما کدام یک از تفریحات ارزان این شهر را انتخاب می‌کنید؟

5

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها