|

3 دلیل برای خرید آجیل از ناتژی

آجیل و خشکبار به‌دلیل خواص بی‌نظیرشون طرفداران بسیاری دارن؛ اما مصرف مغزها و خشکبار باکیفیت و مرغوب، همیشه اولویت داشته. فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار ناتژی از سال 1397 فعالیت خودش رو در این حوزه شروع کرده. این مجموعه تمامی مراحل از تولید تا بسته‌بندی و ارسال رو پوشش می‌ده. امروز با پشت سر گذاشتن فرازونشیب‌های بسیار، تونسته روی پاهای خودش وایسه و به یکی از بهترین برندها در بین رقباش تبدیل بشه. تنوع بالای محصولات این مجموعه و کیفیت بالای اون‌ها، باعث‌شده تا مشتریان همیشه احساس رضایت رو با ناتژی تجربه کنن.

3 دلیل برای خرید آجیل از ناتژی

دلایل خرید از ناتژی

 

بدون شک رضایت در هر خرید مشتری رو دوباره و دوباره به سمت شما برمی‌گردونه. با یه بار خرید از ناتژی برای همیشه مشتری وفادار اون خواهین شد. خدمات متنوع ناتژی تونسته اون رو از رقبای این حوزه متمایز کنه. به‌طور کلی برای خرید از ناتژی دلایل زیادی وجود داره که در ادامه به سه مورد از مهم‌ترین‌های اون‌ها می‌پردازیم.

دلایل خرید از ناتژی

کیفیت و تازگی محصولات

کیفیت و تازگی آجیل و خشکبار از اهمیت بالایی برخورداره؛ طعم، رنگ و بو آجیل تازه و کهنه کاملا متفاوته. آجیل‌های ترد با طعم دلپذیر نشان از آجیل‌های تازه داره، طعم تلخ و سوختگی به‌معنی فاسدشدن و کهنگی آجیل‌هاست. حواستون به رنگ مغزها هم باشه، مغزهایی با رنگ تیره و کدر، بی‌کیفیتی و کهنگی محصول رو نشون می‌دن و رنگ‌های شفاف به‌معنی مرغوبیت و تازگی محصولاته. جالبه بدونین بعضی از محصولات ناتژی مثل پسته، محصول باغ خودشونه؛ این یعنی ناتژی همیشه تازه‌ترین و باکیفیت‌ترین پسته رو در اختیار مشتریان خودش قرار می‌ده. علاوه‌بر این طعم‌دارشدن تخمه‌ها هم توسط خود ناتژی انجام می‌شه؛ چون سعی داره تخمه‌های تازه و باکیفیت رو به بازار عرضه کنه تا توی انبار نمونن و از کیفیتشون کاسته نشه.

فروشگاه ناتژی کیفیت و تازگی محصولات رو در اولویت کار خودش قرار داده، این مجموعه با سال‌ها تلاش تونسته بهترین و مرغوب‌ترین محصولات رو با بسته‌بندی مناسب روانه بازار کنه. این مجموعه با قراردادن آجیل و خشکبار در زیپ‌کیف‌های محکم، احتمال جذب رطوبت و کاهش کیفیت رو پایین آورده. شما می‌تونین برای مدت طولانی مغزها و خشکبارتون رو در این زیپ‌کیف‌ها نگه‌داری کنین. علاوه‌بر این در صورت ترجیح مشتری، محصولات شما در پک‌های قوطی فلزی هم بسته‌بندی می‌شن.

امکان خرید اقساطی از درگاه اسنپ پی

گرونی در کشور روی آجیل و خشکبار هم تاثیرات خودش رو گذاشته؛ برای همین باعث‌شده خرید آجیل از اولویت اکثریت خانوادها خارج بشه. آجیل و خشکبار خواص بسیاری داره، برای همین در حفظ سلامت افراد و درمان بسیاری از بیماری‌ها موثره. همین‌طور با تزریق مواد مغذی ضروری در رشد کودکان موثره. بنابراین قراردادن آجیل و خشکبار در برنامه غذایی روزانه، بسیار ضروریه. ناتژی به‌دلیل بالارفتن قیمت آجیل، خدماتی رو در وب‌سایتش راه‌اندازی کرده. این مجموعه برای آسون‌کردن خرید و قراردادن مغزها در سبد غذایی مردم، امکان خرید اقساطی از درگاه اسنپ‌پی رو فراهم کرده. افراد می‌تونن با خرید از ناتژی، علاوه‌بر دریافت محصولات مرغوب و باکیفیت، مبلغ مورد نظر رو به‌صورت اقساط پرداخت کنن.

ارسال رایگان برای خرید بالای 500 تومن

ناتژی سعی‌کرده همیشه هوای مشتری‌هاشو داشته باشه، برای همین ارسال رایگان رو به خدماتش اضافه کرده. اگه خرید شما به بالای 500 هزار تومن برسه می‌تونین بدون پرداخت هزینه ارسال، سفارشات خودتون رو در اسرع وقت دریافت کنین. سفارشات داخل تهران از طریق پیک ارسال می‌شه و تا 24 ساعت بعد از ثبت سفارش به دستتون می‌رسه؛ اما چون سفارشات شهرستان‌ها از طریق پست ارسال می‌شه 5 یا 6 روز برای تحویل محصول زمان نیازه. با خرید از ناتژی خیالتون از سلامت محصولات راحت باشه؛ ناتژی با بسته‌بندی‌های محکم و باکیفیت، مانع از خرابی محصولات می‌شه.

ارسال رایگان برای خرید بالای 500 تومن

نتیجه گیری

اگرچه مصرف آجیل و خشکبار و قراردادن اون‌ها در سبد غذاییتون خیلی مهمه؛ اما مهم‌تر از اون خرید محصولات تازه و باکیفیته که تاثیرات شگفت‌انگیز آجیل و خشکبار رو براتون تضمین می‌کنه. ناتژی با سال‌ها تجربه در این حوزه، تونسته بهترین گزینه در بین رقبای خودش باشه. این مجموعه با ارائه باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین محصولات در تلاش برای جذب رضایت مشتریانش بوده. برای دیدن محصولات متنوع و مرغوب ناتژی، می‌تونین همین حالا سری به وب‌سایت این مجموعه بزنین و با ثبت سفارشاتتون به‌صورت نقد و اقساط از خریدتون لذت ببرین.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها