|

نحوه خرید قبر و سنگ قبر

مراحل یک به یک خرید سنگ قبر و سفارش و نصب آن در ادامه مقاله گذاشته شده است ابتدا برای خرید قبر باید با بهشت زهرا تماس بگیرید و بعد به صورت حضوری کار های اداری را انجام دهید بعد از تهیه قبر باید به مدت دو تا سه هفته به خاک استراحت داده و سپس کار های نصب سنگ قبر را انجام دهید.

نحوه خرید قبر و سنگ قبر

مراحل یک به یک خرید سنگ قبر و سفارش و نصب آن در ادامه مقاله گذاشته شده است ابتدا برای خرید قبر باید با بهشت زهرا تماس بگیرید و بعد به صورت حضوری کار های اداری را انجام دهید بعد از تهیه قبر باید به مدت دو تا سه هفته به خاک استراحت داده و سپس کار های نصب سنگ قبر را انجام دهید.

قیمت سنگ قبر

قیمت خرید سنگ قبر : قیمت سنگ قبر با توجه به ابعاد سنگ جنس آن و طراحی آن قابل تغییر می باشد شما می توانید سنگ قبری را با ابعاد کوچک نانو سفید یا گرانیت مشکی را با حکاکی و نصب سنگ 7 تومان تهیه کنید در عین حال می توانید تا 200میلیون تومان هم سنگ قبر تهیه  کنید این بستگی به سلیقه و کیفیت مد نظرتون جهت سفارش می باشد . در ادامه چند نمونه از سنگ های لاکچری و گران قیمت را در اختیار شما قرار می دهیم و تفاوت های آن ها را با یکدیگر توضیح می دهیم.

قیمت سنگ قبر

برای سفارش سنگ قبر ابتدا باید مجوز نصب سنگ قبر در بهشت زهرا را تهیه کنید در بعضی از مناطق شما اجازه نصب سنگ قبر با قطر بالا یا بالاسری ندارید ولی در اکثر مناطق روستایی اجازه نصب هر گونه سنگ قبر را بدون مجوز دارید . بعد از دریافت مجوز شما می توانید سنگ قبر را به صورت اینترنتی تهیه کنید مثلا سایت سنگ یادگار مجوز لازم برای نصب سنگ قبر را دریافت میکند و شما می توانید نمونه های مختلف همراه با قیمت را مشاهده کنید و با توجه به سلیقه و بودجه خود سنگ قبر را سفارش دهید و بدون حضور فیزیکی سنگ قبر در محل لازم نصب شود. نصب درست سنگ قبر بسیار مهم می باشد اگر به اندازه و درست بتن بکار نرفته باشد هر سنگ با کیفیتی ممکن است شکسته شود .

برای نصب سنگ قبر باید به ابعاد آن بسیار دقت کرد که جز استاندارد های بهشت زهرا هست یا نه. متن روی سنگ قبر به صورت cncیا کامپیوتری انجام می شود ولی در بعضی مواقع فرد دوست دارد از هنر دست استفاده کند و روی سنگ برش کاری انجام دهد . اصولا برای مراسم چهلم متوفی شما باید سنگ قبر را نصب کرده باشید.

خرید سنگ قبر قدیمی

عکس روی سنگ قبر اصولا به دو صورت uvو سرامیکی انجام می شود از لحاظ کیفیت عکس سرامیکی بسیار مقاوم تر می باشد .چون سنگ ها روی زمین می باشد و افراد زیادی از روی آن رد می شوند بهتر است کیفیت حکاکی عکس بالا تر برود حکاکی عکس به روش سرامیکی به این صورت می باشد که عکس حک شده روی سنگ همراه با سنگ توی کوره قرار میگیرد و حرارت می بیند همین باعث افزایش کیفیت و مقاومت عکس روی سنگ می باشد

قرنیز و ابزار سنگ: قرنیز بکار رفته در سنگ قبر بسیار مهم می باشد قرنیز به طرح های اطراف سنگ می گویند که با توجه به ابعاد آن می توان ارتفاع و ابعاد سنگ را بالا تر برد.

سنگ مرمر نباتی با قیمت 180 میلیون تومان

سنگ با کیفیت با رگه های سفید و قهوه ای رنگ با قرنیز و ستون های زیبا در اطراف آن در قسمت کتیبه عکس سرامیکی در پشت و جلو کتیبه هنر دست در همه قسمت های سنگ قبر این کار به صورت عادی حداقل ده روز زمان می بره برای طراحی و نصب. 

خرید مرمر آذر شهر مدل و طرح باغچه ای. سنگ قبر 120 میلیون تومانی

نحوه خرید سنگ قبر مرمر آذر شهر

جنس این سنگ مرمر آذر شهر  می باشد بسیار با کیفیت و مقاوم در قیمت قرنیز در اطراف سنگ طرح باغچه ای بکار رفته که می توان گل و گیاه کاشت و زیبایی کار را بیشتر کرد قرنیز های اطراف هم طرح و هنر دست می باشد و جز سنگ های پر زحمت و زیبای موجود در بازار  می باشد.

خرید سنگ مزار مرمر سبز کرمان سنگ قبری 210 میلیون تومانی

خرید سنگ مرمر با کیفیت

جنس این سنگ قبر مرمر سبز کرمان می باشد از این سنگ در ساخت انگشتر و وسایل زینتی استفاده می شود این سنگ در برابر گرما و سرما مقاوم می باشد علت گران بودن این سنگ این است که اصولا در ساخت ضریح استفاده می شود.

خرید سنگ قبر ارزان

اگر به دنبال خرید سنگ قبر ساده و شیک شما با کمی جستوجو می توانید سنگ قبر خود را سفارش دهید شهر سنگ در تهران قیمت های نسبتا مناسبی برای خرید سنگ قبر دارد که با توجه به راحت بودن کار یعنی بدون نیاز حضوری می توانید سنگ قبر را سفارش و نصب کنید. نکات زیادی در تهیه سنگ قبر هست که باید رعایت بشه مثلا کیفیت سنگ، در بعضی از سنگ ها به مرور زمان با تابش نور خورشید رنگ سفید سنگ زرد می شود و یا در بعضی از سنگ ها به مرور زمان رنگ مشکی خود را از دست می دهد.

مجوز دریافت سنگ قبر در بهشت زهرا

در بهشت زهرا و خیلی از قبرستان های معروف برای نصب سنگ قبر شما نیاز به دریافت مجوز برای نصب هستید هزینه مجوز در سال 1402 تا به الان 500هزار تومان می باشد در بعضی از مناطق بهشت زهرا شما نمی توانید سنگ قبری را تهیه کنید که کتیبه داشته باشد و یا ارتفاع سنگ بیشتر از 7 سانت باشد.

سنگ قبر مرمر گرانیت یا نانو

سنگ قبر مرمر سنگ قبری با کیفیت و زیبا می باشد با مرور زمان بر اثر تابش خورشید رنگ عوض نمی کند و در عین حال قیمت بیشتری نسبت به سنگ نانو دارد . سنگ نانو بسیار به صرفه می باشد می توان عکس متوفی را رنگی چاپ و حکاکی کرد سنگ گرانیت نیز سنگ با کیفیت و براق می باشد این سنگ نیز جز محبوب ترین سنگ ها برای سنگ مزار می باشد اصولا عکس سیاه سفید برای سنگ گرانیت استفاده می شود.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها