|

آشنایی با هتل کریستال واتر ورلد ریزورت اسپا آنتالیا

آشنایی با هتل کریستال واتر ورلد ریزورت اسپا آنتالیا

یکی از بهترین هتل های ساحلی شهر آنتالیا که اقامتی خاطره‌انگیز و متفاوت را در آن تجربه خواهید کرد، می‌توان به هتل کریستال واتر ورلد ریزورت اسپا آنتالیا اشاره کرد. این هتل فاصله بسیار کمی با دریای مدیترانه دارد و به‌دلیل امکانات عالی، یکی از گزینه‌های محبوب گردشگرانی محسوب می‌شود که به‌دنبال رزرو هتل آنتالیا و سفر به این شهر هستند. در ادامه، به معرفی این هتل لوکس و فوق‌العاده می‌پردازیم. پیش از هر اقدامی برای رزرو هتل، این مطلب را مطالعه کنید تا یکی از بهترین هتل های آنتالیا را به شما معرفی کنیم.

 

معرفی هتل کریستال واتر ورلد ریزورت اسپا آنتالیا

از میان تمام هتل هایی که می‌توان برای اقامت در شهر آنتالیا انتخاب کرد، هتل کریستال واتر ورلد ریزورت اسپا با 5 ستاره و 882 واحد اقامتی، یکی از بهترین‌ها است. این هتل تنها 8 کیلومتر با مرکز شهر فاصله داشته و نزدیک به دریای مدیترانه واقع شده‌است؛ درصورتی‌که پنجره اتاق شما رو به دریا باشد، از شنیدن صدای امواج دریا در سکوت شب لذت خواهید برد.

این هتل که در منطقه بوگازکنت واقع شده‌است، تمام امکانات تفریحی برای یک سفر هیجان‌انگیز را در خود دارد، به‌گونه‌ای که اگر برای تفریح به آنتالیا سفر کرده باشید و قصد بازدید از جاذبه‌های تاریخی شهر را نداشته باشید، هیچ نیازی به خروج از هتل نخواهید داشت. به عقیده مسافران این هتل، جزو هتل هایی است که با اطمینان کامل می‌توان برای اقامت‌های بعدی هم انتخاب کرد و هرگز از انتخاب خود پیشمان نشد.

امکانات هتل کریستال واتر ورلد ریزورت اسپا

ازجمله امکانات هتل کریستال واتر ورلد ریزورت اسپا می‌توان به ساحل اختصاصی آن اشاره کرد که امکان انجام انواع تفریحات و ورزش‌های آبی در آن وجود دارد. البته در محوطه هتل یک پارک آبی نیز وجود دارد که شامل استخر روباز، سرسره‌های آبی و تخت‌هایی برای آفتاب‌گرفتن است و بخشی از آن به کودکان اختصاص یافته و مناسب با شرایط کودکان زیر 5 سال فضاسازی شده‌است.

این هتل مجهز به زمین‌های ورزشی والیبال و تنیس است و در سالن ورزشی اختصاصی آن می‌توان به ورزش‌هایی مانند بولینگ، بیلیارد، تنیس روی میز و ... پرداخت. از دیگر امکانات تفریحی این هتل می‌توان به کلوپ شبانه آن اشاره کرد که تا پاسی از شب برنامه‌های موسیقی زنده و رقص و آواز در آن اجرا می‌شوند.

نکته جالب درمورد این کلوپ، اجرای یک سانس ویژه برای کودکان در اولین نوبت اجرا است و بعد از آن کودکان می‌توانند به اتاق بازی مخصوص خود رفته تا والدین نیز امکان لذت‌بردن از موسیقی و رقص و پای‌کوبی را داشته باشند. در فضای بازی مخصوص کودکان، بازی‌هایی مانند پازل، نقاشی و ... فراهم است.

از دیگر امکانات رفاهی هتل برای بزرگ‌سالان می‌توان به باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد. استخر سرپوشیده با امکانات اسپا، خدمات زیبایی، سونا و جکوزی، از دیگر امکانات این هتل برای بزرگ‌سالان است. این هتل خدمات ویژه معلولان را هم ارائه می‌کند و مسافرانی که به مشکلات جسمی دچار هستند، به‌راحتی می‌توانند از خدمات ویژه خود استفاده کرده و از اقامت در این هتل لذت ببرند.

رستوران و کافی‌شاپ

این هتل دارای چندین رستوران و کافی‌شاپ در نقاط مختلف است که بیشتر آن‌ها به‌صورت 24ساعته سرویس‌دهی دارند. در کافی‌شاپ‌های هتل، می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسر و خوراکی‌های لذیذ را امتحان کنید و در رستوران‌های آن نیز انواع غذاها مانند سوشی، برنج‌های مختلف، انواع کباب و ... سرو می‌شوند. این هتل دارای رستوران‌های اختصاصی مکزیکی، ترکی، ایتالیایی و آسیایی نیز هست که با هماهنگی و رزرو قبلی می‌توان یک شب پذیرایی رایگان را در آن‌ها تجربه کرد.

اتاق‌های هتل کریستال واتر ورلد ریزورت اسپا آنتالیا

در میان واحدهای اقامتی هتل کریستال واتر ورلد ریزورت اسپا، هم اتاق و هم سوئیت وجود دارد. بیشتر اتاق‌ها چشم‌انداز رو به دریا دارند وامکان اضافه‌کردن سرویس اضافه در آن‌ها وجود دارد. اتاق‌های این هتل علاوه‌بر معماری زیبا و فضاسازی شیک، امکانات کاملی هم دارند که ازجمله آن‌ها می‌توان به لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون با آنتن ماهواره‌ای، حمام با دوش بارانی، کمد لباس، یخچال، مینی‌بار و ... اشاره کرد. انواع اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از:

  • اتاق استاندارد با چشم‌انداز دریا و یک تخت دبل، یک تخت تویین و کاناپه تویین تختخواب‌شو

  • اتاق خانواده با یک تخت دبل و دو تخت تویین

  • اتاق استاندارد با یک تخت دبل، یک تخت تویین و کاناپه تویین تختخواب‌شو

  • سوئیت جونیور با چشم‌انداز دریا و یک تخت دبل و یک کاناپه دبل تختخواب‌شو

  • سوئیت ماه‌عسل با چشم‌انداز دریا و یک تخت ویین

  • اتاق استاندارد با چشم‌انداز دریا و یک تخت دبل و یک تخت توئیین (دارای تراس)

درصورت نیاز، می‌توانید سرویس کودک شامل گهواره و کالسکه را برای اتاق درخواست دهید تا قبل از رسیدن شما به هتل، امکانات آن در اتاق مهیا شوند.

هتل کریستال واتر ورلد ریزورت اسپا آنتالیا، فرصتی برای آرامش همراه با هیجان

کمتر هتلی را می‌توان در ترکیه پیدا کرد که امکانات رفاهی آن به اندازه هتل کریستال واتر ورلد ریزورت اسپا آنتالیا کامل باشد و ازطرفی موقعیت قرارگیری آن به‌گونه‌ای باشد که مسافران هیچ نیازی به خروج از هتل و دورشدن از آن نداشته باشند. این هتل با امکانات تفریحی فوق‌العاده و فضایی کاملا خانوادگی، از مسافران میزبانی می‌کند تا ضمن ایجاد تجربه‌ای خاطره‌انگیز برای آن‌ها، انتخاب و رزرو مجدد هتل در سفرهای بعدی را تضمین کند.

برای رزرو این هتل محبوب از هتل های آنتالیا، باید به‌موقع اقدام کنید. در این زمینه، فلای تودی خدمات خوبی به شما ارائه می‌کند. رزرو هتل آنتالیا ازطریق سایت و اپلیکیشن فلای تودی امکان‌پذیر است و همچنین امکان تهیه بلیط هواپیما آنتالیا نیز از بخش مربوطه وجود دارد. به توصیه کارشناسان فلای تودی، بهتر است ابتدا هتل خود را رزرو کنید و بعد از تعیین تاریخ اقامت، برای رزرو بلیط هواپیما نیز اقدام کنید.

5

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها